חברת ניופאן, המובילה בתחום מוצרי החשמל והאלקטרוניקה בישראל, עולה בקמפיין תדמיתי המתמקד במערך השירות של החברה בהיקף של כמיליון שקלים.
הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, יעלה בחסויות בערוץ 2, בבתי הקולנוע, במודעות בעיתונים וילווה בפעילויות בנקודות המכירה. הקמפיין ממחיש את התפיסה השירותית של ניופאן באמצעות יד המורידה ירח מהשמיים או זוג ידיים ההופכות את כדור הארץ. הסיסמא המלווה את הקמפיין: "לא תאמין מה נעשה בשבילך". הקמפיין יימשך מספר שבועות.
צביקה גיור, מנכ"ל ניופאן, מציין כי האסטרטגיה השיווקית של החברה מתמקדת בלקוח, במטרה לתת מענה לדרישות הלקוחות בקניה ולאחריה: "אחריות ומחוייבות כלפי הלקוח היא תפיסת עולם המלווה את פעילות החברה בכל תחומיה", אומר גיור.
קבוצת ניופאן הכוללת את ניופאן טלקום, ניופאן IT, הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וסלולר המייצגת בלעדית מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון Haier ,TOSHIBA ,BOSE ,JBL, דלונגי, קיטצ'נייד, מג'ימיקס, מולינקס, הרמן קרדון, KEF, קנווד, ACER, ו-HTC. החברה המעסיקה כ-400 עובדים, מספקת כמיליון מוצרים בשנה ומחזור פעילותה השנתי מסתכם בכ-700 מיליון שקלים.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי;
מנהל צוות קריאטיב: ניר ליבני;
ארט: שגיא בלומברג;
קופי: ירון פרל;
סופרווייזר: אדם אבנון;
תקציבאית: אפרת עמית.