לראשונה בישראל, השיקה orange השבוע באמצעות משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק, אפליקציה ב-facebook - See Your Future, במסגרתה מוזמן הציבור הרחב לגלות מה צופן להם עתידם, בתחומים מגוונים. האפליקציה נעשתה בשיתוף פעולה עם פרידה אורינגר, מבכירות המיסטיקאיות בישראל, ומקימת פורטל המיסטיקה Istrology.
ארז פז סמנכ"ל השיווק והתוכן של orange: "מדובר על מהלך חדשני ויצירתי אשר מרחיב ומגדיר את נקודות המפגש עם הלקוחות, מעבר לנקודות המסורתיות המקובלות ומרחיב את פעילותנו באינטרנט".
ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק: "חברת פרטנר כחברה חדשנית, עומדת בחזית העשייה השיווקית. האפליקציה הזו היא רק סנונית ראשונה של חדשנות ומעורבות גולשים. האפליקציה (מעבר לפונקציונאליות שלה) מספקת תחושה של חדשנות גם באספקט הויזואלי וגם באספקט השימושי".
האפליקציה ב-facebook, הינה חלק ממגוון פעילויות התומכות בשיטת תמחור חדשה, שהושקה לאחרונה ב-orange, במסגרתה מוצעות חבילות הכוללות את כל מרכיבי השימוש הסלולרי - מכשיר דור מתקדם, דקות שיחה, הודעות SMS וחבילת גלישה במחיר קבוע וידוע מראש.
במסגרת שיווק החבילות הוסף לפעילות השיווק באמצעי התקשורת המקובלים, רובד של שיווק אלטרנטיבי הכולל גם חלוקה רוויה של חפיסות קלפים ממותגות לכ-200 אלף בתי אב בכל רחבי הארץ, לצד ההצעה. בחפיסות הקלפים הוסף הסבר למשחק חיזוי העתיד באמצעות הקלפים, תחת קונספט הקמפיין - "הכל ידוע מראש". כמו-כן, הוקם minisite ייעודי, המאפשר ללקוח להעמיק את השימוש בחפיסת הקלפים.
אופן השימוש באפליקציה:
יש להקליק על הלינק
www.apps.facebook.com/seeyourfuture. ולבחור תחום המעניין אותך מתוך מגוון התחומים: אהבה, כספים, מגורים, קריירה. בנוסף, יש לבחור שאלה מהתחום הנבחר ולהפוך את אחד הקלפים. החיזוי האישי יופיע מיד על המסך. ניתן גם לשתף את החברים באפליקציה.