לראשונה בישראל, חברת לוקסאוטיקה ישראל משיקה סדרה יוקרתית ואלגנטית של משקפי שמש ומסגרות ראייה תחת מותג-העל האמריקאי טיפאני.
המודלים בקולקצייה עוצבו בהשראת קוי התכשיטים הידועים של המותג והם מתהדרים בעיצוב קלאסי על-זמני. מסגרות הפלסטיק עשויות אצטט משובח ועמיד במיוחד ומסגרות המתכת מצופות בציפוי זהב בעובי 4 מיקרון.
נועה ישר-אל, מנהלת השיווק של לוקסאוטיקה ישראל, מספרת כי הקולקצייה היוקרתית הושקה לראשונה לפני כשנה בארה"ב ובמזרח הרחוק ולאור ההצלחה המסחררת, מושק המותג הנחשק גם בישראל במסגרת השלב השני (השקה בשוק האירופאי). "על אף שהשוק הישראלי נחשב קטן במונחים אירופאיים, קיימת בישראל מודעת גוברת למותגי יוקרה והערכה למשקפיים איכותיות ואופנתיות. קולקציית 'טיפאני' נותנת מענה מושלם לאישה המחפשת עיצוב אלגנטי ומוקפד לצד איכות בלתי מתפשרת".
קולקציית המשקפיים כוללת 28 מודלים (מחציתם משקפי שמש ומחציתם מסגרות ראייה) והיא מורכבת משלוש סדרות:
- TIFFANY BLUE - סדרה עשירה של מודלים מפלסטיק וממתכת במגוון עיצובים. המודל הבולט בה נקרא JAZZ והוא עוצב בהשראת תליון שרשרת משובץ יהלומים הנושא את אותו השם. במשקפיים שובצו 34 קריסטלים ייחודיים על-גבי המוטות, והוא כולל מגוון רחב של צבעים. טווח המחירים המומלצים לצרכן בסדרה זו נע בין 2,100 שקלים ל-2,800 שקלים.
- TIFFANY STAR - סדרה מצומצמת של שני מודלים מפלסטיק בשיבוץ הלוחיות המקוריות מבית טיפאני, העשויות מכסף טהור 925. המחיר המומלץ לצרכן למודלים אלו הוא 3,250 שקלים (מסגרת ראייה) ו-3,800 שקלים (משקפי שמש).
- TIFFANY LACE - סדרה יוקרתית במיוחד של שני מודלים המשובצים יהלומים בצורת פרח מעודן. המחיר המומלץ לצרכן למודלים אלו הוא 5,200 שקלים (מסגרת ראייה) ו-5,800 שקלים (משקפי שמש).
בעתיד מתעתדת החברה להשיק סדרות נוספות יקרות יותר, המבוססות על זהב וטיטניום ובשיבוץ יהלומים ואבני חן יקרות. קולקציית המשקפיים של טיפאני נמכרת במספר מצומצם של חנויות אופטיקה מובחרות.
על המותג:
בית התכשיטים טיפאני הוקם בשנת 1837 בניו יורק, והוא ידוע בזכות קוי התכשיטים האלגנטיים שלו, הכוללים טבעות אירוסין ונישואין, שרשראות וצמידים בשיבוץ יהלומים ואבני חן ועוד. בשנת 1950 יצא לאקרנים הסרט האגדתי "ארוחת בוקר בטיפאני" בכיכובה של אודרי הפבורן, ומאז אין עוררין על היותו מותג התכשיטים המועדף על מיליוני נשים ברחבי העולם.
בשנת 1986 נפתח בוטיק טיפאני בלונדון ושנה לאחר מכן הונפקו מניות החברה בבורסת ניו יורק. בשנת 1996 נפתח בוטיק טיפאני בטוקיו ועשור לאחר מכן נחתם לראשונה שיתוף הפעולה בין טיפאני ובין לוקסאוטיקה לייצור ולשיווק קולקציית משקפיים תחת המותג המוביל.
אודות לוקסאוטיקה ישראל:
לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות. בין מותגי לוקסאוטיקה נמנים ווג, פרסול, ריי באן, מיו מיו, שאנל, ורסאצ'ה, דולצ'ה וגבאנה, בולגרי, ברברי, ראלף לורן ועוד. המותגים נמכרים ב-400 חנויות ברחבי הארץ.
אודות לוקסאוטיקה העולמית:
לוקסאוטיקה העולמית הינה החברה המובילה בעולם לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-130 מדינות ברחבי העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים מובילים.