אתר שיתוף תכני הוידאו FLIX וחברת פיצה האט, יוצאים במבצע משותף במסגרתו יחולקו לגולשי FLIX אלפי מגשי פיצות אישיות חינם. המבצע, תחת השם "אוכלים סרטים", ימשך כחודש בהיקף כולל של כחצי מיליון שקלים: העלות המשוערת של הפיצות שיחולקו במהלכו היא כ-300 אלף שקלים ועלות המדיה המשוערת היא של כ-250 אלף שקלים נוספים.
במסגרת המבצע, יעלו במהלך הצפייה בסרטונים ב-FLIX, באנרים שיבשרו לצופים על זכייתם במגש פיצה אישית. הבאנרים יופיעו למשך כמה שניות, בממוצע כל 3 דקות וגולשים שיספיקו ללחוץ עליהם, במהלך הופעתם, יזכו במגש פיצה אישית חינם. כמו-כן, תינתן הטבה קבועה לכל הגולשים באתר בעת הזמנת פיצה ו-KFC.
המבצע ילווה בפעילות שיווק מאסיבית בתוך אתר תפוז, גם באמצעות כלים הייחודיים לתפוז כמו פרסום בפורומים, פרסום בסלולר, ניוזלטרים לכ-2 מיליון גולשים רשומים ושימוש בפרסומות וידאו ב-FLIX. המבצע יפורסם בסניפי פיצה האט ברחבי הארץ, על-גבי מאות אלפי מגשי משלוחי פיצה ובמדיות נוספות.
אתר FLIX, שחגג זה עתה שנתיים להיווסדו, מוביל את רשימת אתרי הוידאו הישראלים הנצפים ביותר, עם יותר מ-12 מיליון צפיות בחודש.
רשת פיצה האט היא רשת הפיצה המובילה בישראל מזה שני עשורים. היא מונה 24 סניפים בפריסה ארצית ומוכרת הרבה בזכות הבצק העבה והעשיר של הפיצות שלה, בעל האיכות הבינלאומית.
אילן צינמן, סמנכ"ל השיווק של תפוז מסר כי "מחקרים עכשוויים מראים שבני נוער וצעירים מעדיפים את הצפייה בווידאו על גבי מסך המחשב מאשר על גבי מסך הטלוויזיה. אם בעבר אכילת פיצה הייתה מקושרת אסוציאטיבית עם צפייה בטלוויזיה, כיום טבעי לקשר אותה עם צפייה בווידאו באינטרנט. אנו שמחים לאפשר לגולשי FLIX, שהינו אתר הוידאו הגדול בארץ, ליהנות מהפיצות של פיצה האט ומקווים שימשיכו לאכול איתנו סרטים...".
לארי לוין, סמנכ"ל שיווק פיצה האט ישראל מסרה כי "אנו בטוחים כי השילוב בין צפייה באתר הווידאו הפופולארי ביותר בארץ ואכילת אחת הפיצה הטובות בארץ הוא מנצח. אנו מברכים את כל לקוחותינו הצעירים והצעירים פחות בשנה טובה עם הרבה סרטים ופיצות".