|
הפרסומת החדשה [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
Müller יוצאת בקמפיין טלוויזיה ל-Müller Bianco natural - יוגורט לבן טבעי ללא סוכר. הקמפיין ממשיך את השקת מחלבת Müller המשלבת בין כבוד לטבע כמקור האמיתי של המוצרים לבין המקצועיות, הקדמה והאיכות שבייצור המוצרים, המביאה למוצרים משובחים, חדשניים ומעולים.
הקמפיין מציג דיאלוג אנושי בין ילדה סקרנית ותמימה השואלת את אימה החולבת באחו האירופאי של Müller, שאלות על יכולותיו המופלאות של הטבע. המכנה המשותף לשאלותיה הוא שכולן עוסקות בתוצרי הטבע הלבנים.
אבישי יוסמן, מנהל מותג Bianco natural Müller מציין: "תשובותיה המפתיעות של האימא לשאלותיה של ביתה, מביאות אותנו למסקנה הברורה והמזוהה עם Müller: אף אחד לא יודע איך הטבע עושה את מה שהוא עושה אבל אנחנו ב-Müller יודעים לעשות מהטבע יוגורט לבן טבעי מעולה".
טל שכטמן, מנהלת השיווק של Müller מסבירה: "לאחר שערכנו מחקרי שוק רבים, הבנו שהצרכנים רוצים להמשיך וליהנות מעולמות הבריאות שיוגורט לבן טבעי מציע, אך בד-בבד, מחפשים הם אחר מאפיינים נוספים. ולכן הבאנו להם מוצר מעולה ואיכותי, המשלב בין כל הטוב שבטבע לבין מרקם, טעם וגביע רחב ונוח, שהופכים את חווית האכילה לייחודית".
Natural Bianco Müller הינו יוגורט BIO לבן טבעי ללא סוכר המיוצר מרכיבים טבעיים בלבד, באחוזי שומן 1.7% ו-2.8%, בעל מרקם קרמי, בתכולת נתרן נמוכה במיוחד, פרוביוטי, מגיע בגביע חדשני רחב, המאפשר אכילה נוחה של תוספת אישית.
משנה למנכ"ל: ניסים מויאל;
סמנכ"ל אסטרטגיה: ליאור ארן;
פלנרית: אתי עבדי;
סמנכ"ל קריאייטיב: איתי הרמן;
מנהל קריאייטיב: עדו קריב;
צוות קריאייטיב: זיו אלמוג, עמית סטולר;
סמנכ"ל לקוחות: שרון עמיר;
סופרוויזר: איתי לוי;
תקציבאית: מיכל צ'רבינסקי;
מפיקת משרד: מירב צור;
במאית: דפנה לוין;
חברת הפקה: ישי הדס.