בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
שמוליק כהן מונה לסמנכ"ל שיווק באינדולה
|
- הודעה מטעם חברת גדעון קוסמטיקס
מאת:
יערית | | חזי
|
חברת גדעון קוסמטיקס, הנציגה הבלעדית של חברת אינדולה בישראל, מינתה את שמוליק כהן (39) לסמנכ"ל שיווק בחברה. שמוליק כהן הינו בעל ניסיון של כ-18 שנה בתחום שיווק ומכירות של חברות יבואניות ויצרניות ותפקידיו האחרונים היו: סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת עסקה טובה ובסריג אלקטריק. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על כל התחום המקצועי במספרות, על תחום הריטל בפארמים, ייבוא וניהול שוטף מול החברה המייצרת בחו"ל, לוגיסטיקה, גיבוש אסטרטגיות שיווקיות ועוד. חברת גדעון קוסמטיקס נוסדה בשנת 1970. החברה מייצרת, משווקת ומפיצה באופן בלעדי מוצרים ,כלים, ריהוט ואביזרים בתחום השיער, הקוסמטיקה והיופי למספרות ולשוק הקמעונאי בישראל. www.indola.co.il.
|
תאריך:
|
08/09/2008
|
|
|
עודכן:
|
08/09/2008
|
|
יערית
|
|
לרגל השנה החדשה, האוניברסיטה הפתוחה תארח את הקונצרט השנתי של תזמורת סימפונט רעננה. הקונצרט יתקיים ביום שני, 22 בספטמבר, בשעה 19:30, באוניברסיטה הפתוחה ברעננה, רח' רבוצקי 108. האירוע יתקיים תחת כיפת השמיים ברחבת הכיכר. ההשתתפות על בסיס רכישת כרטיסים מראש בטלפון: כוכבית 3337, 09-7781834, או באתר: www.openu.ac.il/concert4.
|
|
|
8 בספטמבר, 2008. לקראת החגים מציע ארגון "מתן" לחברות ההיי-טק בישראל לרכוש מוצרים עם ערך מוסף, אשר נוצרו על-ידי אוכלוסיות מיוחדות בקהילה.
|
|
|
רשת קפה ג'ו, רשת בתי הקפה השנייה בגודלה בארץ, יוצאת לראשונה בקמפיין טלוויזיה בהשקעה של חצי מיליון שקלים במסגרתו תיתן חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 10.
|
|
|
סדרת הקאלט הגדולה מגיעה אלינו! בית משותף אחד מאכלס בדירותיו את כל עם ישראל: זוג צעיר דביק ומאוהב, הקשישות הפולניות אווה וחייקה, מירי וראובן שהם זוג באמצע החיים, בת- חן הילדה הנחשלת והסטודנט שעוזר לה בשיעורי הבית, ריברה העובדת הזרה מקובה, השכן התימהוני מהקומה הראשונה, הדוור ואילנית הקוסמטיקאית, וכמובן - יושבת-ראש ועד הבית, נשיאת הכבוד של ארגונים וולונטריים רבים, המציגה מידי שבוע מניפסט רהוט על נושאים חברתיים שברומו של עולם.
|
|
|
"דומינו'ס פיצה", רשת משלוחי הפיצות המובילה בישראל, השיקה לאחרונה קונספט של שירות חדש - PICKUP , תחת המסר: "Domino's PICKUP - במחיר כזה לא תיקח?". מהות השירות, הינה לספק שירות אישי ומקיף ללקוחות הבאים לרכוש בסניפי הרשת. הקונספט מעודד את הלקוחות לגשת פיזית לסניפים ולאסוף את הזמנתם, בין אם התקשרו טרם לכן וביצעו את ההזמנה טלפונית, ובין אם ניגשו ישירות לסניף גם ללא שהתקשרו. היקף השקעה במהלך כ-750,000 שקלים.
|
|
|
|