חברת התרופות דקסל פארמה (דקסון), תעלה בתקופת החגים את הצרבת על ראש שמחתנו, באמצעות קמפיין חדש על-ידי חברת הפרסום LEAD. החברה צפויה להשיק את הקמפיין לקראת עונת החגים בטלוויזיה, ברדיו האזורי ובעיתונות למשך כשלושה שבועות.
הקמפיין, המופק עבור תרופת האומפרדקס-Z, בעלות של כשלושה מיליוני שקלים יתמקד במסר "עד 24 שעות ללא צרבת". הקמפיין יתמקד בארוחות חג ובמזונות המעודדים התפרצות הצרבת עבור כל אלו הסובלים ממנה. יצויין כי תרופת האומפרדקס-Z הינה התרופה היחידה בישראל, הנמכרת ללא מרשם רופא המונעת צרבת עד 24 שעות. אומפרדקס-Z מכילה את רכיב האומפרזול המונע את הפרשת החומצה לקיבה, בצורה יעילה וממושכת.
המיקוד עבר מהצרבת - לעולם האוכל
"הקמפיין הנוכחי מתמקד בנקודה "כואבת" לסובלים מצרבות. אנשים שאינם סובלים מצרבת לא מבינים איזה איום מהוות ארוחות החג ומאכלים שונים כגון פיצות, בורקסים ועוד עבור הסובלים מצרבת. עבורנו מדובר באוכל טעים, עבורם מדובר באוכל המעורר כאב", אומרת נירה רוטשילד מנהלת שיווק תחום תרופות ללא מרשם בדקסל פארמה (דקסון).
"היה חשוב לנו להדגיש את היתרון של המניעה ל-24 שעות ולהעביר לכל הסובלים מצרבת את המסר שמעכשיו גם הם יכולים לאכול את כל מה שמתחשק להם, ללא חשש מהתקף של צרבת. הקמפיין יהפוך עבורם את האוכל הכי טעים, שרובנו אוהבים, מאוייב לידיד", אמר רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים פרסום LEAD.
כל ההתנהלות של הקמפיין הנוכחי שמיועד לתרופה, התבצע כקמפיין שמיועד למוצרי מזון. לצורך הקמפיין הקמנו מטבחים מקצועיים והשתמשנו בשירותיהם של הסטייליסטים וצלמי המזון המובילים בארץ, מוסיף יהודיחה.
אודות דקסל פארמה (דקסון)
"דקסל פארמה" הינה חברת תרופות מובילה בישראל העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, ופטנטים בינלאומיים בתחום הרפואה. בין מוצרי ה-OTC (תרופות ללא מרשם) של החברה המשווקים בישראל: דקסמול, אומפרדקס-Z, אדקס, מיקרופירין, זילרג'י ועוד.