חברת יורוקום תקשורת דיגיטלית, נציגת Panasonic בישראל, יוצאת בקמפיין תוכן משולב בעונה השישית של התוכנית "כוכב נולד". בנוסף למופעים בשקופיות החסות תעניק החברה פרס חלום לזוכה בתוכנית, מסך 65 אינץ של Panasonic בשווי 70 אלף שקל, ותחלק מערכות שמע מתקדמות למצטיין השבועי בתוכנית. היקף ההשקעה במהלך נאמד בכ-3 מיליון שקל.
רוני קרני, מנהלת תקשורת שיווקית של יורוקום תקשורת דיגיטלית, "אנו רואים חיבור טבעי בין האסטרטגיה של החברה "בגדול, פנסוניק" לבין המסרים והתכנים המועברים בכוכב נולד". לדברי קרני, "עד כה ניכסנו לעצמנו את המונח "הרגעים הגדולים בספורט" במסגרת החסות השנתית שהענקנו למשחקי מכבי ת"א ביורוליג ולמשחקי ליגת העל בכדורגל ואילו כעת החלטנו להרחיב את היריעה וליישם את האסטרטגיה גם בתוכנית הפריים טייים של ערוץ 2".
כחלק מהפעילות, בכוונת החברה לעלות בשבועות הקרובים, בשיתוף עם מערכת התוכנית "כוכב נולד", במהלך פרסום ייחודי, שטרם נראה כמותו בישראל. מהלך הממחיש הלכה למעשה את האסטרטגיה המלווה את פרסומי החברה: "בגדול, פנסוניק".