|
עוגת הפרסום תקטן. ניר למפרט, מנכ"ל דפי זהב
|
|
|
|
|
ניר למפרט, מנכ"ל חברת דפי זהב, העריך (יום ה', 6.11.08) כי תקציב הפרסום הכללי ב-2009 ירד בעד 10%.
למפרט אמר כי הוא מאמין שבמידה והמשבר הכלכלי יעמיק, עלול תקציב הפרסום לרדת בשיעור חד יותר. לדעתו, ישנה סבירות שלאחר ירידה מתונה נראה התייצבות מסוימת בהיקפי הפרסום במהלך 2009.
למפרט העריך כי השינוי המרכזי בתחום הפרסום שנראה ב-2009 יהיה מעבר משמעותי מפרסום תדמיתי לפרסום ממוקד, תוך שימוש במנועי חיפוש ובקידום מכירות בשיעור גבוה משמעותית מאשר בשנים קודמות.
יש לציין בהקשר זה, כי חלק נכבד מבכירי ענף הפרסום סבורים כי שיעור הירידה בענף הפרסום ב-2009 יהיה גדול משמעותית מהתחזית של למפרט ואף יגיע לכ-15 עד 20 אחוזים מן התקציב, ואולי אף ליותר מכך.