בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
קסטרו נכנסת לשוק משקפי השמש - תשקיע חצי מיליון דולר
|
מעריכה כי היקף השוק בישראל עומד על 70 מיליון ש"ח בשנה; מציבה יעד מכירות שנתי של 4-5 מיליון ש"ח ל-2003
רשת האופנה קסטרו תשיק בשבועות הקרובים, את מותג משקפי השמש החדש שלה - Castro Eyewear. הרשת יוצאת בקולקציה רחבה של משקפים מעוצבים, תחת המותגים - "קסטרו" ו-"קסטרו-מן". מהחברה נמסר, כי המהלך יכלול השקעה של כחצי מיליון דולר. קו משקפי השמש החדש, יוחדר לשוק כהמשך ישיר לקולקציית האופנה של החברה, בעונת אביב-קיץ 2003. במסיבת עיתונאים של קסטרו (יום ב', 27.1.03) נמסר, כי לא יתבצע פרסום מיוחד לקולקציה, ובמקום זאת, יוצגו משקפי השמש בקטלוגים של עונת האופנה החדשה. עדשות משקפי השמש של קסטרו עשויות מפוליקרבונט, והינן בעלות ציפוי הגנה מפני קרני השמש בארבע דרגות שונות. חלק ממשקפי השמש יהיו בעלות דרגת קרינה נמוכה מאוד, כמעט אפסית, וייעודן הוא לשמש משקפי מועדונים - למען המראה הטרנדי. הקו החדש יכלול מגוון רחב של דגמים לנשים ולגברים, ומספר דגמי יוניסקס, תוך שמירה על בידול וייחודיות. זאת באמצעות הצגת סדרות מוגבלות מכל דגם. בשלב הראשון יוצגו כ-20 דגמים לנשים ו-20 דגמים לגברים, ואלה יוחלפו בדגמים חדשים המציגים את הטרנדים של כל עונה ועונה. גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר, כי "חברת קסטרו דוגלת באסטרטגיה של מובילות אופנתית. במסגרת אסטרטגיה זו, אנו משיקים את Castro Eyewear. אני מאמין שהשקת המותג החדש תגדיל את הפער ותחזק את הבידול מול מתחרינו". "השקת קו משקפים מעוצבים לנשים ולגברים נעשתה מתוך אסטרטגיה שיווקית זו, ובאה להשלים את המראה האופנתי השלם (ה-Total Look). קולקציית המשקפים מעוצבת בהתאמה מלאה לקולקציה של קסטרו וקסטרו-מן. היום יותר מתמיד, משקפי שמש הם חלק מהסטיילינג האישי ומותאמים לכל מראה". מחירי משקפי השמש נעים בין 199 ש"ח ל-349 ש"ח. לדברי רוטר, מחיר המשקפים נקבע בהתאם לרמת המחירים של מוצרי האופנה בחנויות קסטרו. בשל האסטרטגיה הקובעת, שהמשקפים הם אביזר המשלים את המראה הכללי, מעריכה קסטרו, כי מחירי המשקפים צריכים להתאים למחירי הבגדים, הנעים בין 150 ש"ח ל-250 ש"ח בממוצע. בשוק משקפי השמש בישראל נמכרים - מחוץ לחנויות האופטיקה, כמיליון זוגות משקפי שמש בשנה. מדובר בהיקף מכירות של כ-70 מיליון ש"ח. (ברשתות אופנה, בבוטיקים ובחנויות פרטיות). היעד של חברת קסטרו בתחום משקפי השמש הוא: 4-5 מיליון ש"ח בשנה.
|
תאריך:
|
27/01/2003
|
|
|
עודכן:
|
27/01/2003
|
|
ענבל אביב
|
|
העיתון האמריקני Usatoday מדווח, כי חיילים רבים מצבא ארה"ב, אשר נשלחו למזרח התיכון, לקראת ההתקפה המתוכננת על עירק, הקפיאו תאי זרע לפני צאתם למשימה.
|
|
|
חברת התוכנה BMC Software, דיווחה בסוף השבוע על תוצאות כספיות לרבעון השלישי של שנת הכספים 2003. הרווח הנקי, בניכוי פריטים חד פעמיים, עמד על 34.6 מיליון דולר. על בסיס זה, הרווח למניה בדלול מלא עמד על 15 סנט למניה, לעומת 7 סנט ברבעון המקביל אשתקד, וגבוה יותר ב- 6 סנט מתחזית האנליסטים שעמדה על 9 סנט למניה.
|
|
|
נוטאל ויז'ן הכריזה (יום ב', 27.1.03) על סיום סבב גיוס נוסף של 4 מיליון דולר, מאלרון ומאינומד - קרן מדעי החיים של ג'רוזלם גלובל ונצ'רס.
|
|
|
פנמ מערכות מידע, המתמחה בניהול תהליכים בסביבת ה- web, והאינטגרטור האנגלי המוביל IS Solutions חתמו על הסכם שיתוף פעולה לייצוג פנמ מערכות מידע באנגליה. פנמ מערכות מידע מעריכה כי שיתוף הפעולה ביניהן יניב עסקות בשווי 2 מיליון דולר ב- 3 השנים הקרובות.
|
|
|
חברת סיסקו, יצרנית ציוד התקשורת הגדולה בעולם, תספק מוצרי תשתית תקשורת חדשים שיאפשרו ללקוחות לבנות מרכזי מחשבים מבוזרים וירטואליים. התשתית תשפר את יעילות היישומים הקריטיים הממוקמים על רשת התקשורת ותעזור בהגנה על זמינות הרשת והביצועים בזמן של עומס על המערכת או קריסת אתר. במסגרת ההשקה נכללים בשלב זה שני מוצרים חדשים וכן ארכיטקטורות מאושרות, עבור מערך קישוריות התוכן למרכזי מחשבים.
|
|
|
|
|
|
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
|
|
|
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
|
|
|
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
|
|
|
אמיר רוזנבלום
שוק השכירות מאותת כבר היום על עליות מחירים, ובעיצומה של המלחמה, מהווה חיזוק משנה לתרחיש עליית המחירים הצפוי
|
|
|
עמנואל בן-סבו
אל מול המרור הרב והבלתי נתפס ניצבת החרוסת, החרוסת של אבא, מתוקה, טעימה, מנחמת החרוסת של הרוח היהודית-ישראלית שניעורה, הרוח המדהימה של הערבות ההדדית
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|