לקראת הקיץ חברת קוסמופארם, יצרנית ומשווקת סדרת הטיפוח כיף יוצאת בקמפיין ענק לסדרת הדאודורנטים, והשקתו של אתר אינטרנט חדש בהיקף של 3 מיליון שקל עם הפרזנטורית של החברה - השחקנית דנה פרידר. הקמפיין, בכיכובה של פרידר, יעלה בערוץ 2, 10 ו-24, בעיתונות הכתובה ובאינטרנט.
קונספט קמפיין הסדרה החדשה לאיזון הקרקפת: הקמפיין בנוי על קו מרכזי של ריקודים בסגנונות שונים, כאשר כל סרטון מביא את רעיון הפנטזיה שהופכת למציאות דרך ריקוד מסוים. קמפיין הפרסום יגובה בפעילות קד"מ ברשתות השיווק.
אתר האינטרנט החדש: דנה פרידר מחפשת מישהו שיעביר לה את הסבון באתר החדש של "כיף".
"קוסמופארם" יצרנית סידרת "כיף", או ""מוי כיף" כפי שהיא מוכרת לעם, משיקה אתר חדש בהשקעה של 30,000 שקל בקונספט: "כשהכיף זורם בכל הגוף, זה כבר מוי כיף... הכיף שלך אומנם מתחיל במקלחת, אבל הדבר הכי כיף, זה שהוא לא נגמר שם". עמוד הפתיחה של האתר מציג הדגמה של מה צריך לעשות כדי להיות נקי ומטופח על-ידי הפרזנטורית של המותג דנה פרידר שם דנה עושה אמבטיית סבון וקוראת לכל עובר ושב להעביר לה את הסבון.
בנוסף לכך באתר מידע אינפורמטיבי על התכשירים של "כיף", לפי קטגוריות שיער, גוף ועוד, כמו-כן שאלון שלפיו ניתן להתאים אישית את המוצרים
www.keff.co.il.
יובל לנדסברג, מנכ"ל "קוסמופארם": "הקמפיין מסמן את המיתוג הכייפי והרענן של מוצרי "כיף" באמצעות הפרזנטורית דנה פרידר. הבחירה בפרידר נעשתה במטרה להדגיש את ערכי המותג ולהבליט אותם דרך דנה, שמשדרת אותם ב-look & feel שלה. הרעיון של הפיכת פנטזיה למציאות בסרטוני "כיף" באים לתת מענה לצורך של הצרכן לקבל אפ גרייד לחיים בדמות פינוקים קטנים לגוף ולנפש ולכן המוצרים מועשרים ביוגורט, תמציות צמחים, ויטמינים ומינרלים וכן על-מנת להעביר את המסר שהמוצרים הופכים את הפנזטיה (עור זוהר וחלק) - למציאות, באתר האינטרנט יוכלו הלקוחות להתרשם מכל סדרות המוצרים ואף לענות על שאלון המתאים עבורם את המוצרים".