orange הופכת לחברת תקשורת ומדיה ועולה בקמפיין השקה רחב. הקמפיין תחת הסיסמה - "יחד הכל מתחבר", עלה החל מ-13.1.09 בטלוויזיה, באינטרנט, בשלטי חוצות, במודעות ובפעילות בנקודות המכירה בעלות כוללת של כ-5 מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R.
אחרי 10 שנים כמפעילה סלולרית מובילה בישראל, נכנסת orange גם לבית והופכת לחברת תקשורת ומדיה. מהיום, orange פותחת בפני הציבור עולם תקשורת חדש של שרותי אינטרנט טלפון קווי ומדיה, הכל במקום אחד.
השקת המהלך מלווה בקמפיין רחב היקף תחת הסיסמה "יחד הכל מתחבר". הקמפיין כולל סרטון טלוויזיה באורך 60 שניות אשר צולם בדרום אפריקה וילווה בשלטי חוצות, מודעות, אינטרנט ופעילויות במרכזי השירות והמכירות.
סרט הפרסומת שצולם רובו על ספינות בלב ים במשך יומיים, מספר את סיפורם של דייגים, אנשי ים ומשפחות שהתקבצו יחד, הפליגו לקוטב הצפוני ונרתמו עם ספינותיהם למשימת איחוד גור דובי קוטב קטן לאימו. סיפור הממחיש את אישיות המותג והמהלך - שיתוף פעולה ועשייה משותפת מביאים לערך המוסף הרב ביותר.
בשלטי החוצות, מודעות ובשאר אמצעי המדיה נעשה שימוש בעיצוב מקורי של בבובות נייר על-ידי המעצב אוהד אלימלך היוצרות עולם חדש בו הכל מתחבר.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי. סמנכ"ל קריאטיב: צור גולן. מנהל צוות קריאטיב: עמית גל. קופירייטר: פול פשקובסקי. ארטדיירקטור: רן קורי. מנהל לקוחות: אדם אבנון. סופרוויזרית: דקלה צמח. תקציבאים: אסף וישקין, קרן פרקש. מנהלת יחידת פלנינג: הילה תמיר. פלנר: זוהר רזניק. קריאטיב פלנר: ד"ר אורי אורן. מפיקת משרד: סיגל נוגסי. אינטרנט: Y&R אינטראקטיב. מדיה: יוניון. חברת הפקה: פראדיסו. במאי: אלי סברדלוב. עורך: דדן עוזיאל. פוסט: גראביטי. מנהל קריאטיב גראביטי: אילן בוני. סאונד: סאונד האוס. ייעוץ מוסיקלי: קובי בן עטר. גרסת כיסוי לשיר הנושא מתוך הסרט פורסט גאמפ: שמוליק נוייפלד. צוות orange: סמנכ"ל שיווק ותוכן: ארז פז, מנהלת מרקום: ליזה קורן. מנהלת פרסום: איריס יפרח, ע. מנהלת פרסום: טלי כהן.