|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

קמפיין פרסומי חדש של בנק מרכנתיל הושק השבוע

- הודעה מטעם בנק מרכנתיל
02/09/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: סמדר חדש  |    |  בוטיק ליחסי ציבור
[צילום: יח"צ]

בנק מרכנתיל השיק השבוע קמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגילבי, בהשקעה של 3,000,000 שקלים. הקמפיין ישודר במשך שלושה שבועות, בערוצי הטלוויזיה 2, 10, 9 ו-24 וילווה בקמפיין אינטרנט באתרים נבחרים. הקמפיין כולל ארבעה סרטונים באורך 35-45 שניות כל אחד.

הקמפיין פונה אל לקוחות הבנקים השונים ומנפץ את אשליית הסלבריטי המייצגים את הבנקים. תחת הסלוגן "מה הקשר בין סלבריטי לבנק?" משיק בנק מרכנתיל את תוכנית "מרכנתיל MAX" המציע חסכון משמעותי בעמלות וריביות שמשלמים לקוחותיו. המסר הפרסומי המוביל את הקמפיין הוא "נכון, אנחנו במרכנתיל חסכנו על סלבריטי אמיתי, אבל בזכות זה נחסוך לך עד 2,000 שקלים בריביות ובעמלות בשנה".

לדברי יעקב טננבאום מנכ"ל בנק מרכנתיל, תוכנית "מרכנתיל MAX" היא תוכנית פשוטה ושקופה ללקוחות, אין עמלת מינימום ותעריפי הפעולה בערוץ ישיר ובאמצעות פקיד הינם זהים ונמוכים במיוחד. לכן התוכנית מאפשרת חיסכון ללקוח במאות שקלים לשנה, מבלי לפגוע באיכות השירות.

גיא גורן, שותף ומנהל קריאייטיב בפוגל אוגילבי: "המטרה הייתה ליצור קמפיין הבוחן את הקלות בה הבנקים המובילים קושרים את תדמיתם עם פנים מוכרות של סלבריטאים. הקמפיין בוחן את השאלה שאמורה להטריד כל אחד ואחת מאיתנו - מה הקשר בין סלבריטי לבין בנק? מה זה מעניק לי כלקוח? מה ההבדל בין הבנקים מלבד הסלבריטי שהם בחרו? וכמה זה עולה לנו כלקוחות?

הרעיון הקריאטיבי מציג את מרכנתיל כבנק שניסה להביא סלבריטי "כי זה מה שהולך היום", אבל בסופו של דבר החליט "לחסוך על סלבריטי אמיתי" ולתת את הכסף ללקוחותיו.
האנשים בארבעת סרטוני הקמפיין של מרכנתיל מופיעים בשמם האמיתי, ולכן אם בימים אלה מה שחשוב לבנק זה שיהיה מאחוריו שם מפורסם אז אנו יכולים לומר בגאווה שאת בנק מרכנתיל מייצגים מרדכי (מודי) בר-און, עדי אשכנזי, אסי כהן, ואפילו אשתו של סוקניק.

פרטי קמפיין מרכנתיל:

4 סרטונים באורך 35-45 שניות כל סרטון.
משרד פרסום: פוגל אוגילבי.
תקציב כולל: 3,000,000 שקלים.
מנהל קריאייטיב: גיא גורן.
קופירייטר: נדב גינזבורג.
ארטדירקטור: יונתן בלידן.
סמנכ"ל אסטרטגיה: שרון ישראלי.
סופרוויזרית: קרן אלישר.
מפיקה: רווית בוקובזה.
בימוי והפקה: אייל גפן.

תאריך:  02/09/2008   |   עודכן:  02/09/2008
סמדר חדש
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יו"ר בנק איגוד, זאב אבלס, מונה באחרונה לחבר הנאמנים של קרן וולף המתמחה בקידום מדע ואמנות לטובת האנושות ומחלקת את חמשת פרסי וולף בסך 100,000 דולר כל אחד למדענים ולאמנים מצטיינים מכל העולם. שליש מהזוכים בפרס וולף מאז נוסד זכו לאחר מכן בפרס נובל בין הזוכים בפרס וולף לאורך השנים - הפיזיקאי סטיבן הוקינג, המנצח זובין מהטה, הכנר אייזק שטרן והצייר מארק שאגאל.
02/09/2008  |  אילן פילו  |   הודעות כלליות
עם פתיחת שנת הלימודים, עולה הצורך בקרב עובדי ההוראה להשתמש בשירותי המחשב - לצורך הפקת אמצעים דידקטיים מפותחים לעזרת התלמידים.
חברת התקשורת אקספון 018 תהפוך בתקופה הקרובה לספקית אינטרנט עצמאית. החברה בחרה בחברות ג'וניפר ואואזיס טכנולוגיות תקשורת לצורך הקמת התשתית ההנדסית להפיכתה של אקספון 018 לספקית אינטרנט (ISP).
שנת הלימודים עומדת בפתח, והדיבורים על "שנה ירוקה" בחינוך עולים גם השנה. גם רשות הטבע והגנים נערכת, כמידי שנה, לחזרת הילדים למסגרות הלימוד, מתוך כוונה להגיע לכמה שיותר ילדים ובני נוער ולהעביר להם תכנים של שמירת הטבע והסביבה. "חינוך הדור הצעיר הינו הכלי החשוב ביותר שיש בידינו בהתייחס לעתיד הטבע הארץ ישראלי ובכלל. רשות הטבע והגנים ערוכה עם עשרות תוכניות חינוכיות, ממערכי שיעור בודדים ועד לתוכניות שנפרסות על פני מספר רב של שנים, שיעורים המיועדים להעברה באתרים- שחלקם הגדול הוכשרו כמרכזי לימוד, או בכיתה, על-ידי המורים האורגניים או בסיוע של מדריכי רשות הטבע והגנים" אומר אלי אמיתי, מנכ"ל רשות הטבע והגנים.
01/09/2008  |  עומרי גל  |   הודעות כלליות
'הרץ', החברה המובילה להשכרת רכב וליסינג בארץ ובחו"ל, יוצאת במבצע 'מזל-טוב' למחותנים: בהשכרת רכב לשבוע ימי ה'שבע ברכות', מקבלים יומיים בחינם. לנוכח הביקוש הגבוה מצד מחותנים להשכרת רכבים לימי ה'שבע ברכות' על-מנת להקל על הניוד בימי המשתה, יוצאת 'הרץ' במבצע מיוחד כדי לסייע לציבור המחותנים ומעניקה שני ימי השכרה - במתנה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il