ח.ב.ה. ייעוץ שיווקי
HBH Marketing MAnagement
|
תחומי עיסוק: אסטרטגי, אסטרטגי-שיווקי, בינלאומי, מיתוג והשקת מוצרים, ניהולי וארגוני, שיווק ומכירות |
|
שנת ייסוד: |
1998
|
| |
שפות: |
אנגלית, הולנדית, עברית
|
|
|
|
טלפון:
|
054-4732253
|
| |
פקס: |
057-7942740
|
כתובת: |
קלאוזנר 8 רעננה 43367 |
- תאריך עידכון: |
06/11/2004 10:52:24
|
|
מידע כללי |
|
הפירמה הוקמה על-ידי חנה בית הלחמי, אחרי שנים רבות של ניסיון בינלאומי בשיווק מוצרים קמעונאיים לרשתות שיווק, הקמת מערכות שיווק בעולם וניהול שיווקי של מוצרים עתירי שווקים וערוצי הפצה.
הפירמה עוסקת בהכשרת מפעלים וארגונים לשיווק בינלאומי, ייעוץ שיווקי ואסטרטגי, חונכות וליווי מפעלים, ארגונים ועסקים לאורך התהליך השיווקי, ייעוץ ניהולי וארגוני הרלוונטי לארגון השיווקי, הרצאות והדרכות, כתיבת חומרים מקצועיים והשקת מוצרים בחו"ל.
כמו כן עוסקת הפירמה באינטרנט כבמה לשיווק ויחסי B2B, B2C, מתכננת, בונה וכותבת אתרי אינטרנט לחברות מסחריות ובינלאומיות ומסייעת בשיווק האתרים.
בשנים 1998-2002 עמדה מאחורי מימד התוכן בהקמת אגף ה- DIY במכון היצוא הישראלי, כולל כתיבת חומרים, ארגון משלחות והדרכות, הרצאות, סדנאות ותכניות אסטרטגיות וטקטיות של האגף.
פרסמה מספר פרסומים מקצועיים, כולל "המדריך השלם ליצואן DIY ו- Hardware, מדריך המשך לארה"ב, מאמרים וחומרי הדרכה ולימוד שונים של תחום ה- Retail העולמי.
למשך תקופה מוגבלת, ייצגה בארץ את אחד המגזינים הבולטים בתחום, מארה"ב.
חנה בית הלחמי, ילידת 1961, דור שישי בארץ, רווקה + 2, עוסקת גם בפעילות ציבורית בנושאי חברה וקידום נשים, עורכת משנה של אתר האינטרנט "הדרך למעלה" וכותבת פובלציסטיקה באתרים שונים.
|
שותפי/בעלי הפירמה -
בבעלות חנה בית הלחמי. הפירמה מקיימת שת"פ אסטרטגי עם עמירם בית הלחמי - בעל חברת יבוא-יצוא ומתמחה בשוק האיטלקי, בשוק הגרמני ובקמעונאות בינלאומית.
|
|
|
תחומי עיסוק |
|
יעוץ ופעילות שיווקית במפעלי תעשייה, בעיקר בתחום מוצרי צריכה RETAIL, Consumer goods, Mega Stores, Super – stores ופלסטיקה.
ייעוץ אסטרטגי, טקטי, ניהול מוצר וליווי צוותי חשיבה ופיתוח.
כתיבת תכניות שיווק ותכניות עסקיות.
תדמית חברה, מיתוג, עריכת תוכן לחומרים שיווקיים, כתיבה ושיווק אתרי אינטרנט.
ייעוץ שיווקי - אסטרטגי רב-ענפי לחברות.
השקת מוצרי צריכה ישראליים, ליווי והכנת תערוכות, מצגות, בדיקות שוק.
תכניות הדרכה למפעלים בנושאי שיווק, הרצאות בנושאי שיווק לשוק ה- retail העולמי, כתיבת מאמרים מקצועיים וחוברות הדרכה, ייזום וביצוע תכניות הכשרת ארגונים לעבודה מול שוק ה- RETAIL, חונכות שיווקית של התמ"ס וליווי מפעלים, ניהול מוצר, פעילות שיווק בפועל, פרוייקטים שיווקיים ייחודיים.
עוסקת בהדרכות והרצאות ליזמים ויזמיות, בנושאי שיווק וכישורים אישיים לקידום שיווקי של הפרט והעסק.
|
|
|
לקוחות |
|
לקוחות מוסדיים ופרטיים, אתרי אינטרנט שיווקיים, משרד התמ"ס, מכון היצוא הישראלי, מט"י, מועצות נשים עירוניות, אתרי אינטרנט וחברות סחר.
|
|
|