יצרנית חליטות התה מצמחי מרפא ומוצרי בריאות טבעיים, ערבה משיקה בימים אלה שתי סדרות תה חדשות, תחת המותג "תה ערבה". המותג החדש יתחרה במותג התה הותיק של ויסוצקי. מדובר בסדרת תה ירוק בשבעה טעמים ותה אנגלי קלאסי. החברה מסרה, כי בקרוב היא תעלה בשני קמפיינים באמצעות פרסום "סולומון מדיה", בהיקף השקעה כולל של 10 מיליון ש"ח.
מנכ"ל ערבה, יצחק סער מסר, כי "עם הגידול המשמעותי בשוק התה בישראל, משיקה החברה שני מוצרים איכותיים, הנותנים פיתרון כולל לצרכים הקיימים בשוק כיום". לדבריו, "החדרת התה הירוק חלק ממהפכה שחלה בהרגלי צריכת התה של הצרכן הישראלי, המעדיף טעמים מעודנים ואנינים יותר, ורואה בשתיית התה, חלק מתרבות וסגנון חיים בריא ומאוזן.
שוק התה בישראל מוערך בכ-300 מיליון ש"ח בשנה, עם קצב גידול שנתי של 6% לשנה. התה הירוק מהווה כ-30% מהשוק, התה השחור מהווה כ-45% מהשוק וחליטות תה מהוות כ-20% ממנו. בימים אלה חתמה חברת ערבה חוזה עם חברת גורי להפצת תה ערבה בכל רשתות השיווק והמזון, ועם חברת כמיפל שתפיץ את המוצרים ברכבים ממותגים בכל הפארמים ובתי הטבע.
סער מסר, כי ערבה הציבה לעצמה כמטרה - כיבוש של 50% משוק התה הירוק בישראל בשנת הפעילות הראשונה. בנוסף, לדבריו, "יש בכוונתנו לכבוש 15% משוק התה השחור בישראל".
המעבר משתיית התה הרגיל לשתיית התה הירוק, הידוע ביתרונותיו הבריאותיים, פותח את האפשרות בפני ערבה לשלב מסורת וידע עתיק מהמזרח הרחוק, עם טכנולוגיה חדשנית ומחקרי מעבדה מעמיקים. סער הוסיף, כי "חברת ערבה תציע לקהל היעד השמרני יותר - זה המעדיף את שתיית התה האנגלי הקלאסי - מוצר איכותי אשר ימשיך ללוות את צרכני הטעם האנגלי המסורתי".
תהליך הייצור של התה הירוק של ערבה מבדיל אותו ממוצרים אחרים הקיימים על המדף. החברה מוסרת, כי הוא מקנה לו יתרונות רבים, הצמחים המשמשים להכנת התה מיובאים מסין, אך לתהליך גריסת הצמחים, ערבוב הטעמים, ואריזה לשקיות נעשית במפעל של החברה בישראל. כך נשמרים הארומה והטריות לאורך כל תהליך הייצור, ואורך חיי המדף של המוצר גדול יותר.
הסדרה החדשה של תה ירוק ערבה, מונה שבעה טעמים: תה ירוק קלאסי, תה ירוק בתוספת יסמין ופקעות ורדים, תה ירוק בתוספת לימונית ולואיזה, תה ירוק בתוספת ורד הבר, תה ירוק בתוספת נענע, ועוד שני טעמים בלעדיים לחברת ערבה: תה ירוק בתוספת אשכולית וג'ינג'ר ותה ירוק בתוספת פסיפלורה. כל הטעמים מכילים ויטמין C, פוליפנולים וחומרים אנטיאוקסידנטיים טבעיים בלבד, ואינם מכילים קופאין. התה האנגלי הקלאסי ישווק בשתי אריזות שונות: קלאסי וחזק במיוחד.
החדרת שני המוצרים תלווה בשני קמפיינים באמצעות, שצולמו בברזיל בהשקעה 1.5 מיליון דולר. הקמפיין לתה הירוק שסיסמתו: "תה ירוק של ערבה - טעם גן עדן", יכלול פעילות קידום" מכירות רחבה באמצעות חברת הדיה, בכל רשתות השיווק והפארמים. במסגרת זו, יערכו טעימות ויחולקו 100 אלף דוגמיות. סרטון פרסומת המתאר בחורה על רקע נוף גן עדן מדהים עם מפלים וצמחיה פראית, הפוגשת בחור שמגיש לה תה צמחים שהוא חולט, ודרך התמקדות המצלמה בכוס התה הסירטון עובר לאותה בחורה, היושבת במשרד עם כוס התה וחולמת בהקיץ על אותו גן עדן.
הקמפיין לתה האנגלי הקלאסי שסיסמתו "IT’S SO BRITISH" (זה כל-כך בריטי), יכלול פעילות קד"מ, פרסום בכל אמצעי המדיה ושלושה סרטונים קצרים שיראו אנשים ששותים תה אנגלי של תה ערבה - ומיד עם הלגימה הראשונה, מאמצים דפוסי התנהגות וגינונים אנגליים.
קרדיטים: סופרוויזר - ענת סולומון, קופירייטר - עמיחי לבנון, ארטדיירקטור - דניאל הנטקן, משרד הפקות - גוסטבו הפקות, במאי - אביב מערבי.