בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט המובילה בישראל, קושרת לראשונה בקמפיין חוצה מדיות בין האינטרנט למסך הטלוויזיה הביתי. החברה העולה בימים אלו בקמפיין משולב בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו, מציעה ללקוחות כל החברות, ב-ADSL ובכבלים, את האפשרות לגלוש באינטרנט ולצפות בתכנים בטלוויזיית LCD - במחיר המשתלם ביותר בשוק. הקמפיין, באמצעות אדלר חומסקי & וורשבסקי יימשך כשבועיים והיקפו עומד על כ-2 מיליון שקלים.
לאור העובדה, כי טלוויזיית - LCD הינה המוצר הנמכר ביותר היום, הן כטלוויזיה ראשית (הסלון הביתי) והן כטלוויזיה משנית (חדר השינה), מעניקה בזק בינלאומי את האפשרות ללקוחות ליהנות מצפייה בתכני האינטרנט על המסך הגדול. במבצע חסר תקדים - מציעה בזק בינלאומי לכלל הלקוחות המצטרפים לאינטרנט המהיר - טלוויזיית LCD 37" של טושיבה, בפריסה ל-36 תשלומים. בנוסף, דואגת החברה להשלמת החוויה לספק ללקוחות המצטרפים, ערכה עם כבל תקשורת איכותי לחיבור הטלוויזיה למחשב להנאה ולצפייה מושלמת.
עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק בבזק בינלאומי "במהלך שיווקי זה, בחרנו להביא ללקוחות חוויית אינטרנט משודרגת המשלבת בין עולם האינטרנט לצפייה איכותית ונינוחה על-גבי המסך הביתי הגדול. בכך, אנו ממשיכים למנף את השפה התקשורתית החדשה שלנו, לפיה אנו מבטיחים לאפשר ללקוחותינו להוציא מהאינטרנט שלהם יותר - ומקיימים".