עם הפנים לשנת 2009 - חברת זירוקס ישראל מעלה השבוע קמפיין צבעוני במיוחד תחת הסיסמה: "העולם בצבעים של זירוקס". במסגרת הקמפיין יפוזרו 40 אוטובוסים בשלל צבעים שיעוטרו במגוון אלמנטים מרהיבים. כל אוטובוס ייצבע בצבע שונה ועליו יוצגו תמונותיהם של עובדי החברה שהשתתפו בהפקת הקמפיין.
הקמפיין ירוץ במשך למעלה משלושה חודשים, בעלות של כ-800 אלף שקלים. באמצעות חברת הפרסום GPS - ויכלול מיתוג ססגוני של זירוקס שיצור גיוון לעיניים וצבעוניות שתנוע ברחבי הערים.
על האוטובוסים הצבעונים יופיעו עובדי החברה הבאים: ערן צור - מנהל השיווק, אופיס; יעל בית און - מנהלת רווחת העובדים ועוזרת מנכ"ל; אבירם חיים - מנהל תפעול XGS; אודי קרמר - יועץ טכני XGS; וענת עובד מנהלת שיווק, מערכות תעשייתיות.
אלכס רמז, מנכ"ל זירוקס: "מדובר בקונספט חדשני ומעניין אשר נועד להעביר את מסר הצבעוניות יוצאת הדופן של מוצרי זירוקס, כמו גם את הגודל הגלובלי והמובילות של זירוקס בעולם. מובילות זו משקפת את הפיכתה של זירוקס למרכז פיתוח עולמי, הן של מוצרים והן של פתרונות כוללים בתחום ה- Docuprint".
קרדיטים:
מנהל לקוחות: מודי פרי; סמנכ”ל קריאייטיב: אורי ליבני; מנהל קריאייטיב: יגאל לוי; ארט: יוליה גנקין; קופי: ענת פדהצור; תקציבאית: אבישג יונה; צלמת: אסנת רום; יחסי ציבור: McCann Press.