|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון
קבוצת ירדן
איפה כדאי ללמוד בינה מלאכותית?

הציבור מוזמן להחליף ג'ינס ישן בג'ינס חדש של קסטרו

- הודעה מטעם קסטרו
04/02/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: גלית אמיגה  |    |  רן רהב תקשורת
[צילום: רן גולני-יח"צ]

קסטרו מזמינה את כל תושבי מדינת ישראל להביא לאחת מחנויות קסטרו וקסטרו מן ברחבי הארץ ולתרום מכנסי ג'ינס כלשהם, מכל מותג ומכל חברה, ולקבל בתמורה 100 שקלים מתנה לרכישת ג'ינס חדש של קסטרו. כל הג'ינסים אשר יתרמו, ייאספו בחנויות ויועברו כולם לעמותות הפועלות למען נוער בסיכון: "אשלים", "נקודת מפנה", "על"ם" ו"בית השאנטי".

הפעילות תחל ביום חמישי ה-5.2.2009 ברשתות קסטרו וקסטרו מן.

לדברי גבי רוטר, מנכ"ל משותף ב-CASTRO, "כחברה המובילה את האופנה בישראל, קסטרו יוצאת, באהבה לקהילה, בפרויקט חדשני הקורא לכל אחד ואחת לתרום את מכנסי הג'ינס שלהם שאינם עוד בשימוש למען צעירות וצעירים שבאמת זקוקים להם. אנו קוראים ללקוחותינו לתרום ואף ליהנות מתרומתם".

לדברי יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של CASTRO: "אנו משקיעים במהלך חברתי זה 2 מיליון שקלים וצופים כי במסגרתו קסטרו תצליח להביא לתרומה של עשרות אלפי ג'ינסים".

קרני מוסיפה כי: "בשנים האחרונות התבססה קסטרו כמותג מוביל גם בקטגורית הג'ינסים, המציע מגוון רחב של גזרות בנוסחא ייחודית המעניקה התאמה מושלמת לכל לקוחותינו ובהיצע רחב של שטיפות, דגמים ובדים. אנו בוחרים למנף חוזקה זו לפעילות שמשלבת תרומה אמיתית לצעירות וצעירים הזקוקים לה, יחד עם הצעת ערך גבוהה ללקוחות התורמים. המהלך פונה בעיקר לקהל היעד שלנו, צעירים וצעירות ובני נוער, וככזה יתוקשר בקמפיין אינטרנט רחב ומדליק שנעשה על-ידי חברת "טינק" פתרונות שיווקיים לנוער וחברת האינטראקטיב "נקסט אין", כמו גם בחנויות הרשת.

לדברי קרני, קמפיין הפרסום לפרויקט ילווה במיני-סייט אשר הוקם במיוחד למטרה זו, ויציג את כמות הג'ינסים שנתרמו. הפרויקט יימשך עד סוף חודש פברואר. כמו-כן, ניתן יהיה לראות באתר האינטרנט הייעודי הסבר על קולקציית הג'ינסים של קסטרו תוך דגש על מבחר הגזרות של קסטרו, כאשר כל אחד ואחת יכולים למצוא בקולקציה את הגזרה המתאימה להם - "your perfect fit".

קמפיין האינטרנט לקידום פרויקט "the jeans project" יעלה ביום חמישי ה-5.2.2009, באמצעות חברת NEXT IN וחברת "טינק" בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקלים. הפרויקט יעלה למשך כשבועיים באתרי האינטרנט: וואלה!, Ynet, נענע, אתרי רשתות וחברתיות ובלוגים ברשת.

במסגרת הפרויקט יפורסמו באנרים תחת הכותרת "The jeans project - קסטרו נרתמת לקהילה", המציעים לגולשים לתרום ג'ינס לעמותות נוער בסיכון, בתמורה ל-100 שקלים מתנה לקניית ג'ינס בקסטרו או בקסטרו מן. הגולשים יופנו לאתר מיני סייט ייעודי בו יינתן פירוט על הגזרות הייחודיות של קסטרו וקולקציית הג'ינסים החדשה תחת הכותרת your perfect fit. לקסטרו מבחר גזרות ג'ינס לנשים ולגברים הממותגות בגזרות קבועות, כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את הגזרה הקבועה המחמיאה והאהובה עליהם המעוצבת במגוון בדים, שטיפות ודגמים ברוח הטרנדים האופנתיים.

  • עבור כל מכנס ג'ינס שייתרם יינתנו 100 שקלים למימוש עבור קניית מכנס ג'ינס אחד

  • ניתן לממש שובר אחד בקניית מכנס ג"ינס

  • אין כפל מבצעים

קרדיטים:

  • ייעוץ שיווקי: TEENK - רון שדה ויניב ויצמן - מנכ"לים משותפים

  • נקסט אין: מנהלת קריאייטיב: מיה דבש, סופרוויזר לקוחות: מתן בללי.

תאריך:  04/02/2009   |   עודכן:  04/02/2009
גלית אמיגה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטאלית חכמים לבתי עסק וחברת איסטרוניקס, היבואנית הרשמית והמפיצה בישראל של מוצרי Matrox הקנדית, מהיצרניות המובילות בעולם של כרטיסי גרפיקה, הדמייה ווידאו מקצועיים, החלו בשיתוף פעולה טכנולוגי לפיתוח טכנולוגיית קיר וידאו (Video Wall) המסוגל להציג את אחת מאיכויות הצפייה הטובות בעולם - אולטרה היי דפינישן. הפתרון הראשון בפיתוח המשותף לשתי החברות יוצג בתערוכת ISE (Integrated Systems Europe) - התערוכה הגדולה באירופה לטכנולוגיות אודיו-וידאו, שתיערך באמסטרדם בתחילת פברואר 2009.
03/02/2009  |  אפרת ברק  |   הודעות כלליות
‏3.02.09
רשת יחסי הצבור הבינלאומית Cohn & Wolfe, מקבוצת התקשורת WPP, בחרה בסוכנות יחסי הציבור, שטרן אריאלי, לייצוגה הבלעדי בישראל. מדובר ברשת המדורגת במקום 8 בגודלה בעולם ולה למעלה מ-1,000 עובדים ברחבי העולם.
03/02/2009  |  ניבה  |   הודעות כלליות
משרד הפרסום אליקים הרמן & נהרדעא ינהל את תקציב המיתוג והפרסום של "דאבוס - האקדמיה לאנשי עסקים יזמים ומשקיעים פרטיים" בהיקף שנתי של כשלושה מיליון שקלים. הפרסום יתמקד בעיתונות הכתובה ובאינטרנט.
03/02/2009  |  עדן תקשורת  |   הודעות כלליות
קניון ערים מקבוצת "אמות השקעות" משיק את Winter Love פנקס קופונים והטבות עם מבצעים אטרקטיביים. פנקס הקופונים יופץ בכ-30,000 בתי אב - תושבי אזור השרון, בהשקעה של כ-400,000 שקלים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
דן מרגלית
דן מרגלית
גלנט הבטיח שוויון    גלנט איים על ביבי בווטו על חוק גיוס שהוא בלוף    באנו לעודד אותו להתמיד    אילו יצא אלינו היה נתקל במאות שהם קהל אוהד
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
צמיחתו של גאון צבאי: היינץ גודריאן; התרבות הצבאית הפרוסית; פיתוח ה"בליץ קריג" בצבא גרמניה בין שתי מלחמות העולם; חשיבות השילוב בין תיאוריה ופרקטיקה; איך יחיא סינוואר הָמַם את ישראל;...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il