|
שומרים על כדור הארץ [צילום: אריק סולטן]
|
|
|
|
|
אמן הטלפתיה אורן זריף, 33, ישמש כפרזנטור של מותג נורות סילבניה הירוקות. זריף יקבל עבור הפרסומת 100 אלף שקלים, 20 אלף שקלים מתוכם ייתרמו לעמותת חיים, למען ילדים חולי סרטן, באמצעות רשת מחסני תאורה, יבואנית סילבניה.
הקמפיין יעלה במהלך חודש אוקטובר, באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב שקד, תחת הכותרת: "נורות סילבניה - יותר אור פחות אנרגיה". הקמפיין יכלול סרטוני טלוויזיה שישודרו בערוץ 2 ובערוץ 10, מודעות פרסום בעיתונות הארצית, במקומונים ובמגזינים, מסע קד"מ נרחב ונראות כוללת בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
איציק חיימוב, מבעלי הרשת, אמר כי "הסיסמא שתוביל את הקמפיין, נגזרת מהאסטרטגיה הפרסומית של הרשת, שהצטרפה לאחרונה לשוחרי איכות הסביבה, לצמצום צריכת האנרגיה ולשמירה על כדור הארץ, באמצעות המותג הבינלאומי סילבניה - נורות חסכוניות וידידותיות לסביבה".