השחקן דרור קרן נבחר לייצג את חברת עוף טוב. במסגרת זו, הוא ישמש כפרזנטור של החברה ויוביל קמפיין פרסום להשקת הסדרה האסייאתית.
במהלך הקמפיין תוצג סיטואציה בה דרור חוזר מהעבודה, כביכול לשגרה הרגילה - הבית, האישה, הילדים, האוכל, אך בפועל מגיע לשגרה הכי לא שגרתית - הבית בעיצוב המזרח הרחוק, הילדים עוסקים בטאי צ'י, האישה לבושה בסארי והאוכל - רצועות פילה עוף בצ'ילי מתוק של עוף טוב.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס, בתקציב של 3.5 מיליון שקלים, תחת הסיסמא: "השגרה הכי לא שגרתית".