סונול עולה בקמפיין לקידום המהפך שמנהיגה במחירי הסוללות בישראל: מציגה את המחיר האטרקטיבי ביותר כיום - 5 שקלים לרביעיית סוללות (AA ,AAA) אולטרא אלקליין חזקות במיוחד באיכות גבוהה, מבית GP. זאת במסגרת מערך המוצרים התומכים בקונספט השיווקי החדש שלה "להיטען מחדש", שהושק באפריל האחרון.
הקמפיין עלה אתמול (א', 28.09.08), בהיקף כולל של 750,000 שקלים, באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי, תחת הסיסמא "נכנסת לסונול - יצאת חדש".
סרט הפרסומת ממשיך את הקו הפרסומי מקמפיין ההשקה, בו מוצג עולם בו לכל האנשים יש מפתח קפיצי מסתובב בגב, המשמש להטענתם באנרגיה מחודשת.
הבחור בפרסומת עייף מאוד והמקום בו הוא נטען מחדש ומקבל כוחות הוא סניף של חנות Sogood, הנמצא במתחם תחנת התדלוק של סונול, אליו הוא נכנס כדי להתרענן. נציג המכירות במקום מציע ללקוח רביעיית סוללות איכותיות ב-5 שקלים בלבד ומעניק לו כוחות מחודשים.
במהלך השנה הקרובה תצא סונול במספר שיתופי פעולה ומבצעים נוספים שיתמכו בקונספט השיווקי החדש.
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב - ערן ברקן;
מפיקת משרד - מיה גלאון;
ארט דירקטור - בועז גולדברג;
קופירייטר - שחר קיקוס;
תקציבאית - קרן ארנרייך;
מנהל לקוחות - גדי חייט;
חברת הפקה - ראבל הפקות;
במאי - אלי סוורדלוף;
פס קול - סיגנל.
אודות הקונספט השיווקי החדש שהשיקה סונול באפריל 2008
הקונספט השיווקי החדש, שהושק באפריל 2008, מתבסס על התובנה הצרכנית לפיה בכוחן של תחנות התדלוק ורשת חנויות Sogood שבבעלות סונול "להטעין מחדש" הן את הנהגים והן את כלי הרכב אותם הם משרתים. הקונספט נבחר בשל יכולתו לתת ביטוי לשני מנועי הצמיחה של סונול: תחום הליבה של החברה: דלקים ושמנים המספקים אנרגיה לרכבים ולתעשיה, ו-Sogood, רשת חנויות הנוחות של סונול, המעניקה חווית "טעינה מחדש" פיסית ונפשית ללקוחות סונול.
בשנת 2007 החלה סונול בתנופת צמיחה והתרחבות. תמיר פוליקר, מנכ"ל החברה, הוביל שינוי אסטרטגי ותפיסתי להפיכת סונול מחברה סיטונאית בתחום הדלקים לחברה המנהלת מתחמים קמעונאים תוך מגע ישיר עם הלקוח. בהתאם להשקפת עולם חדשה זו ערכה סונול מספר מהלכים לחיזוק מערך השיווק והקמעונאות שלה, כולל מהלך חידוש ומיתוג מחדש של התחנות וחנויות הנוחות שלה ברחבי הארץ.
בחודשים שקדמו להשקה הובילה סונול, באמצעות חברת המיתוג קונספטיקה, ומשרד הפרסום רגב קויצקי, תהליך חשיבה אסטרטגית אשר הוביל ליצירת קונספט שיווקי ואסטרטגי חדש. במסגרת תהליך זה נערכו מחקרים, קבוצות מיקוד וראיונות עומק, במטרה להביא לביטוי בצורה אופטימאלית את השינויים שערכה החברה ואת יתרונותיה כלפי קהלי המטרה.
מקור כוחו של קונספט "להיטען מחדש" שנבחר, הוא בחיבור הברור והמובהק לתחום תחנות הדלק וחנויות הנוחות. הקונספט נבחר מתוך האמונה כי רעיונות פשוטים, ברורים והגיוניים ליישום לאורך זמן מייצרים ערך אמיתי ללקוח.