הדוגמנית והשחקנית ימית סול חתמה לעונה נוספת עם רשת הבוטיקים בוניטה, ותשמש כפרזנטורית של החברה.
סול תוביל את הקמפיין של החברה לעונת חורף 2008-9, עבורו תקבל 50 אלף דולר.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר נטע יער והוא יכלול קמפיין טלוויזיה, קטלוג, שילוט חוצות בפריסה ארצית ובפרסום בנקודות המכירה ומודעות בכל העיתונות היומית, עיתונות נשים והמגזינים.
פרידה ראובני, בעלת רשת בוניטה, מסרה כי "ימית סול היא דוגמנית ושחקנית ישראלית מוערכת ואנו שמחים להמשיך איתה עונה נוספת, שתהיה מוצלחת לא פחות מהעונה הקודמת. ימית נבחרה להמשיך להיות האישה של בוניטה, כיוון שהיא בעלת אישיות כובשת ויופי ייחודי ומייצגת נאמנה את ערכי מותג בוניטה: רעננות, צעירות וסקסיות, ופונה לקהל רחב יותר של לקוחות, עם דגש על קהל צעיר".