9,000,000 בקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי grey, אשר מפגיש את דויד (הכי טוב) בגילומו של השחקן משה אבגי עם שלמה שרף בתפקיד סוכן שחקנים, ומירי נבו ככתבת הספורט הבכירה.
סרטון הפרסומת מתאר את דויד הכי טוב ושלמה שרף צופים בשחקן צעיר מקפיץ כדור בכישרון רב. דויד מרוצה מהשחקן וסוגר עם שלמה על מחיר. שלמה מדגיש: לא כולל עמלות סוכן, כמובן. דויד מגיב: תגיד אתה לא מתבייש? גם מרוויח עַמְלה מֵהַשחקן וְגם מַרוויח ממני? יותר פשוט שתלמד מִתִשעָה מיליון, שם אין דבר כזה "עַמְלות סוכן", מדברים איתך ישירות.
כתבת הספורט מצהירה על הכותרת החד-משמעית: אם כן, הכי פשוט לדַבֵּר יָשִיר! עוזבים את סוכן הבּיטוח, עוברים לְבִיטוח תִשְעה מיליון וְנֶהֶנים מֵהַצעה ישירה וְחֶסכונית, בלי עמלות סוכן ובלי דמי תיווך. הכי טוב. הכי פשוט. תשעה מיליון.
רקע 9,000,000
9,000,000 מוחזקות על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). מניות החברה האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
9,000,000 פועלת עפ"י מנגנון תמחור דיפרנציאלי, המשקלל כל צרכן בהתאם לנתוניו הפרטניים, יתרון זה בצירוף בסיס עלויות נמוך ותשתית טכנולוגית מתקדמת הן הסיבות לפער במחיר וברמת השירות לטובת הצרכן. 9,000,000 פועלת במספר תחומים מרכזיים: ביטוח רכב, רכוש, בריאות, חיים, משכנתא, מנהלים ותוכניות חיסכון.