9,000,000 בקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי grey, אשר מפגיש את דויד (הכי טוב) בגילומו של השחקן משה אבגי עם מנכ"ל ביתר ירושלים איציק קורנפיין, ומירי נבו בתפקיד כתבת הספורט הבכירה.
סרטון הפרסומת מתאר את דויד במשרדי התאחדות הכדורגל, מנסה להעביר שחקן בהתאחדות. דויד פוגש באיציק קורנפיין. יחד השניים מתלוננים על תהליכי הבירוקרטיה הרבים. דויד מתאר את המצב בעצבים וצועק: די עם הפרוצדורות! תִשלח פקס, תבוא, פקקים, חנייה, תמתין... זה כמו לְחַדש פוליסה אצל סוכן ביטוח. שילמדו מִתִשעה מיליון, שם עושים הכול באינטרנט. קליק אחד, אנטר ויש לך ביטוח.
כתבת הספורט מצהירה על הכותרת החד משמעית: וּבְכֵן, תם עידן הפְּרוֹצדורות! בִּיטוח עושים בָּאינטרנט! מקליקים תִשְעה מיליון סי או איי אל, וּבְתוֹך כַּמָה דַקות גלישה מקַבּלים עד עשרים אחוז הַנָחה בִּרְכישת בִּיטוח מַקיף לָרֶכב. הכי טוב. הכי פשוט. תשעה מיליון.
קרדיטים:
מנכ"ל: אמיר גיא;
סמנכ"ל לקוחות: דני ברנדה;
מנהל קריאייטיב: רונן פונארוב;
קופירייטר: אהרל'ה קדרון;
ארט דיירקטור: ערן ניר;
מנהל מח' הפקה: לילך יצחק;
מפיקה: רוני רוטמן;
תקציבאי: אייל רוזנשטוק;
סופרווייזר: דפנה צ'רני.
יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.