|
מנכ"ל בזק, אבי גבאי, וסמנכ"ל השיווק, רן גוראון [צילום: אריאל בשור/יח"צ בזק]
|
|
|
|
|
בזק יוצאת בשירות מיוחד ללקוחות החברה, קיימים וחדשים, לקראת חודשי הקיץ המאופיינים במעברי דירות רבים, שמטרתו המרכזית היא להקל על העברת שירותי התקשורת לדירה החדשה.
השירות החדש צפוי להימשך במהלך כל חודשי הקיץ ומיועד באופן ממוקד ללקוחות בזק העוברים דירה.
בזק הקימה מוקד "מעבר דירה" ייעודי, שאותו יאיישו עשרות נציגים שהוכשרו לטפל באופן פרטני אך ורק בלקוחות העוברים דירה. אל המוקד המיוחד ניתן לחייג באמצעות מוקד שירות הלקוחות 199, ובתפריט הקולי לבקש את מוקד מעברי הדירות. נציג השרות יקל על התהליך עבור הלקוח, ויציג לפניו את כל ההטבות המיוחדות המגיעות לו.
מסקרים שביצעה חברת בזק כהערכות לקראת יישום השירות החדש, עולה כי חודשי הקיץ נחשבים ל"עונת מעברי הדירות". כ-80 אלף בתי אב, לקוחות החברה, העדיפו לעבור דירה בקיץ האחרון, כאשר 85% מתוכם נשארו באותו אזור החיוג, זאת לעומת כ-40 אלף בתי אב שהעדיפו לעבור דירה בחודשי החורף.
בתוך כך, מבזק נמסר כי החברה ביטלה את קמפיין המדיה שתוכנן השנה, והחליטה להשקיע את כל עלותו, כמיליון וחצי שקל, במתן מתנות ייחודיות וסל הטבות, שמטרתן להפוך את מעבר הדירה לקל ומשתלם הרבה יותר. בשיאה של תקופת מעברי הדירות (יולי-אוגוסט-ספטמבר) תעניק בזק לכ-30 אלף מתוכם עציץ חגיגי וברכות לדירה החדשה.
בין ההטבות שמציעה בזק ללקוחות העוברים דירה: העתקת קו במחיר של 19.90 שקלים, רשת ביתית בהשאלה ללא חיוב החל מ-1.5 מגה, מגוון מכשירי טלפון במחירים מוזלים, החל מ-99 שקלים ברשת חנויות בזק, חודשיים חינם בביטוח תכולה + מבנה של ביטוח ישיר ומגוון מסכי LCD של טושיבה מבית ניופאן במחירים מיוחדים.
"תהליך מעבר הדירה אינו מסתכם בהובלת החפצים למען המבוקש, אלא כולל גם את הצורך להעביר את השירותים השונים, וביניהם שירותי התקשורת. לבזק חשוב לספק ללקוחותיה את התחושה שאנחנו חלק בלתי נפרד מהבית, גם כשעוברים למקום חדש", מסביר סמנכ"ל השיווק של בזק, רן גוראון, "תהליך מעבר הדירה הוא בדרך כלל ארוך ומתיש, והשירות החדש נועד לומר ללקוחות שבגזרה של בזק אין מה לדאוג, שיחת טלפון אחת אלינו, אנחנו כבר נדאג לשאר".