השחקנית רונית יודקביץ תשמש כפרזנטורית של מותג הטיפוח והטיפול הדרמו-קוסמטי - מדידרם (Mediderm), המיוצר בישראל. יודקביץ תקבל עבור הקמפיין סכום כולל של 150 אלף שקלים.
במסגרת הקמפיין, תציג יודקביץ את סדרת "Mediderm Anti-Aging", המיועדת לנשים בגילאי 40+ ומבוססת על סויה גליקון לשמירה על גוון עור אחיד, טשטוש סימני הגיל והאטת הזדקנות העור.
אורלי רובינסון, מנהלת מותג מדידרם, אמרה כי "הבחירה ברונית נראתה לנו טבעית ביותר לאור גילה, המראה החיצוני והערכים שהיא משדרת העולים בקנה אחד עם מיצוב המותג".