קמפיין חדש לשוקולד הפרה של עלית עולה בקרוב בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח. הקמפיין החדש, שהוכן במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/R&Y, ממשיך את הקמפיין המתוקשר של מותג הפרה מחודש מאי אשתקד - "שינוי הלוק של הפרה".
הקמפיין יעלה לתקופה של שלושה שבועות בערוץ 2 ובערוץ 10.
מעטים בעולם, ובוודאי בישראל, הם מותגים בעלי המעמד והאהבה לה זוכה שוקולד פרה של עלית. בכל מחקר אותו עורכת חברת עלית, אנו עדים לקרבה ולחיבור הרגשי בין הצרכנים למותג הנפלא הזה.
בחברה אומרים, כי שוקולד פרה מעורר אסוציאציות של הטעם שעימו כולם גדלים, מלווה אותך כל החיים וצועד איתך קדימה.
לאחר הקמפיין החזק והמתוקשר במאי השנה, בו הכריזה הפרה על הלוק החדש, יוצאת עלית בקמפיין תדמית חדש למותג המוביל שלה, באמצעות שלמור אבנון עמיחי/ Y&R. סיסמת המותג המובילה את הקמפיין החדש: שוקולד פרה - תמיד איתך.
על הקמפיין:
הקמפיין מורכב משני סרטונים, כאשר בכל אחד מהם עוזרת הפרה לגיבור במצב בו הוא נמצא, ועומדת לצידו בדיוק כשהוא צריך אותה.
שחקניות "משחק קלפים": דבורה קידר, חנה ריבר, שיפרה ציפרין, טרודי אתון.
קרדיטים: קופירייטר: יאיר זיסר, מנהל קריאיטיב: יורם לוי, מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי, מנהל מחלקת BTL: יורם רובינגר, סופרוויזרית: ורד קינרייך-גולן, תקציבאית: שגית כרמל
פלנרית: גלית נמרוד, מפיקות משרד: לילך גור- אריה, שירה רובס
חברת הפקה: רונית מולה, במאי: רני כרמלי, בית פוסט: גרביטי
מוזיקה: עופר מאירי, מנהלת תחום: ורד קסטל-שתיל, מנהלת מותג: עינב יוסף.