ארגון חבר, הפועל למען אנשי הקבע, גמלאי צה"ל וכוחות ביטחון נוספים, החליט על משרדי יחסי ציבור לליווי הפעילות הענפה למען עמיתיו. המשרד נבחר לאחר הצעות מכ-10 משרדים שונים.
משרד בן-חורין ואלכסנדרוביץ' אסטרטגיה יישומית ותקשורת, עובד בין היתר עם חברת ג'ונסון וג'ונסון, סיגמא בית השקעות, מכון הפסיכומטרי smart! ארגון לתת, ער"ן, עזר מציון, המועצה לשלום וביטחון, ארגון אלמנות ויתומי צה"ל ועוד.
שחר תורג'מן, מנכ"ל חבר: "חבר הוא ארגון הצרכנות והרווחה החשוב בישראל ולפעילות שלו משמעות כלכלית וחברתית עצומה. החלטנו לעשות מהלך אסטרטגי ולשכור יועצי תקשורת אשר ילוו את הפעילות שלנו בכדי שנוכל למקסם את העברת המסרים הן לציבור העמיתים והן לספקים הרבים שעובדים איתנו. ערכנו תהליך מקצועי והחלטנו ללכת עם המשרד שהבין טוב ביותר את הצרכים שלנו".
איתי בן-חורין מנכ"ל בן-חורין ואלכסנדרוביץ': "חבר הינו גוף מאתגר מאד לעבודה בשל החשיבות העצומה שלו. מודל העבודה שלנו - triple bottom line communication מתאים בדיוק לארגון אשר לפעילות שלו משמעות הן כלכלית והן חברתית".