בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
תחרות קליפ צעיר 2008 ע"ש אורי סונין
|
- הודעה מטעם ערוץ מוסיקה 24
מאת:
אורָן תייר | | ארבל תקשורת
|
תחרות קליפ צעיר על-שם אורי סונין, המתקיימת זו השנה ה-11, הינה פרויקט משותף לעיריית תל אביב-יפו - המחלקה למופעים, סינמטק תל-אביב, ערוץ המוסיקה - 24 ומשפחתו של אורי סונין ז"ל שנפטר מלוקמיה בגיל 20. התחרות מתקיימת מזה 11 שנים ובמהלכן התגבשה והפכה לבמה חשובה ומרכזית, המאפשרת ביטוי ליוצרים צעירים, מעודדת ומטפחת אותם ומעניקה להם פרסים יקרי ערך המהווים תמריץ משמעותי להמשך יצירה עתידית. התחרות פתוחה ליוצרים במסגרת בית ספרית או עצמאית בגילאים 21-15. יואב קוטנר: "תחרות קליפ צעיר חשובה ומשמעותית לקידום וטיפוח יוצרים צעירים בתחום תעשיית הקליפים הישראלית". אורי סונין ז"ל היה צעיר מוכשר ויוצר מבטיח. חייו היו קצרים אך מלאים ביצירה, כמו קליפ. משפחתו החליטה להנציחו באמצעות עידוד יוצרים צעירים וכשרוניים בתחום הוידיאו, הקולנוע והמוסיקה. המשפחה חברה לסינמטק תל-אביב ויצרה מסגרת תחרותית מיוחדת ליוצרים צעירים. כבר משנתה הראשונה הפכה להצלחה גדולה. בוועדת השופטים של תחרות קליפ צעיר, אנשי מקצוע ויוצרים, ביניהם: יו"ר הוועדה - יואב קוטנר, עורכי המוסיקה - גיא מימון ואסף הראל, המוסיקאי - אריק לבנת, מגישת הטלוויזיה ונציגת המשפחה - לילך סונין, הזמר והיוצר - גלעד שגב, עורך הבידור של מעריב לנוער - גלעד ינאי, ונציגים נוספים מתחומי הקולנוע, המוסיקה והתקשורת. הקליפים העולים לגמר, ישודרו בתוכנית ספיישל בערוץ מוסיקה 24 ויופיעו באתר האינטרנט של הערוץ www.music24.co.il. כמו-כן, כל הקליפים המשתתפים בתחרות יעלו לשידור ב-HOT VOD תחת הקטגוריה 'מוסיקה והופעות חיות'. לקליפים הזוכים יוענקו פרסים כספיים ובנוסף, יוענקו צל"שים למקצועות: בימוי, צילום, עריכה, הפקה, עיצוב ורעיון מקורי. רשימת הקליפים העולים לגמר - Over the rainbow - קליפ של תלמידי תיכון בן צבי בקריית אונו, העוסק בנפילת מגדלי התאומים ובהתמודדות החברתית עם הנושא.
- גשם - קליפ עצמאי של איל כהן, לשירה המקורי של סתיו אחאי. הקליפ בעל צילומים מרהיבים וחזות פסטורלית.
- Screams - קליפ עצמאי של אביגיל ספז בעל חזות גותית, קודרת וייחודית העוסק במוסד הנישואים ובזוגיות ממבט אחר.
- קליפורניה - לרגל חגיגות המאה לעיר תל אביב, הוקדשה השנה קטגוריה חדשה לנושא. מעיין בלך יצר קליפ רווי הומור ושעשוע המספר את סיפור המסע שלו ושל אביו בעיר הגדולה, בתוך מיני ואן מקרטון.
- אימפריות נופלות - קליפ של תלמידי אשל הנשיא בנגב, העוסק במשפחה, במשברים, בהתמודדות ובחברה צבאית.
- האזרח האחד - שיר עצמאי של אור דגן, המתאר עולם שנותר בו איש אחד ויחיד, נוגע במשמעות הקיום האנושי, החברתיות ובתרבות המילטנטית.
- פרנויה - קליפ ססגוני של תלמידי מקיף עומר, העוסק בפרנויה ובאי יציבות נפשית.
- הילדה הכי יפה בגן - קליפ של מקיף עומר, אשר עוסק במודל הרזון והיופי ובמסגרת משפחתית מורכבת.
- טוב לבד - קליפ של תלמידי אורט ערד, המגולל סיפורה של נערה בודדה בבית נטוש.
- Crazy boyfriend - קליפ עצמאי של עומר סבגטובי, המספר סיפורם של זוג צבעוני ומשעשע בתוך מכבסה.
- Hometown Glory - קליפ עצמאי של ענבר פישר עם דימויים אנושיים מיוחדים, התעסקות בבית, משפחה וסגנון חיים.
|
תאריך:
|
09/12/2008
|
|
|
עודכן:
|
09/12/2008
|
|
אורָן תייר
|
|
קבוצת עיניים, בבעלות ד"ר שמואל וד"ר רונית לוינגר, חונכת את "שבע עיניים לנגב" - מרכז רפואי רב-תחומי ראשון מסוגו בבאר שבע, אשר יעניק לתושבי הנגב רפואה פרטית, ברמה המתקדמת ביותר וללא תורים, בכפוף להסדרים עם כל קופות החולים וחברות הביטוח.
|
|
|
אלישע ינאי, נשיא ומנכ"ל מוטורולה ישראל קיבל בסוף השבוע האחרון תעודת הוקרה על מפעל חיים בתחום הנדסת חשמל, משר התשתיות הלאומיות ומהתאגדות מהנדסי חשמל ואלקטרוניקה בישראל.
|
|
|
קבוצת אינטר ג'ינס, קיבלה זיכיון לשיווק והפצת מותג האופנה לגברים ונשים MARK ECKO. המותג MARK ECKO מצטרף לשורת מותגי אופנה מובילים הנמצאים תחת החברה, ביניהם מותג האופנה האיטלקי REPLAY.
|
|
|
ארז עינב (35), מונה לדירקטור מחקר ופיתוח אפליקציות בחברת פרסייס (Precise), המספקת פתרונות בתחום ניהול ביצועי היישומים בארגונים.
|
|
|
מחר, 9 בדצמבר יחגוג ניצן אונים 20 שנה, בערב התרמה להקמת קרן מחקר ייחודית. ההישג הנדיר של ניצן אונים: 90% מבוגריו השתלבו בשוק העבודה!
|
|
|
|