תנובה בפעילות קידום מכירות ייחודית וחדשנית ל"קוטג' תנובה" בשדה התעופה נתב"ג בהשקעה של 300 אלף שקלים. קוטג' תנובה יוצא בפעילות קידום מכירות חדשנית חווייתית ומרגשת בחול המועד סוכות - עונת הנסיעות המוגברת לחו"ל (עד ה-20.10).
במסגרת הפעילות מוצבות עמדות ייחודיות בטרמינל הטיסות היוצאות בנתב"ג המזמינות את הטסים להצטלם לסרטון אישי. בסרטון מוזמנים הטסים למסור ד"ש לאהובים, חברים או משפחה שנשארה בבית, ולשלוח אותו אליהם באמצעות האי-מייל ישירות משדה התעופה.
כל הסרטונים שיצולמו במהלך תקופת הפעילות יעלו לאתר אינטרנט ייעודי, בו ניתן יהיה לצפות בהם וגם לשלוח אותם לחברים נוספים. הפעילות החווייתית מאפשרת לכל נוסע להרגיש בבית עד הרגע האחרון, לרגש ולשמח את הקרובים לו, ולהעביר אליהם מסרים אישיים בדרך יוצאת דופן וחדשנית.
כזכור, תנובה הציבה שלט ענק בשדה התעופה נתב"ג לפני כחצי שנה תחת המסר "מחכה לך בבית, קוטג' תנובה". השלט החליף את שלט NOKIA שהוצב שם במשך שנים. השלט ופעילות קידום המכירות הנוכחית מבוססים על פניה אמוציונאלית ועל הגעגוע לקוטג' תנובה בחו"ל ובאים לחזק את תחושת החיבור לבית ולמשפחה.
מסקר שנערך, עלה כי אחד המוצרים שהישראלים הכי מתגעגעים אליו בחו"ל הוא קוטג' תנובה.