חברת TBWA Digital קיבלה לידיה את תקציבי הפרסום הדיגיטלי של החברות מכללת רמת גן ובית מניב ישראל. היקף שני התקציבים עומד על כ- 9.5 מיליון שקלים.
החברה תטפל בתקציב הפרסום הדיגיטלי ובתקציב פרסום האוף-ליין של מכללת רמת גן. המכללה תקבל טיפול מעטפת של 360 מעלות בכל הקשור לפתרונות דיגיטאליים, לרבות ייעוץ מקצועי במדיה, אסטרטגיה, קריאטיב, שיווק במנועי חיפוש ועוד.
בית מניב ישראל הינה חברה כלכלית, בה שותפים בנק דיסקונט ובכירים בעולם הפיננסי ובראשה עומדים אמנון מדר ומשה דברת. החברה מתמחה בפתרונות פיננסיים לבני 60 ומעלה, המבוססים על ידע של חברת Financial Freedom, החברה האמריקאית המובילה בעולם בתחום הפתרונות הפיננסיים לגיל השלישי. החברה מציגה מכשיר פיננסי ייחודי - משכנתה הפוכה, ומימון ההלוואות נעשה באמצעות חברת בית מניב מימון. כחלק מאסטרטגיית שיווק חדשה לבחינת ערוצי פרסום נוספים, בחרה בית מניב ישראל ב-TBWA Digital.
גיא מור, מנכ"ל TBWA Digital: "אני צופה שהפרסום באינטרנט ימשיך לצמוח גם ב-2009. הפלטפורמה הדיגיטלית כוללת מגוון כלים מדויקים ואפקטיביים לפגוש את הצרכנים וחשוב מכך - מהווה כלי עשיר ליצירת דיאלוג מתמשך בין מותגים לצרכנים. לכן אני מאמין, שבעיקר בשנה זו, הפלטפורמה הדיגיטלית מהווה הזדמנות גדולה למפרסמים".
אודות TBWA Digital:
TBWA Digital היא חברה המתמחה בתחומי השיווק והפרסום במדיה הדיגיטלית. החברה הוקמה בשנת 1997 על-ידי גיא מור וירון מור, תחת השם More Interactive. בשנת 2006 רכשה קבוצת TBWA העולמית 51% מחברת More Interactive באמצעות נציגותה בארץ, משרד הפרסום יהושע\TBWA.
בחברה מועסקים 55 עובדים והיא מונה שש יחידות שונות: פרסום, פיתוח אתרים, שיווק במנועי חיפוש (SEO&SEM), שיווק ברשתות חברתיות, באז ותוכן שיווקי.