הונדה פותחת את השנה החדשה תוך שהיא עולה בקמפיין פרסומי, שנועד לתמוך במבצע אטרקטיבי לכל דגמי הונדה CR-V: שלם 99 אלף שקלים ואת היתרה ב-36 תשלומים ללא ריבית והצמדה.
הקמפיין באמצעות מקאן אריקסון, יעלה בעיתונות היומית והמגזינית וכן באינטרנט, במשך 12 ימים. היקף הקמפיין מוערך בכחצי מיליון שקלים. הסיסמא שתלווה את הקמפיין: הונדה CRV תתפנק בשטח. המבצע בתוקף למשך שבועיים ויסתיים ב-23 בינואר 09.
הונדה CR-V
הדור השלישי, החדש לחלוטין, של ה-CR-V משלב שימושיות של SUV ביכולות דינאמיות ועיצוב המזכירים במיוחד דגמים ספורטיביים ומהווים מענה ישיר לביקוש הגובר והולך למוצרים איכותיים ויוקרתיים בתחום רכבי הפנאי. בנוסף לצריכת הדלק הטובה ביותר בקבוצה, מעניק ה-CR-V החדש נוחות גבוהה יותר, תא נוסעים מפואר יותר ועוד רשימה של מאפיינים מתקדמים שהם חדשים בפלח שוק זה.
- הדור השלישי של ה-CR-V, חדש לחלוטין, מתחרה בתחום רכבי הפנאי היוקרתיים ומציע איכויות דינאמיות ועיצוב הקרובים במיוחד לאלו של מכונית נוסעים ספורטיביות.
- CRV דגמי 2009 מתומחרים החל מ-191,000 שקלים בלבד.
- שיווק דגם ה-2.4 החדש החל לפני מספר שבועות.
קרדיטים: משרד פרסום: מקאן אריקסון - משנה למנכ"ל: שי גורן; מנהל לקוחות: אלי דולב; תקציבאי: יוני פרידמן; סמנכ"ל קריאייטיב: יניב מילנרסקי; מנהלת קריאטייב: סיגל עבודי; ארט: יפעת שלזינגר; קופי: אסי זליקוביץ; קמפיין אינטרנט: מקאן דיגיטל - סמנכ"ל קריאייטיב: אלדד ויינברגר; קופירייטר: עמי אלוש; ארט: גיא לאופר; סופרוויזרית: דפנה דויסקי; תקציבאית: יעל קריבוי; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.