|
השקה מחדש. טיב טעם [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
טיב טעם נכנסת לקלחת ההוזלה של מוצרי הסל. החברה הודיעה (יום א', 15.2.09) על הורדת מחירים לחברי המועדון עבור סל של 150 מוצרים בסיסיים (כגון סוכר, אורז, אבקת כביסה, קורנפלקס, חיתולים חד פעמיים וכו'), במסגרת השקה מחדש של מועדון לקוחות הרשת.
כמו-כן, הורחבה משמעותית מחלקת הסופרמרקט בכל סניפי הרשת המציעה, לצד המוצרים ומותגי המזון הייחודיים של טיב טעם, מגוון מורחב של מוצרים המאפשרים הרכבת סל קנייה שבועי במחירים, אשר לטענת החברה, עומדים בכל קנה מידה תחרותי מול הרשתות האזוריות האחרות בהן תפיסת המחיר זולה יותר. טיב טעם משקיעה במהלך למעלה מ-5 מיליון שקלים.
דן איתמר, מנכ"ל טיב טעם, אמר היום כי השקת מועדון הלקוחות החדש הוא חלק מהאסטרטגיה העסקית של הרשת שמטרתה הפיכת טיב טעם למקום כדאי עבור הקנייה השבועית לצד הרחבה משמעותית של ציבור חברי המועדון. "כרטיס המועדון החדש מעניק הטבות משמעותיות על סל המוצרים הבסיסיים, והטבות על הגדלת סל הקניות של חברי המועדון. זוהי אחת מהדרכים של טיב טעם ללכת יד ביד עם לקוחותיה הקבועים בתקופת המיתון לצד קידום מטרה מוצהרת של הגדלת קהל הלקוחות המשתמשים בסניפים הגדולים לקנייה המשפחתית השבועית".
כרטיס המועדון שמשיקה טיב טעם יעניק 1,000 שקלים בהנחות לחברי מועדון, שיינתנו למימוש במגוון דרכים. מדובר בכרטיס הנטען מראש בסכום של 1,000 שקלים הנחות, אותם ניתן לממש כבר בקנייה הראשונה. הכרטיס, שעלותו 49 שקלים מתפרק לשלושה חלקים ומאפשר לקבל ההטבות, במגוון דרכים, בהתאם להרגלי הקנייה של כל אחד. 1,000 השקלים ישמשו ל-10% הנחה על כ-150 מוצרי סופרמרקט בסיסיים; 5% הנחה על קנייה מעל 500 שקלים (מעבר לקניית המוצרים הבסיסיים); 10% הנחה על קנייה מעל 1,000 שקלים (מעבר לקניית המוצרים הבסיסיים) ולמבצעים שוטפים לחברי המועדון שיעניקו לעיתים גם כפל הנחות, בנוסף לסל הטבות שיינתן בשיתוף עם מגוון חברות. הכרטיס ניתן לטעינה מחדש בתום שנה או בתום מימוש ההטבות.
איתמר הוסיף עוד כי טיב טעם הציבה לה השנה למטרה, יצירת מועדון לקוחות פעיל ורחב באמצעות גיוס והכפלת כמות החברים הפעילים מ-150 אלף איש ל-300 אלף איש לצד יצירת כדאיות אמיתית מול אלו שאינם חברים וזאת בעיקר על-ידי הרחבת ההנחות של סל הקניות השבועיות. "אנחנו מאמינים ששימוש נכון בכרטיס יחסוך ללקוחותינו עד אלף שקלים בשנה, והמהלך בכללותו, ימצב את מועדון הלקוחות של טיב טעם כמועדון האטרקטיבי ביותר שקיים היום בשוק המזון".
השקת המועדון תלווה בקמפיין תומך במדיה תחת הסלוגן "שלם פחות - תתחיל לחיות" בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים. משרד הפרסום GPS יוביל את המהלך.