אנשי מכירות, כך יודעים כולם, מתפרנסים מעמלות ובונוסים שונים על הישגיהם ואף מתומרצים בדרכים שונות במטרה לעמוד ביעדי המכירה של החברה. בנושא זה, על יתרונותיו, חסרונותיו ועל כיווני חשיבה חדשים, ידון פורום "מכירות" ביום ג', 9.9.09 בבית אריאלה בתל אביב.
הכינוס, ביוזמת חברת "מכירות" שהוקמה לפני כשנה, מתקיים כחלק ממימוש אג'נדה עליה ביססה החברה את פעילותה, לפיה בכוונתה להוביל את התמקצעות ענף המכירות והעוסקים בתחום באמצעות מכללה ללימודי מכירות והקמת קהילה מקצועית של העוסקים בתחום המכירות. חברת מכירות מתעתדת לספק מידע מקצועי, לייצר נטוורקינג וככלל, לתרום לביסוס מעמדם של אנשי המכירות כעוסקים במקצוע המחייב השכלה רחבה, השכלה בתחום המכירות, ניסיון ואתיקה מקצועית.
המפגש הקרוב יעסוק רובו ככולו בנושא תיגמול ותימרוץ אנשי מכירות וישתתפו בו כ-250 אנשי מכירות מארגונים שונים במשק, ממגוון תחומי פעילות. ארז אבנר, יו"ר פורום המכירות לישראל וסמנכ"ל מכירות בדפי זהב יארח את המפגש.
בין המרצים שייקחו חלק: גיל רוזנפלד, סמנכ"ל חטיבה עסקית באורנג' שיספר על מודל תימרוץ אנשי המכירות בחברה, מנכ"ל נטפים ישראל רוני רוט שיציג את מודל התימרוץ הנהוג בחברתו, אליעוז רבין, מחבר ה"ספר" יטען כי העמלה היא אויב המכירות, וטל פרנק, מנכ"ל חברת Incentives Solutions בית תוכנה יציג כלים מקצועיים לניהול והטמעת תפיסת תיגמול ותימרוץ.
את המפגש יחתום פאנל מקצועי שיעסוק באמונות ותפיסות בתימרוץ אנשי מכירות, בהשתתפות גדי לסין מנכ"ל שטראוס ישראל, ניר למפרט מנכ"ל קבוצת דפי-זהב וניס אגמון מנכ"ל הכלל הראשון. את הפאנל ינחה מנכ"ל חברת CompVision אבי ניר.
מנכ"ל חברת "מכירות", מוטי בנק: "בעקבות אירוע השקת הפעילות שקיימנו בפברואר ומאות משובים שקיבלנו ממשתתפי האירוע וממי שלא הצליחו לקחת בו חלק, הבנו כי נושא התימרוצים והתיגמולים הוא ככל הנראה אחד הנושאים המהותיים המעסיקים את חטיבות המכירות כמעט בכל הסקטורים במשק. הדילמות, הרעיונות, היצירתיות, הכל ייבחן במפגש הקרוב ואני משוכנע כי שילוב ההרצאות של בכירי התעשיה יחד עם השתתפות פעילה של אנשי מכירות באירוע יביא לתשובות וכיווני חשיבה שיסייעו לכל הנוגעים בדבר, בהתנהלות היומיומית שלהם".