בהמשך לשפה התקשורתית החדשה אותה השיקה בזק בינלאומי בשבועות האחרונים תחת הסלוגן "האינטרנט זה אתם" המתמקדת בגולשי האינטרנט, בחייהם ובצרכיהם, בחרה החברה דרך פרסום מקורית להמחיש את עולם האינטרנט. מדובר בשלט קיר, שאותו העוברים והשבים בוחרים כיצד לעצב ואילו תכנים להכניס.
בזק בינלאומי, שרק לאחרונה העלתה סדרת קמפיינים חדשה בטלוויזיה ובאינטרנט והשיקה את טקס פרסי האינטרנט לשנת 2008 המוקיר את פועלם של המטקבקים, הבלוגרים והחיים ברשת - בחרה כעת להעלות, ביוזמה מקורית בשלט קיר ענק המתפרש על כ-120 מ' רוחב וממוקם בסמוך לקריה בתל אביב.
לרוחב הקיר ועל-גבי רקע לבן וחלק לגמרי - עוצבו ממשקים בנראות של פורומים באינטרנט. מעל לכל מסגרת עוצבה לשונית עם שם הפורום. בין הפורומים: פורום אוהדים, פורום חיילים, פורום מתחתנים, קניה ומכירה, שופינג ובזבוזים, מחפשים עבודה, מוסיקה והופעות, חדשות ואקטואליה ואפילו פורום מחפשים עבודה.
מחלקו העליון של השלט ומעל לכל "פורום" השתלשלו עשרות חבלים המחוברים לספריי צבע. וכך משלט ענק חלק ולבן, התמלא הקיר של בזק בינלאומי תוך שעה קצרה בכתובות גראפיטי של אזרחים שעברו במקום והביעו דעה.
שניות עברו עד שהכתובת "בית"ר ירושלים אלופה" כבר היתה על הקיר ועוד קצת פחות שניות מזה עד שרוססה הכתובת הנגדית.
שמעון הציע נישואין למזי על-גבי השלט ומיד קיבל המון תגובות של מזל טוב מאנשים שהוא בכלל לא מכיר, מסתבר שדירות למכירה אנשים יפרסמו בכל מקום, שלהקות צעירות יודעות להריח הזדמנות לחשיפה, שמחזור אוגוסט 2006 כבר מת להשתחרר ושניסים מלוד מחפש בנרות מכוניות לפירוק תמורת תשלום סמלי.
עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי "אחד האתגרים המעניינים בהשקת אסטרטגיה תקשורתית חדשה היא איך להביא אותה לידי ביטוי בצורה האופטימאלית בכל אחת מהמדיות השונות. לאחר קמפיינים בטלוויזיה ולאחר טקס פרסי האינטרנט הישראלי שהשקנו באינטרנט - במסגרתם המחשנו את 'האינטרנט זה אתם' בחרנו באמצעות שלט קיר לבן לייצר פעילות המדמה את עולם האינטרנט בו הגולשים יוצרים את התוכן ומחליפים תגובות. הודות לגולשים מחד ולעוברים והשבים מאידך -האינטרנט ושלט החוצות קיבלו חיים וזוהי בדיוק המשמעות אותה רצינו להעביר של האינטרנט זה אתם".