|   15:07:40
דלג
  אריק באך  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

והיה המשפט למשפח

לא תפירת התיק לרמון היא הדבר החמור כאן (התרגלנו), גם לא הכשרת שוחד וטובות הנאה שבפרשת אולמרט כמו גם בפרשת האי היווני זה מה שחמור כאן (למה להם אסור מה שלשופטים בעליון מותר?), וגם לא הפרת "הלכת שבס" על-ידי היועץ המשפטי (למה שעורכי דין לא יבוזו לעליון שבז לעצמו?), אלא המעילה והפרת אמונים של היועץ המשפטי עצמו בחובות תפקידו
18/09/2006  |   אריק באך   |   מאמרים   |   תגובות

כשעל ביצוע עבירות פליליות ברורות ומוגדרות אשר אינן ניתנות לפרשנות כמעט, פוסק היועמ"ש כי אין להעמיד לדין כי זה אומנם לא יאה לבצע עבירת פליליות אבל לא ממש חמור עד כדי העמדה לדין, ולעומת זאת על זוטי דברים ולכל היותר אי הבנה של כווונת המתגפפת "להתנשק צרפתית או רק פולנית" מחולל היועץ מסע צלב ומרדף חוצה יבשות ומהומת אלוהים לרבות הפעלת מכבש לחצים מצד שליחי שלטון החוק על זו שקיבלה נשיקה להתלונן כאילו היה זה מעשה מגונה - אז לא תפירת התיק לרמון היא הדבר החמור כאן (התרגלנו), גם לא הכשרת שוחד וטובות הנאה שבפרשת אולמרט כמו גם בפרשת האי היווני זה מה שחמור כאן (למה להם אסור מה שלשופטים בעליון מותר?), וגם לא הפרת "הלכת שבס" על-ידי היועץ המשפטי (למה שעורכי דין לא יבוזו לעליון שבז לעצמו?), אלא המעילה והפרת אמונים של היועץ המשפטי עצמו בחובות תפקידו. "ואיך הצל יהיה ישר אם המקל הוא עקום"?

ראשיתה של הפרשה נשמע לי די הזוי:

"אלכסנדר טסלר קנה עט נובע לאולמרט בשווי 1,750 דולר. קודם לכן פעל אולמרט עבורו לקידום עסקיו במלון הנסיכה וניצל לרעה את מעמדו. אולמרט: "לא היה ולא נברא" (יואב יצחק, Nfc).

אולם חקירת המשטרה והיועץ קבעו כי גם היה, וגם נברא.

ובלשונו של מזוז: "מוטב היה כי מר אולמרט היה נמנע מלטפל במישרין בענייניו של מר טסלר, וזאת נוכח היחסים האישיים ביניהם".

היועץ המשפטי לממשלה קבע למעשה כי אהוד אולמרט שהיה הממונה על מנהל מקרקעי ישראל, אכן השתתף בפגישה במנהל מקרקעי ישראל באופן אישי ממש, כשהדיונים נגעו לידידו האישי איל ההון אלכסנדר טסלר.

מזוז פטר את המעשה באמירה "מוטב היה שלא היה משתתף". אבל מה בתכלס? האם ניתן היה לפטור את כל מעשי הרצח והשוד והאונס והעושק במדינה באמירה הנכונה אמנם, כי "מוטב היה שלא היו עושים את זה"? בשביל זה צריך יועץ משפטי בכלל?

כדי לבחון את האבסורד הזה, נסו רק להגיד את המשפט הבא בקול רם ותראו איזו קריזה תחטפו: "מוטב היה שיגאל עמיר לא היה רוצח את ראש הממשלה" ותו לא... נעבור לפרסומות...

תפקידו של היועמ"ש הוא לא לחרטט לנו מה "מוטב שלא", אלא לבצע את מה שהמחוקק קבע לגבי דברים אסורים, שאחרת הוא בעצמו בהתחמקותו מבצע עבירה פלילית של הפרת אמונים ומי אותו יעמיד לדין?

יש בספר החוקים של מדינת ישראל חוקים שלא זקוקים לטובות של שום יועץ כדי שיפרש לנו מה כתוב שם. הם ברורים. הם חד-משמעיים. וברגע שהיועץ מתיר את אצבעו מהסכר - מותר לכולם להפר את החוקים הללו וטמבל מי שמכבד אותם.

לדוגמא, סעיף 278 לחוק העונשין ("עובד הציבור שיש לו זיקה פרטית") קובע:

"עובד הציבור שיש לו מכוח משרתו סמכות שיפוטית או מינהלית לגבי נכסים מסוג מסויים או לגבי עיסוק בחרושת, במסחר או בעסק מסוג מסויים, והוא משתמש בסמכותו לגביהם בין בעצמו ובין על-ידי אחר כשיש לו, במישרין או בעקיפין, זיקה פרטית בהם, דינו - מאסר שלוש שנים".

עוד דוגמא, סעיף 284 (מרמה והפרת אמונים) קובע:

"עובד הציבור העושה במילוי תפקידו מעשה מרמה או הפרת אמונים הפוגע בציבור, אף אם לא היה במעשה משום עבירה אילו נעשה כנגד יחיד, דינו - מאסר שלוש שנים".

עוד דוגמא, על-רקע הוראות התקש"יר (תקנון שירות המדינה) המחייבות עובד להודיע מיד על ניגוד עניינים וסעיף אחר המחייב אותו להמנע מלהשתתף בדיונים שבהן עשויה ליפול החלטה שיש לעובד הציבור זיקה ישירה או עקיפה כלפיה, סעיף 286 (אי מילוי חובה רישמית) לחוק העונשין קובע:

"עובד הציבור הנמנע במזיד למלא חובה המוטלת עליו על-פי דין, דינו - מאסר שלוש שנים, זולת אם היה מילוי החובה כרוך בסכנה גדולה מזו שאדם בעל כוח ומרץ רגילים יכול לעמוד בה".

בהקשר הנ"ל ניתן גם לקרוא את סעיף 286 (הפרת חובה חקוקה) לחוק העונשין:

"המפר הוראת חיקוק במזיד, במעשה האסור לפי אותו חיקוק או בהימנעות ממעשה שעשייתו נדרשת לפי אותו חיקוק, והדבר נוגע לציבור, דינו - מאסר שנתיים; והוא, אם אין נראית מאותו חיקוק כוונה לעונש אחר על הפרתו.

ומובן שעל-רקע הקביעה שאולמרט קיבל מאותו איל הון עט יוקרתית בעלות שהיא יותר מהשכר לחודש ואפילו לחודשיים עבודה של אזרח פשוט, לא צריך יותר מדי עצות משפטיות מיועצים מטעם על-מנת לקרוא את סעיף 290 () לחוק העונשין:

"עובד הציבור הלוקח שוחד בעד פעולה הקשורה בתפקידו, דינו - מאסר שבע שנים או מאסר שבע שנים עם קנס עשרת אלפים לירות".

ואם למישהו יש ספק לגבי סעיף חמור זה, אז בא סעיף 293 (דרכי שוחד) ומפרש גם למוגבלי הבנה את האופן שבו יש לפרש את סעיף 290 הנ"ל:

"אין נפקא מינה בשוחד 1. אם היה כסף, שווה כסף, שירות או טובת הנאה אחרת. 2. אם היה בעד עשיה או בעד חדילה, השהיה, החשה, האטה, העדפה או הפליה לרעה. 3. אם היה בעד פעולה מסויימת או כדי להטות למשוא פנים בדרך כלל. 4. אם היה בעד פעולה של הלוקח עצמו או בעד השפעתו על פעולת אדם אחר. 5. אם ניתן מידי הנותן או באמצעות אדם אחר; אם ניתן לידי הלוקח או לידי אדם אחר בשביל הלוקח; אם לכתחילה או בדיעבד; ואם הנהנה מן השוחד היה הלוקח או אדם אחר. 6. אם תפקידו של הלוקח היה של שררה או של שירות; אם היה קבוע או זמני ואם כללי או לעניין מסויים; אם מילויו היה בשכר או בלי שכר, אם בהתנדבות או תוך קיום חובה. 7. אם נלקח על-מנת לסטות מן השורה במילוי תפקידו או בעד פעולה שעובד הציבור היה חייב לעשותה על-פי תפקידו."

זה לשון החוק, ולא צריך טובות של שום פקידון משפטי על-מנת להבין אותו.

לעומת זאת קראתי והפכתי וחקרתי את חוק העונשין שוב ושוב מתחילתו ועד סופו כמה וכמה פעמים, ולא מצאתי שם שום סעיף האוסר על גבר לנסות לנשק אישה שמתגפפת ומתחרמנת ומתענטזת עליו, אפילו אם הוא מאוד מפריע למיועדת להיות נשיאת בית המשפט העליון ואפילו אם היא מבטיחה לראש ממשלה חסינות בתמורה לסילוקו של החיים רמון הזה מדרכה.

אדרבא - ניתן אפילו למצוא בחוק סעיפים המאפשרים לאשפז אנשים חולי נפש שלא יעשו את הדבר הטבעי והמתבקש הזה, או לפחות לשלוח אותם לרכוש ויאגרה בבית המרקחת הסמוך.

בעיתונים אפילו ראיתי תמונה מפוארת של נשיא בית המשפט העליון היוצא מתנפל בנשיקה בפרהסיה על פרצופה של נשיאת בית המשפט העליון הנכנסת (לפחות את זו שראינו בפומבי, הנשיקה הזו היתה על הלחי). ולא עלה על דעתי שאם פתאום היא היתה אומרת לו "לא" (וזו בהחלט זכותה!) היה מוגש נגד אהרן ברק כתב אישום על מעשה מגונה...

אהרן ברק נישק את הגב' ורבה התופרת כי הוא הניח בנסיבות העניין שהיא מסכימה. נניח שהיא היתה אומרת לו "לא!" - האם די בזה כדי להגיש נגד אהרן ברק כתב אישום?

אז בניגוד ליואב יצחק אין לי שום טרוניה ליועמ"ש על סגירת התיק נגד אולמרט. השוחד הוא האמצעי היחידי של אנשים לקדם עניינים במדינה הזו, ואפילו אבי תורת המוסר אמר "קודם כל לחם, אחר כך אתיקה!".

נכון שזה לא חוקי ולא מוסרי ולא ראוי ובלשונו של היועץ "מוטב היה שלא", אבל כשאין שום דרך אחרת לשרוד מה כבר יכול האזרח לעשות כדי לקבל אישור בנייה, להשיג לאביו תור דחוף לניתוח, להשיג עובדת זרה לסייע להוריו הנזקקים, או להציל את הילד שלו מאיזה תיק שתפר לו איזה שוטר נקמן? "בהתחשבותי בברירה האחרת מוטב לאכול מאשר להיאכל" (נפוליון).

אם טסלר לא היה נותן ואם אולמרט לא היה לוקח, בעל הון אחר היה נותן ועובד ציבור אחר היה לוקח והקרקע הציבורית ממילא היתה מוענקת לידיים פרטיות בהפשרה והרשאות הבנייה הנוחות. אז אם ממילא התוצאה ידועה, למה שהזריזים לא ינכסו אותה לעצמם?

כדי לבער את נורמת השוחד השירות הציבורי אי אפשר לתפוס איזה טרמפ על איזה שעיר לעזאזל תורן ולהניח לכל היתר להמשיך להנות מהסטטיסטיקה ש- 99.9% מנותני ומקבלי השוחד כלל לא נתפסים. זה נחמד כדי לפרנס את כותרות העיתונים אבל זה לא ימגר את נורמת השוחד השולטת בכל מוסדות השלטון ללא יוצא מן הכלל.

כשהחוק הוא סתם אות מתה, וכשאוכפים את החוק רק נגד מי שמסמנים מתוך אינטרס אישי, ומעלימים עין מכל היתר עד שהאזרח הפשוט מופקר לחלוטין בחיי היומיום מול פשעים קטנים כגדולים - החוק הוא צחוק, האמונים על אכיפתו הופכים לשותפים עיקריים ותומכים ראשיים לכל מעשי הפשע, השחיתות חוגגת, ובהתפתחויותיה אין כל הבדל בין ההפקרות הזו למעשה בגידה המובילים שניהם לאותו אבדון ואובדן בחיי אדם.

כולנו ראינו ורואים איך שוחד ושחיתות והפקרות של מאות מליוני דולרים בבניית גדר "ביטחון" (עאלק...) מפקירים את בטחון המדינה כולה וחושפים את כולם לירי קאסמים וטילים שגדר ההפרדה לא מתיימרת בכלל להתמודד איתם.

זה כמו שבנק היה מאבטח את העציץ בכניסה לסניף ומשאיר את חדר הכספות פתוח לרווחה ועוד משלם על ה"אבטחה" הזו מאות מליוני דולרים. למקורבים ותומכים בלבד, כמובן. איך יעלה על הדעת שלא להעניש בחומרה רבה את כל מי שהיה מעורב בקומבינה הזו שפגעה כל כך קשה בחיי כל כך הרבה אנשים ובבטחון המדינה כולה ולהלאים את כל רכושם ובמקום זה להתעסק בנשיקה של רמון? הרי הגדר זו לא רק שחיתות אלא רצח של פשוטי העם על מזבח התעשרותם של בעלי הקומבינה! הפקרת ביטחון של מדינה שלמה...

עכשיו אנחנו קוראים שאותו עבריין סידרתי המתמחה בשוחד לשופטים ועובדי ציבור במסווה של טייס מודח המתחזה כמומחה להיי-טק, לא רק שימש שוב יועץ אחיתופל לראש הממשלה בעת מלחמת לבנון השנייה, אלא מיד כשעצותיו הסתיימו בכשלון כרגיל, הגה שוד חדש של הקופה הציבורית. הוא מציע לגייס את עליזה אולמרט לעמוד ב... ראש פרויקט של מיליארד דולר למלחמה בטילים. ברור לכולם שלא הטילים מתחברים לעליזה אבל איפה שיש כסף הוא צץ ומוצא את נקודות התורפה של בעלי השררה כדי לשדוד באמצעותם במשותף את הקופה הציבורית. בארצות הברית הוא מבוקש על עבירות שוחד חמורות. כאן הוא יועץ סתרים של ראש הממשלה. אלא מה...

השחיתות היא עבירה ביטחונית, לא כלכלית! השחיתות מוציאה, כמו שראינו, את כל המדינה הזו להורג באופן קולקטיבי.

באירן יש מנהיג משוגע, שחשבון הבנק שלו מנוהל שקוף לעיני כל הציבור באינטרנט וכל "הונו" מסתכם בדירה כפרית קטנה שגם עליה הוא משלם משכנתא בכל חודש עוד מהימים שבהם היה מורה פשוט. מורה שמוביל את האומה שלו להישגים טכנולוגיים וחברתיים מדהימים - למרות כל התעמולה של המערב - עד כדי כך שהוא לא חייב להזיע בכל פעם שקונדוליזה ממצמצת... והוא עומד איתן על דעתו מול העולם כולו בזכות השגיו ולא חייב לכשכש בזנב בגלל השנור והתלות בחסדיהם, קיצבאותיהם ושילומיהם.

את המנהיג שלהם וגם לא את נסראללה אי אפשר לקנות תמורת עט, סיגר או רכישת קישקוש מכוער במחיר מופקע בטענה שזו אמנות. וזו הסיבה שהם ניצחו. לא בגלל שהצבא שלנו לא היה מוכן, ולא בגלל שנלחמנו באזרחים הלבנונים אויבי החיזבאללה במקום בסוריה ואירן שמטעמם פעל נסראללה.

הבזיונות הללו הם רק התוצאה, לא הסיבה. הסיבה היא השחיתות. השחיתות באכיפת החוק בצורה מופרזת נגד מי שלא צריך, ומנגד בהיעדר אכיפתו המופגנת כנגד מי שצריך.

השחיתות במינויי מקורבים על בסיס נאמנות אישית במקום לפי התאמה ונאמנות לחוק - ומערכת המשפט צועדת בראש המוסדות המושחתים האלה.

השחיתות בסידור ג'ובים בטוחים לילדי עשירים, כשאת ילדי העניים שולחים לחזית להילחם בלי נשק, מים, אוכל, מודיעין ומפקדים ראויים. כשחיל האויר הבטוח במרומים והמפונק מסתיר בכוונה מפות עדכניות ומודיעין איכותי מכוחות הלחימה של פשוטי העם בקרקע. כשמזהים את "הטובים" עם המושחתים שם הבעיה.

השחיתות המאפשרת לעשירים להתעשר עוד יותר על חשבון עניים שרק הולכים ומסתבכים יותר ויותר.

השחיתות המאפשרת למשטרה לשלוח שני קצינים בכירים במיוחד לדרום אמריקה לגבות עדות על נשיקה זניחה, כשבאותו שבוע מתקשרים אזרחים מבוהלים למשטרה להתריע שנהג מטורף משתולל ברחובות ולא היה אפילו שוטר אחד לרפואה לסייע לציבור (מן העיתונות: "אזרחים טענו שדיווחו מספר פעמים למשטרה על נהג רכב המשתולל באזור הכנרת ובכבישי טבריה, ואכן רכב זה גרם לתאונה הקטלנית בה נהרגו חמישה בני אדם ונפצעו חמישה נוספים. אחד האזרחים אף טען כי תחנות המשטרה ביקשו ממנו לשלוח פקס עם פרטי הרכב, וזאת במקום לשלוח ניידת תנועה לבדוק את הנעשה).

מזוז,

אם אתה לא מבין שמשהו כאן דפוק בצורה מטורפת ממש, ושהמשהו הזה זו המערכת שאתה נמנה עמה - אז צריך לאשפז אותך ולא לכלוא אותך!

איך אתה מסוגל בכלל לקרוא על מה שהתרחש בפרשת פריניאן מבלי לרוקן מיד את יד ימינך ערן שנדר - כן כן, זה שסגר את התלונות בעניין הזה של פריניאן בדיוק כמו גם ביתר השחיתויות והשוחד ונורמת השקר במשטרה בסדרתיות ובמפגיע וביודעין ובכוונת זדון מושחתת ובמשך שנים - מכל הסמכויות שלו לאלתר? מה אתה צריך ועדת חקירה כדי לדעת שהדג מסריח אצלך בין הידיים???

אני מציע לך, מזוז, שתקרא שוב את התיק התפור נגד חיים רמון ותפעל כפי שתפקידך מחייב אותך: לגשת לרוקן את ביניש מכל סמכויותיה כמו שעשית לרמון, ולהנחות את הוועדה לקיים הפעם הליך בחירה חוקי וענייני ותקין של נשיא בית משפט ושופטים, בדיוק כמו שרמון רצה ובגלל זה שילם.

איפה חוץ מסוריה של אסד ועירק של סדאם יש "בחירות" לנשיאות על בסיס מועמד יחיד שנכפה בשרירותיות ובלא שום מבחן ולמרות עבר מאוד בעייתי??? מדוע לא תורה לערוך בחירות פנימיות וחשאיות בין כל השופטים בכל הערכאות, שהם יבחרו נשיא שהם לא חייבים להתבייש בו ושלא יבזה את כבודם, ומנהל בתי משפט שיהיה יעיל להם ולאו דווקא נאמן לתופרת העליונה שלנו. כן כן - השופטים לא צריכים מינוי כפוי שהונחת עליהם בשיטות של המאפיה. גם הם זכאים להגנה על שמם שפעם היה טוב וכיום הוא בושה וחרפה. כי מה שהיה פעם כבודם הוא כבודינו, ומה שכיום הוא חרפתם זו חרפתינו. גם שלך!

ואם את זה אתה לא מבין, אז תעמוד בפינה בכל יום כמה דקות עם התיק התפור נגד חיים רמון ביד, ותזמזם בבושה את השיר המפורסם של אריק אינשטיין בהחלפת המילה "עיתונאי" ב"פרקליט".

הם כותבים באישומים מה שהם רוצים
מסרסים מלכלכים בלי שום רחמים

נכנסים אל המיטות
מציצים מהחורים
(פרשת ליברמן והאזנות הסתר של מזרחי וארבל, זוכר?)

ואין מה לעשות,
אין פה רחמים

מלבינים את הפנים,
פוגעים במשפחה

אם היום היה תורי,
אז מחר יהיה תורך

המלך הוא עירום,
כולנו ילדים
שרואים לו את הטוסיק,
שותקים ולא קמים.

אז איך אתה ישן בלילה,
פרקליט קטן שלי
איך אתה נרדם.

על מה אתה חולם בלילה,
אחרי שפיכת הדם,
איך אתה נרדם,
בן אדם איך אתה נרדם.

הם הורגים עם המילים
משחקים עם בנשמה

לאן אני שואל
הלכה האהבה
שברו לו את הלב
שברו את הילדה
אז בטח שתהיה פה
תהיה פה מלחמה.

תאריך:  18/09/2006   |   עודכן:  18/09/2006
אריק באך
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
והיה המשפט למשפח
תגובות  [ 48 ] מוצגות   [ 44 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
סתם אחד
18/09/06 17:08
 
אריק
19/09/06 04:30
2
ישראבלוף
18/09/06 17:16
3
ישעיהו בו אמוץ
18/09/06 17:27
4
MAZUZ is a PUPPET
18/09/06 18:12
 
Napolion B
19/09/06 03:36
5
רימה ותולעה
18/09/06 18:16
 
את המדינה בהקדם
18/09/06 23:56
6
שימשי
18/09/06 19:03
7
המזוזים....
18/09/06 19:36
8
אריק
18/09/06 19:37
 
-יופיטר
18/09/06 21:20
 
של אמת בדבריו
19/09/06 00:08
 
ישראבלוף
18/09/06 22:40
 
אריק
19/09/06 04:26
 
יודעת דבר מבפנים
18/09/06 22:48
9
מב"י
18/09/06 20:04
 
חוקר
18/09/06 20:13
 
מב"י
19/09/06 09:06
10
לא של בך ולא של רמון
18/09/06 20:09
 
אריק
19/09/06 04:21
 
כיד דמיונך החפשי
19/09/06 10:03
 
אריק
19/09/06 13:24
11
wisdoom
18/09/06 20:32
 
אילן נבטי
19/09/06 00:15
12
אפרי הלפרין
18/09/06 21:01
13
ע. סובול
18/09/06 22:04
14
אבי ז
18/09/06 22:10
 
השכן מקומה 13
19/09/06 00:13
15
יוצמך
18/09/06 22:59
 
מקס התנין
19/09/06 00:12
 
יוצמך
19/09/06 02:34
 
טילגרם
19/09/06 07:43
16
יונה סוקולובסקי
19/09/06 00:01
17
תפקיד היועץ המשפטי
19/09/06 00:09
 
אורי נטע
19/09/06 09:00
 
אריק
19/09/06 09:42
18
מוטי ישעיהו
19/09/06 00:34
19
אריק
19/09/06 07:49
 
ואימון. באופן בסיסי
19/09/06 10:06
20
ע. סובול
19/09/06 09:13
21
kidi the bill
19/09/06 22:33
22
הצופה
20/09/06 12:05
 
פלוני לוחמני
21/09/06 12:34
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במסגרת מערכת הספינים המשוכללת מתוצרת בית מדרשו של ראש הממשלה אהוד אולמרט בשאלת הקמתה של ועדת חקירה ממלכתית לבדיקת כל הפשלות הקשורות במלחמת לבנון השנייה, מנסים הספיניסטים שלו למכור לנו תיאוריה האומרת כך: ועדת חקירה ממלכתית היא "עסק בלי סוף" שיכולת פעולתה תוגבל בגלל הצורך ב"ים של עורכי דין" שכל נחקר יביא איתו וכך יתמשכו דיוניה עד בלי סוף.
18/09/2006  |  עמי דור-און  |   מאמרים
האם הדרישות האלה תקינות, סבירות וראויות - לא בטוח. האם יש בהן ממש - בהחלט כן. אך לדעתי יש לעשות זאת בהליך דמוקרטי, הוגן, שקוף - שבו גוף נבחר אובייקטיבי יבדוק את כל העובדות הרלוונטיות ויגיש את מסקנותיו.
18/09/2006  |  עו"ד אברהם פכטר   |   מאמרים
ראשית, הבעת צער על מותה של ידידת ישראל, העיתונאית והסופרת האיטלקיה אוריאנה פלאצ'י. היא עזרה להסברה הישראלית להוריד אסימונים בקודקודם של רבים באוכלוסיית המערב. שנית, תיקון קטן: המוסלמים, אינם הנאצים החדשים, כמו שאמרה (ידיעות-אחרונות / 17.9.06), אלא הנאצים החדשים הם מוסלמים. ועל זה אני מוסיף ציטוט של ביבי: "ואחמדינאג'אד הוא ההיטלר החדש".
18/09/2006  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
בהודעה פנימית דיווח קצין משטרה כי אלפי "ערבושים" התכנסו באום אל-פחם לעצרת המונית של התנועה האיסלאמית, שם הונפו עשרות דגלים צהובים של החיזבאללה, ומנהיג התנועה השייח' ראאד סלאח אמר למצהלות 50,000 המתכנסים: "הכיבוש הישראלי על ירושלים יוסר הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים. בקרוב תהיה ירושלים בירת המדינה האיסלאמית הגדולה" (ידיעה בידיעות אחרונות).
18/09/2006  |  גורי גרוסמן  |   מאמרים
ערב ראש השנה התשס"ז, והמצב בישראל, איך נאמר, עגמומי משהו. מפת הפשע המאורגן היטב מלמדת כי בראש כל מערכות השלטון מחזיקים טיפוסים קלוקלים, מי יותר ומי פחות, המרמים את העם וכלל לא מורמים מעם.
18/09/2006  |  חן בן אליהו  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il