מותג הספורט והאופנה האמריקני סקצ'רס עולה בקמפיין אינטראקטיבי ברשת, בו קוראת החברה לגולשים לעצב את דמות המנגה (קומיקס יפני) שלהם. הקמפיין יעלה בהשקעה מדווחת של 150,000 דולר.
קמפיין האינטרנט משלים את קמפיין החורף של החברה, בו מופיעה פרזנטורית המותג, דנה פרידר, כדמות מנגה משתנה. באתר האינטרנט החדש, שעולה בימים אלו (
www.skechers.co.il), ניתן בכמה שלבים פשוטים, ליצור דמות מנגה מגניבה משלך.
האפליקציה באתר סקצ'רס מאפשרת בחירת תנוחות גוף מנגאיות, שיער צבעוני ונעלי סקצ'רס אופנתיות. הגולש גם יכול לבחור אם לעצב דמות מצוירת לחלוטין או לשלב את הדמות האמיתית שלו בתוך הקומיקס. עם סיום התהליך יכול הגולש לבחור טקסטים ורקעים אישיים.
הגולשים באתר הקמפיין יכולים גם לדרג את יצירות הקומיקס של הגולשים האחרים. דמות המנגה האהובה ביותר תזכה את היוצר שלה ב-1,000 שקלים לרכישת נעלי סקצ'רס מקולקציית סתיו-חורף 2009.
קמפיין האינטראקטיב יעלה באמצעות חברת האינטראקטיב twisted, המתמחה בשיווק שיחה ותוכן גולשים באינטרנט.
קרדיטים:
Twisted: אלון מוליאן וקרן פרידמן, סמנכ"ל קריאייטיב: אייל גנמור, מנהל לקוחות: שי בלנק, תקציבאית: אלאב הורביץ, יחסי ציבור: רוני ארנון תקשורת.