קוקה קולה פונה לתוכן גולשים: תשיק את האתר של מתחם "קוקה קולה וילג'" באתר תפוז.
באתר החדש, שכבר עלה לאוויר באופן רשמי, ניתן לצפות בבלוגים, פורומים וקטעי וידיאו בלעדיים מהפעילות בקוקה קולה וילג'.
חברת קוקה קולה פונה לכיוון של תוכן גולשים ומשיקה את האתר של קוקה קולה וילג' באתר תפוז, המתמחה בקהילות ותוכן גולשים.
מדובר באתר מושקע ומגוון במיוחד שבמסגרתו אורחי הוילג' יוכלו לשתף את גולשי אתר תפוז בחוויותיהם האישיות, דרך העלאת תמונות, בלוגים, פורומים וקטעי וידיאו.
אילן צינמן, סמנכ"ל השיווק של תפוז מסר כי:
"תפוז מברכת על שיתוף הפעולה עם האירוע המרכזי והמדובר של הקיץ. כמובילי תחום תוכן הגולשים, תפוז הוא השותף האידיאלי להוצאת החוויה המדהימה מהכפר החוצה. האתר נבנה בשיתוף אידיאולוג'יק והוא משלב יכולות רבות ומגוונות - בלוגים, פורומים, פליקס ועוד. אנחנו מזמינים את כולם להשתתף בחוויה המרגשת".
קוקה קולה וילג' הוא כפר נופש המיועד לילדים ונוער בגילאי 15-18 (בוגרי ט'-יב'). הכפר ממוקם על חוף הים באכזיב ופועל במהלך כל תקופת החופש הגדול ב-11 מחזורים, כאשר כל מחזור כולל שלושה ימים ושני לילות. בין הפעילויות ניתן למצוא: ים, בריכה, מסיבות, סטנד-אפ, מסיבות אל תוך הלילה, פלייסטיישן, אומגה בים ועוד הפתעות.
לאתר קוקה קולה וילג' בתפוז:
www.cocacolavillage.tapuz.co.il.