|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

ספטמבר 2008 בערוץ הילדים

- הודעה מטעם ערוץ הילדים
20/08/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יעל תאנה-שפריר  |    |  נגה תקשורת

הפיג'מות - עונה חדשה
החל מה-1/9 א-ה בשעה 14:00 ש.ח 19:45 (Yes ו-HOT)


הפיג'מות, סדרת הילדים הכי מצליחה בארץ שהפכה לקאלט בקרב צופיה חוזרת לעונה חמישית! עם 36 פרקים חדשים. הסדרה המובילה בשיאי הורדות ב-VOD ממשיכה את סיפורם של חברי הפיג'מות - להקת רוק כושלת (עודד פז, קובי פרג' ואילן רוזנפלד) שעברו מנתניה לתל אביב על-מנת לנסות את מזלם, גם בעונה זאת הם מנסים ונכשלים בהומור רב. את זמנם הם מבלים במקלט החזרות שלהם ובהמבוגריה של גרי (יניב פולישוק) הממשיך לנסות ולהביא לקוחות, ללא הצלחה, יחד עם בתו המרדנית רוני (אלי אסף).

בעונות הראשונות הייתה זו אלונה טל שהיוותה את הצלע הנשית ולאחר המעבר של אלונה להוליווד החליפה אותה ימית סול. בעונה החמישית תהיה זו דנה פרידר שמצטרפת לסדרה לצידה של ימית.

בעונה זאת חוגגים הפיג'מות 100 פרקים - בפרק ה-100 ספיישל מיוחד. הפקה: טדי הפקות. בימוי: רובי דואניס.

אולפן ערוץ הילדים - חוזרים לבית הספר
החל מה-1/9 א-ה בשעה 14:30


מיד אחרי העונה החדשה של הפיג'מות, חוזר אולפן ערוץ הילדים - יחד עם המנחים הקבועים שכל הילדים אוהבים, קובי, מירב, טל, הדר, יפתי, דון, ועדי הימלבלוי המנחה החדשה שנקלטה בהצלחה בקיץ. מדי יום תוגש התוכנית בזוגות.

האולפן יחזיר את הילדים לבית הספר היישר מהחופש הגדול בזהירות רבה - עם מבצע שכולו זהירות בדרכים. נציג הכיתה מתוגבר בכמה תותחים כיתתיים ייאלץ לצלוח את חידון "כוורת המוחות" המיתולוגי מששטוס, הפעם בהקשר זהירות בדרכים. בגמר הגדול הילד המנצח יוכל להצניח לכל התלמידים בכיתה שלו אופניים חדשות וקסדות תואמות. כולם יוצאים מורווחים.

בנוסף מתוכננת תחרות "מלך השכבה", שבסופה ילד אחד שעושה את הפרויקט השכבתי החברתי המוערך ביותר יוכל להביא את כל מנחי ערוץ הילדים עד לבית הספר שלו, פרס שווה במיוחד!

פטיטו עונה חדשה
החל מה-1/9 א-ה בשעה 18:10


בשורה גדולה למעריצי הסדרה - עונה שנייה וסוערת במיוחד של הסדרה שמצליחה בכל העולם וגם אצלנו - דברים מתחילים להסתדר לפטיטו. בטחונה עולה, היא הופכת לילדה יפה, תינוק חדש צפוי להצטרף למשפחה והיא נעתרת לחיזוריו של מתיאס (גאסטון סופירטי) אותו העריצה בשקט בעונה הראשונה. הכל יכל להיות מושלם אילולא אנטונלה (ברנדה אסניקר) הייתה חוזרת מהסיבוב ההופעות המוצלח שלה בחו"ל. אנטונלה כידועה כסנובית של הסדרה ואף הייתה חברתו לשעבר של מתיאס, אינה מוכנה לקבל את העובדה שפטיטו ומתיאס ביחד בעיקר כשמתיאס עזב אותה לטובת "ברווזונת" (פטיטו). ומנסה בכל יכולתה לחבל בסיפור אהבתם.

בעונה זאת מנסה פטיטו, למרות הצלחתה של אנטונלה, להשיג גם חוזה הקלטות אך נתקלת בסירובים.

הסדרה נחשבת להצלחה גדולה בארגנטינה ובארצות נוספות. ביולי 2008 נערך טקס "מרטין פיירו" טקס פרסי השנה לטלוויזיה, תיאטרון ועיתונות בארגנטינה. שם פטיטו זכתה לטלנובלה המצליחה והאיכותית לילדים ונוער של השנה - 2007.

מרטין על הבוקר - עונה חדשה
החל מה-1/9 א-ה בשעה 15:45


עונה חדשה לסדרה האהובה. מרטין הוא ילד בן 9. כולם חושבים שהוא ילד רגיל, אבל בעצם הוא מאוד מיוחד. כל בוקר כשמרטין מתעורר קורה לו משהו חדש, מדהים ומרגש. בעונה הזאת מרטין יהיה שודד קרחונים, יטוס בכדור פורח, שף, נסיך לבבות, מנהל, דחליל, טייס ועוד, אף פעם לא משעמם בחברתו!

נבחרת גיבורי העל
החל מה-11/9 א-ה בשעה 16:25


הלהיט החדש מבית וורנר, אנימציה. קלארק קנט הוא בחור שקט וקצת דחוי חברתית. יש לו כוחות מיוחדים אך הוא לא ממש יודע מה לעשות איתם. הוא מתוודע לנבחרת גיבורי העל, שמבקשת ממנו להצטרף לעזור להם בזמן ממנו הם באים - העתיד בעיר מטרופוליס. קלארק יהפוך להיות סופרמן, שנלחם באחת היריבות הקבועות של הנבחרת - החמישייה הקטלנית.

לחיות עם דרק - עונה חדשה
החל מה-7/9 א-ה בשעה 19:20


קייסי ודרק, שבלית ברירה חיים באותו בית. קייסי, אמה ואחותה גרות עם משפחתו של ג'ורג', בעלה החדש של האם. דרק, הוא בגילה של קייסי. השניים לא מסתדרים, ורבים על השליטה בהורים ובבית.

ויוה פינאטה
החל מה-1/9 א-ו בשעה 20:35


סדרה חדשה. ברוכים הבאים למסיבה בעולם המופלא של האי "פינאטה", בו גרות, שרות ומבלות דמויות הפיאנטה העליזות כמשמלאכתן העיקרית היא לעשות שמח כל הזמן. באי הקסום פיאנטות מכל הסוגים וכל הצורות, מיוחדות יותר ופחות שעסוקות באכילת מתוקים וחיים עליזים.

בליץ' - עונה חדשה
החל מה-9/9 א-ה בשעה 21:25


העלילה מספרת על איצ'יגו, נער כבן 15 המסוגל לראות רוחות. הוא חי ביחד עם אביו ושתי אחיותיו. הוא פוגש במפתיע במלאכית מוות ומתגייס לעזור לה בעבודתה. ביחד הם מצילים נשמות מפני ההולואים הרעים.

פרויקט "ילדים יוצרים סרטים" ו"סרטים מהחיים"
החל מה-14 לספטמבר בשעה 16:45


סרטי הפרויקטים יוקרנו השנה במסגרת פסטיבל הסרטים הבינלאומי בסינמטק ת"א ב-25 לספטמבר, במסגרתו יוכרזו הסרט הטוב ביותר, השחקן הטוב ביותר, והתסריט הטוב ביותר על-ידי ועדה מיוחדת מטעם הפסטיבל וצופי ערוץ הילדים - הסרט הטוב ביותר יסע השנה להשתתף בפסטיבל הבינלאומי לסרטי ילדים ונוער באיטליה. פסטיבל בו זכו סרטים של ערוץ הילדים בפרסים רבים. בשנה האחרונה זכה הסרט "שטינקר" בפרס הסרט הטוב ביותר ובפרס אונסקו.

"ילדים יוצרים סרטים" - HOT

ערוץ הילדים יחד עם משרד החינוך ועמותת להב-לקידום הערכים בחברה, פעלו בשיתוף זו השנה השביעית, על-מנת לאפשר לתלמידים משישה בתי ספר שונים ליצור סרטים. כל הסרטים הם פרי יצירתם של הילדים ומקורם ברעיונות השאובים מחייהם ומעולמם. התהליך החל בבחירת רעיונות מתוך אלפים שהוגשו לערוץ הילדים, אלה גובשו לתסריטים על-ידי הילדים ובהנחיית צוות מקצועי מטעם עמותת להב. במהלך עבודת ההפקה השתלבו גם תלמידי הכיתה ובית הספר בתפקידי בימוי, משחק ובהכנות השונות. בתהליך יצירת הסרטים עברו הילדים התנסויות אישיות וחברתיות וחוו יצירה מתוך שיתוף פעולה, הקשבה וסובלנות הדדית.

עמותת להב: מייסד עמותת להב: סילבן ביגלאייזן. מנהל עמותת להב: איתי כהן.

עורכת הסדרה: מיכל חגי. חניכת תסריטים: יאיר שגיא, שירה קופרמן.

תקצירים - "ילדים יוצרים סרטים 2008"

"מאומצת?" - 14/9 בשעה 16:45

מבוסס על סיפור מאת אלה לוטוק ומאי אזגי, כיתה ה', בי"ס "גבע", גבעת עדה.

מאיה בטוחה שהיא מאומצת כי ההורים שלה מוזרים ואחותה מעצבנת. היא מזמינה את החברות שלה לעזור לה לגלות את האמת.
שחקנים ראשיים: מאי אזגי, גאיה גור-אריה, שי דויד, נגה ענבי. במאי: שחר רוזן. צילום: עמית יסעור. עריכה: שחר רוזן. הפקה בפועל: צביקה בוקסנשפנר.

"זמן תגובה" 15/9 בשעה 16:45

מבוסס על סיפור מאת: שובל בוחניק, כיתה ו', בי"ס "סיני", אשקלון.

אור חיכה שנה שלמה ליום ההולדת שלו כדי לערוך תחרות טיסנים בדיונות שליד הים, אך הכל מתבטל בשל המצב הביטחוני באשקלון. בעזרת דניאל ורביב, בני הדודים שלו, הוא מנסה למצוא פתרון לבעיה. שחקנים ראשיים: אורון חזיזה, אברהם מיכאלשווילי, עמית מזעקי. במאי: ישי אוריין. צילום: יאיר שגיא. עריכה: ישי אוריין. הפקה בפועל: אייל אוברוגר.

"עבודת שורשים" 16/9 בשעה 16:45

מבוסס על סיפור מאת איתמר שהם, כיתה ו', בי"ס "נר הגלבוע", גן נר.

גלי דוחה הכל לרגע האחרון וכשהיא כבר ממש חייבת להכין את עבודת השורשים שלה היא יוצאת למסע אחורה בזמן, למפגש גורלי ומרגש שישפיע על עתיד כל המשפחה. במאית: עדי חלפין. צילום: טליה (טוליק) גלאון. עריכה: נעה ברק. הפקה בפועל: איתי כהן.

"חדר משלי" 17/9 בשעה 16:45

מבוסס על סיפור מאת ניבין סעד, כיתה ו', ביה"ס יסודי ב', בית ג'אן.

לראמא נמאס לגור עם כל האחים שלה באותו החדר והיא מתחילה לחפש חדר שיהיה רק שלה. שחקנים ראשיים: ע'ידאא מנסור, קרסטין והבה, ראיה ח'ולד, רים סעד, לארה דאהר. במאי: רני מגר. צילום: עומרי תקוע. עריכה: רני מגר. הפקה בפועל: ירון אלבאום.

"מורה פרטי" 18/9 בשעה 16:45

מבוסס על סיפור מאת שקד ימיני, שקד פרחי ומוריה דהן, כיתה ו', בי"ס "נוף הגליל", קיבוץ פרוד.

שני חדשה בכיתה וממש לא מתאים לה שבין אמא שלה והמורה לטבע מתחיל סיפור אהבה. שחקנים ראשיים: רותם רובין, מירב הופמן, איתי רוזן. במאי: רני מגר. צילום: דוד סידר. עריכה: רני מגר. הפקה בפועל: חן רותם.

"הכוחות של רוני" 19/9 בשעה 16:45

מבוסס על סיפור מאת: עדן גפלא, כיתה ו', בי"ס "הדרים", ראשון לציון.

רוני מעדיפה את חברתם של דמויות המנגה שהיא מציירת, על פני חבריה לכיתה. העניינים מסתבכים כשמשאלה שלה מתגשמת והיא מקבלת כוחות כמו של דמות מצוירת. שחקנים ראשיים: ברוש ברקוביץ, בר חנונה. במאית: מיכל חגי. צילום: דניאל קדם. עריכה: אוסנת מיכאלי. הפקה בפועל: אמנון פיקר.

"בייגלה" 14/9 בשעה 16:45

ביה"ס "אחווה", כיתות ה'-ו', רמלה.

יוסף, שחקן כדורסל מוערך בנבחרת בית הספר. אך עקב מחלתו של אביו, נקלעת באסטת הבייגלה המשפחתית למשבר. יוסף רוצה לשחק כדורסל אך צריך למכור בייגלה. ארלין חברתו הטובה מהנבחרת עושה הכל כדי שחברה יחזור לשחק כדורסל. שחקנים: יצחק אבוסעדה, ארלין סוטלו. תסריט ובימוי: אבישג לייבוביץ'. מנחה דרמה: שרה סיבוני-כהן. צלם: מתן פלד. עריכה: מאיה קניג. הפקה בפועל: אהובה כדורי.

ה"זאר" 15/9 בשעה 16:45

ביה"ס "שילה", כיתות ה'-ו', גבעת אולגה.

כשרחל, רבקה ולאה מגלות אודות קיומו של ה"זאר"- תופעה נפשית הנפוצה בקרב יהודי אתיופיה, הן מחליטות להשתמש בו על-מנת להכנס לבת המצווה של חן- ילדה שהפכה את ילדי הכיתה ל"שפוטים" שלה ונידתה אותן. דרך ה"זאר" הבנות מצליחות לראות שילדי הכיתה נתונים תחת השפעת הכישוף של מלכת הכיתה. הילדים משוכנעים שחיי הדלות שלה הם, למעשה, חיי פאר ומותרות. הבנות, שבאו לבת המצווה במטרה לנטרל את כוחותיה של חן, נמנעות מכך כשהן רואות עד כמה ילדי הכיתה נהנים מהמסיבה הדמיונית. בדרכן שלהן הן מצליחות לגרום לחן להבין שגם בלי שקרים הילדים בכיתה יאהבו אותה כפי שהיא. שחקנים: רחל טגניה, רבקה טגבה, לאה אספה, חן מורגן. תסריט ובימוי: טל מיכאל. מנחה דרמה: דן ארליכמן. צלם: טליה (טוליק) גלאון. עריכה: שמרית (שיש) רונן. הפקה בפועל: אהובה כדורי.

שטחים פתוחים 16/9 בשעה 16:45

ביה"ס "שער הנגב", כיתה ו', קיבוץ רוחמה.

מיה ודניאל עומדים לחגוג יחד את יום הולדתם המשותף במסיבה. מאז שנופלים קאסמים דניאל לא יוצא מהבית, המסיבה תיאלץ להתקיים אצלו במקלט. מיה ודניאל עמלים על תכנון המסיבה לפרטי פרטים ושניהם מתרגשים מאוד לקראתה, בעיקר דניאל שלא היה במסיבה כבר חצי שנה. בינתיים בביתה של מיה משהו מתרחש. לבסוף, דניאל מגלה לה את האמת יום לפני המסיבה, שההורים שלה עומדים להתגרש. מיה מוציאה את כעסה על דניאל וחברותם עומדת במבחן. שחקנים: עומר שאובי, יובל אלבג. תסריט ובימוי: ענת מלץ. מנחה דרמה: ג'סיקה טברובסקי. צלם: מתן פלד. עריכה: מאיה קניג. הפקה בפועל: ירון אלבאום.

"תפילה" 17/9 בשעה 16:45

ביה"ס "אל זהרה", כיתות ו', לוד.

אימאן מקבלת את הציון הגבוה בכיתה במבחן חשוב, אבל ילדי הכיתה לא מפרגנים. אמא שלה משכנעת אותה לחגוג את המאורע במסיבה לכיתה. אימאן מזמינה את כל הכיתה למסיבה למרות שיודעת שמצבה החברתי בעייתי. בליבה היא מאוד מקווה שיגיעו. שחקנים: אימאן אלסאנע, איאת אבו-לבן, אילהאם אלנמר, איסלאם אבו-קטיפאן. תסריט ובימוי: איבתיסאם מראענה. מנחה דרמה: שאדי פחראלדין. צלם: מתן פלד. עריכה: סקנדר קופטי. הפקה בפועל: אהובה כדורי.

"מילשקה" 18/9 בשעה 16:45

ביה"ס "ארבל", כיתות ה'-ו', נצרת עילית.

אייל הוא "ילד מפתח", אמו עובדת עד שעות מאוחרות והוא ה"גבר" של הבית שדואג לכל העניינים. אך היום כל יומו משתבש. הוא מקבל עונש מהמנהל ונתקע בבית ספר, הוא מאחר לקחת את אחיו הקטן מהגן, הוא שוכח את המפתח בבית הספר ונשאר תקוע מחוץ לבית. ומעל הכל יש את טניה עולה חדשה שלא מבינה מילה בעברית שדווקא הוא נתקע איתה במשימה לשמור על הביצה מילשקה. זהו סיפורם... שחקנים: אייל דודוב, לאה סלקטור. תסריט ובימוי: אבישג לייבוביץ'. מנחה דרמה: יגאל בן אהרון. צלם: דוד רודווי. עריכה: אסף לפיד. הפקה בפועל: רוית אבשלומי.

"השחרור" 19/9 בשעה 16:45

ביה"ס אורט עכו חט"ב עלייה השנייה ובי"ס "רוז", כיתות ז'-ט', עכו.

תום מגיע לבית ספר ומגלה שהחיות שבחדר המדעים עוברות דירה למקלט. מעצם היותו אוהב חיות מושבע הוא מזדעזע ומתחיל במאבק למען הצלת חיות בית הספר. אבל כפי שמסתבר, לתום אין יחסים טובים עם ילדים כמו עם חיות, והמאבק נכשל. רק מיקה, שתמיד נמצאת בעונש, תוכל לעזור לו לשחרר את החיות. שחקנים: מאור סמיונוב, אניה שפצקין. תסריט ובימוי: ענת מלץ. מנחה דרמה: דן ארליכמן. צלם: דניאל קדם. עריכה: סיוון סתוי. הפקה בפועל: צביקה בוקסנשפנר. בשיתוף ג'וינט ישראל - אגף חינוך ונוער

תאריך:  20/08/2008   |   עודכן:  20/08/2008
יעל תאנה-שפריר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טקס הסיום של המשחקים האולימפיים ייערך באצטדיון הלאומי בבייג'ין בשעה 15:00 לפי שעון ישראל.
20/08/2008  |  לינדה בר  |   הודעות כלליות
לראשונה מזה שבע שנים, מוצעים לקהל יין ומיץ ענבים בקדושת שביעית, על-פי הלכות שמיטה למהדרין. ייחודו של "אוצר בית דין - כרמי יין" הוא בהקפדה היתרה שנעשית מבחינה הלכתית, ובאיכותם של הענבים מהם מיוצר היין, מזני מרלו, קברנה, ריזלינג, סובניון ועוד.
המחזמר "אוליבר" מבוסס על הרומן הנודע "אוליבר טוויסט" מאת צ'ארלס דיקנס. העיבוד הבימתי מביא אל הבמה את סיפורו של אוליבר, נער שנולד בבית מחסה ואינו יודע מי הוריו. הוא גדל בבית יתומים, ובאחת הפעמים בהן הוא מבקש תוספת של מנת מרק לצלחתו, מחליטים מנהלי בית היתומים "למכור" אותו כשוליה לקברן.
20/08/2008  |  שרי שימריז  |   הודעות כלליות
רוזן ומינץ, רשת אופניים ואקסטרים הגדולה בישראל, בחרה להעניק חסות ראשית להפנינג "פאן על האופן", במסגרת פסטיבל הגלבוע שייערך בין התאריכים: 26-28 לאוגוסט.
20/08/2008  |  רונן הלל  |   הודעות כלליות
דירקטוריון חברת החשמל, בראשות היו"ר מוטי פרידמן, אישר את הצעת הנהלת החברה להתחיל בפרויקט חברתי לאימוץ סטודנטים יהודים וערבים מהפריפריה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il