חברת יעקבי יוצאת בקמפיין רדיו בכיכובם של ציון ברוך ויובל סמו בהיקף של כ-600,000 שקלים.
תשדירי הרדיו של חברת "יעקבי" יתמקדו ב-2 מוצרי הדגל של החברה:
- סופר-גארד 2000 - צבע הדגל של יעקבי בתחום חטיבת הצבעים.
- הפי לשטיפת רצפות - מוצר הדגל בתחום חומרי הניקוי.
ציון ברוך יוביל את תשדיר "סופר גארד 2000" כשהסיסמא המובילה היא: "סופר-גארד" - צבע ללא ריח לוואי".
יובל סמו יוביל התשדיר ל"הפי לשטיפת רצפות" כשהסיסמא המובילה היא: "ריח שנשאר ונשאר ונשאר...".
הקמפיין יעלה בתחילת אוגוסט למשך שבועיים.
על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "דודי חברון".
לדברי דרור יעקבי, מנכ"ל חטיבת הצבעים ב"יעקבי", יובל סמו ממשיך להוביל את תשדירי הרדיו זו העונה השניה וכעת מצטרף גם ציון ברוך כחלק מהתפיסה הכוללת של שילוב דמויות קומיות בתשדירי החברה.