s1 ארדינסט, בן-נתן ושות', עורכי דין
   |   15:07:40
דלג
ארדינסט, בן-נתן ושות', עורכי דין  / Co., Advocates & Erdinast, Ben Nathan 
משרד ארדינסט, בן-נתן ושות' נוסד בשנת 1988, על-ידי עורכי הדין גיורא ארדינסט ורמי בן-נתן. המשרד שוכן בלב איזור העסקים של תל אביב. מתמחה בתחומי המשפט המסחרי...
דוא"ל - erdinast@ebnlaw.co.il
אתר   - ebnlaw.co.il
שותפים / מנהלי פירמה: גיורא ארדינסט, רמי בן-נתן (קליינברגר), אורי נוי, ניר אמודאי, אהוד (אודי) שפר
למסמך המלא
מעכשיו RSS לכל תגית
לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך:
נא לרשום דוא"ל שלח
אישים ופירמות בחדשות  /  נושאים בחדשות
 מאיר רבין  ציון אמיר  דן מרגלית  כבוד האדם וחירותו   שולה זקן  אהוד ברק  גדעון משה סער  רשות השידור   ברק אובמה  הלל צ'רני  רוני דלומי  מיכה לינדנשטראוס  דורית ביניש  אורי מילשטיין  יואב יצחק  זבולון אורלב  אורי בר-לב  מעריב   ידיעות אחרונות בע"מ 

 פרשת בניזרי  פרשת רונאל פישר  תחבורה ציבורית  פרשת הרפז  פרשת לחיאני  פרשת ביניש  פרשת ליברמן  פרשת צבי בר  פרשת אולמרט
ארדינסט, בן-נתן ושות', עורכי דין  / Co., Advocates & Erdinast, Ben Nathan 
●  רשימות    ●  פרופיל    ●  פורום    ●  מסמכים
ארדינסט, בן-נתן ושות', עורכי דין
Co., Advocates & Erdinast, Ben Nathan

תחומי עיסוק: בנקאות, הגבלים עסקיים, היי טק, מקרקעין/נדל"ן, תקשורת, תשתיות

שנת ייסוד: 1988  


צור קשר: erdinast@ebnlaw.co.il   |   אתר: ebnlaw.co.il
טלפון: 03-6212500     |   פקס: 03-5250896  
כתובת: נחמני 25 תל אביב 
- תאריך עידכון: 16/11/2004 16:30:03
שותפי/בעלי הפירמה -
גיורא ארדינסט, רמי בן-נתן (קליינברגר), אורי נוי, ניר אמודאי, אהוד (אודי) שפר

שותפי/מנהלי הפירמה
גיורא ארדינסט
שותף עו"ד
גיורא ארדינסט נולד בשנת 1956. לאחר שסיים בהצטיינות את לימודי המשפטים והפילוסופיה באוניברסיטת תל אביב, התקבל ללשכת עורכי הדין בשנת 1985.

זכה במלגת פולברייט ללימודי משפטים באוניברסיטת ייל בארצות הברית, שם סיים את התואר השני במשפטים (LL.M). עבד כשנה במשרד עורכי דין בניו-יורק ועם שובו ארצה ייסד את המשרד יחד עם רמי בן-נתן.

תחומי התמחותו של כוללים ליטיגציה מסחרית, מיזוגים ורכישות הון סיכון, ניירות ערך, הגבלים עסקיים, תביעות ייצוגיות ותחום התקשורת והמדיה.
רמי בן-נתן (קליינברגר)
שותף, עו"ד
רמי בן-נתן (קליינברגר) נולד בשנת 1956. סיים בהצטיינות את לימודי המשפטים באוניברסיטה העברית. במהלך לימודיו כיהן כעורך כתב העת "משפטים", כתב העת של הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית.

התמחה בבית המשפט העליון, והתקבל ללשכת עורכי הדין בישראל בשנת 1987.

בשנת 1988 יסד ביחד עם גיורא ארדינסט את המשרד.
רמי מתמחה בעיקר בתחומי ההיי-טק, הטלקומוניקציה, גיוסי הון, הנפקות ציבוריות, הון סיכון הגבלים עסקיים וליטיגציה מסחרית.
אורי נוי
שותף, עו"ד
אורי נוי נולד בשנת 1965. סיים את לימודיו באוניברסיטה העברית, והתקבל ללשכת עורכי הדין בשנת 1995. בשנת 2000 הצטרף כשותף למשרד.

תחומי התמחותו הינם ליטיגציה מסחרית, ליווי פרויקטים בתחומי האנרגיה והתשתית, מימון פרויקטים, ופרויקטי BOT.
ניר אמודאי
שותף, עו"ד
ניר אמודאי נולד בשנת 1967. סיים בהצטיינות את לימודיו באוניברסיטה העברית. התקבל ללשכת עורכי הדין בשנת 1995. בשנת 2001 הצטרף כשותף למשרד.

תחומי התמחותו הינם ליטיגציה מסחרית, תובענות ייצוגיות, מיזוגים ורכישות, משפט מסחרי והגבלים עסקיים.
אהוד (אודי) שפר
שותף, עו"ד
אהוד (אודי) שפר נולד בשנת 1968. סיים את לימודי המשפטים באוניברסיטת תל-אביב בשנת 1994 ולימודי תואר שני בדיני בנקאות, מימון וחברות (בהצטיינות) באוניברסיטת Fordham בניו-יורק בשנת 1998.

עבד במהלך השנים 1998-2000 במחלקת מימון חברות ובנקאות במשרד White & Case LLP בניו-יורק. חבר לשכות עורכי הדין בישראל (1995) ובניו-יורק (1999).

תחומי התמחותו הינם מיזוגים ורכישות, עסקות בינלאומיות, בנקאות ומימון.

תחומי עיסוק:

ליטיגציה מסחרית

המשרד היה מעורב, בין השאר, בהתדיינויות המשפטיות הבאות: התדיינויות משפטיות בין המכרז של המדינה" לבין "המכרז הכפול"; במאבקי השליטה על ישראמקו וי.ו.א.ל וחברות נוספות העוסקות בחפושי נפט וגז בישראל, ובהתדיינויות שנלוו לכך; בבקשת הממונה על הגבלים עיסקיים למתן הוראות לדובק;

ביצוג נשר מפעלי מלט ישראליים ומונופולים אחרים בהתדיינויות מול הממונה על הגבלים עסקיים; בתביעת ממ"ן מסופי מטען וניטול בע"מ כנגד רשות שדות התעופה בקשר עם שינוי תעריפי ממ"ן וכוונת רשות שדות התעופה להפעיל מסוף מטענים נוסף בנתב"ג; בתובענה שהובילה לזכייתה של שפ"ם - שירותי פרסומת מאוחדים בע"מ במכרז להפקת שידורי פרסומת ברדיו; בהתדיינויות הנוגעות לפתיחת שוק הטלוויזיה הרב ערוצי ושוק התקשורת לתחרות;

בהתדיינויות הקשורות במכרזים למתן זכיון להקמה והפעלה של ערוץ החדשות וערוץ המוסיקה; בהתדיינות בין בעלי מניות בערוץ הטלוויזיה הישראלי בשפה הרוסית (המשרד ייצג את קבוצת אפריקה ישראל); בייצוגם של בעלי שליטה בקבוצת IDB בתביעה בקשר עם חובות הגילוי המוטלות עליהם בקשר עם עסקת רכישת השליטה בקונצרן; בייצוגה של פרטנר בהליכים משפטיים שונים; בייצוגה של קבוצת מוטורולה במחלוקות מסחריות; בייצוגה של מירס בתביעה בהיקף כספי משמעותי;

בייצוגן של חברות מקבוצת ניסקו - ארדן בהליכים משפטיים שונים; בייצוגם של בנקים שונים בהליכים משפטיים; בייצוגם של המנהלים המיוחדים של קרנות הפנסיה הוותיקות בתובענה שעניינה היקף סמכויותיהם; בייצוגה של חברת "סנמינה" מארה"ב בבוררות המנוהלת כנגד ECI בעניין מחלוקת כספית בהיקף גדול; ובמגוון רחב נוסף של התדיינויות מרכזיות אחרות בישראל.

הגבלים עסקיים

משרדנו מתמחה בתחום ההגבלים העסקיים, ובמסגרת התמחותנו זו ייצגנו גורמים שונים בהליכים בפני הממונה על הגבלים עסקיים ובפני בתי המשפט ובית הדין להגבלים עסקיים, בהליכים שעניינם הגבלים עסקיים.

המשרד היה מעורב, בין השאר, בייצוג חברת די.בי.אס שירותי לווין (1998) בע"מ במהלך כניסתה לשוק הטלוויזיה הרב ערוצי בישראל; בייצוג המפיצים הראשיים של סיגריות מיובאות מול יצרני סיגריות מקומיים; בייצוג חברת בזק במסגרת תובענות ייצוגיות שהוגשו כנגדה על-פי חוק ההגבלים העסקיים;

בייצוג קלאבמרקט רשתות מזון בע"מ בהליכים שונים בפני רשות ההגבלים העסקיים; בייצוג קבוצת תעבורה במגעים עם הממונה על הגבלים עסקיים; בטיפול בקבלת אישור הממונה על הגבלים עסקיים בקשר עם רכישת שליטה בקבוצת IDB; בטיפול בענייניה של ממ"ן בפני הממונה על הגבלים עסקיים וכיו"ב.

מדיה ותקשורת

משרדנו הינו מן הבולטים בישראל בתחום התקשורת, אשר הפעילות בו בישראל מתפתחת ומתרחבת בהתמדה בשנים האחרונות.

המשרד משמש, בין היתר, כיועץ המשפטי של חברות מהמובילות בישראל בתחום התקשורת, ומייעץ לחברות שונות בקשר לרכישות תוכן ולהסכמי רשיון בתחום התקשורת.
משרדנו היה מעורב בהתדיינויות משפטיות סביב שידורי לווין, ובכלל זה בעתירה שהוגשה על ידי חברות הכבלים בקשר לשידורים במתכונת "טירינג".

כמו כן מעורב משרדנו בהתדיינות משפטית בקשר להענקת רשיון למפעיל סלולרי רביעי בישראל ובהתדיינות בין בעלי מניות בקשר למאבק שליטה בערוץ הטלוויזיה בשפה הרוסית. בנוסף, משרדנו היה מעורב בהגשת ערעור על תוצאות המכרז לערוץ החדשות, אשר התקבל על ידי בית המשפט העליון שהפך את תוצאות המכרז ואת החלטת בית המשפט המחוזי והכריז על לקוח המשרד כזוכה במכרז.

עם לקוחותיו של המשרד בתחום התקשורת נמנים "yes", "בזק", "פרטנר", "ערוץ המוזיקה", ערוץ "הופ", "מעריב", "שפ"ם", קבוצת "תיא" ועוד.

מיזוגים ורכישות

משרדנו היה מעורב במספר גדול של מיזוגים ורכישות, ובכלל זה במספר עסקאות מרכזיות וגדולות שהתבצעו במשק הישראלי בשנים האחרונות. להלן מספר דוגמאות:

- ייצוג חברת מי עדן, בעסקה למיזוג פעילות המים שלה באירופה עם פעילות המים של קונצרן דנונה, אחת מקבוצות המזון הגדולות בעולם, ולמכירת חלק ממניות החברה הישראלית, על ידי בעלי השליטה, לדנונה;
- ייצוג חברת מי עדן בעסקה למיזוג פעילות הייצור והשיווק של בקבוקי המים המינרליים של מי עדן עם מערך השיווק של יפאורה תבורי;
- ייצוג בעלי המניות הישראליים במד- 1 ובמד- נאוטילוס (בעלת כבל התקשורת התת ימי המקשר את ישראל עם העולם) בעסקה עם טלקום איטליה;
- טיפול בעסקת העברת השליטה באי. די. בי החזקות בע"מ, אחת מחברות ההחזקות הגדולות בישראל;
- טיפול במכירת קרנות הפנסיה החדשות "מבטחים", "מקפת" ו"מיטבית" על ידי המנהלים המיוחדים שמונו לניהול קרנות הפנסיה הוותיקות;
- רכישת סולתם אחזקות בע"מ;
- רכישת מניות במשרד פרסום ישראלי מוביל על ידי תאגיד פרסום בינלאומי;
- מכירת מניות של אחת ממשפחות המייסדים באסם לתאגיד המזון השוויצרי נסטלה;
- רכישת חברות פרי הגליל, פניציה, יונה, ברבור וצינורות המזה"ת, על ידי קבוצת ההחזקות 3I;
- רכישת חברות אירופאיות לייצור מים מינרליים על-ידי מי עדן;
- הנפקה פרטית במי עדן, במסגרתה הושקעו כ- 50 מליון דולר, על ידי Aqua Partners מקבוצת Texas Pacific;
- רכישת ממ"ן מסופי מטען וניטול בע"מ, הספק הבלעדי של שירותי מטען בינלאומיים בנמל התעופה בן גוריון;
- רכישת נפטא - חברה ישראלית לנפט בע"מ וי.ו.א.ל. ניהול (נפט וגז) בע"מ;
- מיזוג פעילותן של סייף-קום קאר קומיוניקיישן בע"מ (חברה בת של פלא-פון) ושל עדן טלקום בע"מ, העוסקות בתחום של תקשורת דו-כוונית מבוססת מיקום;
- רכישת השליטה בחברת מעבדות ים המלח, יצרנית מוצרי "אהבה";
- רכישת פעילויות פרי הגליל, ויטה וקפולסקי על ידי חברה ציבורית.

היי-טק

משרדנו מייצג מספר רב של חברות היי-טק, מחברות start-up ועד לחברות ותיקות ומבוססות הנחשבות בין המובילות בישראל בתחומן. המשרד צבר ניסיון נכבד בכל מגוון ההיבטים הקשורים במתן שירותים משפטיים למגזר ההיי-טק. במסגרת זו עסק המשרד, בין היתר, בהון סיכון, הן מצד יזמי ההיי-טק והן מצד המשקיעים (קרנות הון סיכון וחברות העוסקות בהשקעה במיזמי היי-טק), בגיוסי הון בישראל ובחו"ל, בהסכמי רישוי, הסכמי פיתוח, הסכמי יצור, הסכמי OEM וכיו"ב.

ניירות ערך ושוק ההון

משרדנו משמש כיועץ משפטי לחברות ציבוריות שונות ולחברות המגייסות הון בדרך של הנפקה לצבור, הן בישראל והן בחו"ל. במסגרת זו, מטפל משרדנו בהנפקות לציבור ובגיוסי הון בישראל ובחו"ל, בדיווחים ובבקשות לרשות לניירות ערך ולבורסה ובמגעים אחרים עימם, ומייעץ ללקוחותיו באופן שוטף בקשר לדיני ניירות ערך. לאחרונה טיפל המשרד בגיוס הון באמצעות הנפקת אג"ח שנעשה על ידי קבוצת תעבורה, ובהנפקת אגרות חוב על ידי ממן מסופי מטען וניטול בע"מ (בהיקף כולל של מאות מליוני ש"ח).

תביעות ייצוגיות

משרדנו היה מן החלוצים בישראל בשימוש במכשיר "התביעה הייצוגית", על היבטיו השונים. משרדנו צבר נסיון רב ומוצלח, הן בייצוג התובעים והן בייצוג הנתבעים, בתביעות ייצוגיות.

בשנים האחרונות היה המשרד מעורב במספר תביעות ייצוגיות, הגדולות ביותר בהיקפן בתולדות המשפט הישראלי בכל הקשור לדיני ניירות ערך. החלטות בתי המשפט באותם הליכים והסדרי פשרה, בהם הסתיימו חלק מאותן תביעות, קבעו תקדימים בעלי השפעה רבה על החיים המשפטיים והעסקיים בישראל.

לאחרונה מייצג המשרד מספר חברות גדולות ומובילות במשק הישראלי, הנתבעות בתביעות ייצוגיות שונות, ובין היתר: בזק - החברה הישראלית לתקשורת בע"מ, די.בי.אס שרותי לווין (1998) בע"מ (yes), מגדל ביטוח בע"מ, דיזנהויז שירותי נסיעות תיירות בע"מ, ממן מסופי מטען וניטול בע"מ ואחרים.

אנרגיה ותשתיות

המשרד מייצג קבוצות של משקיעים ויזמים, הכוללות גופים מן המובילים במשק הישראלי, בקשר לתכנון, מימון והפעלה של פרוייקטים בתחומי האנרגיה והתשתיות, כגון הקמת תחנות לייצור חשמל פרטי, הקמת מכוני טיהור שפכים, הקמת תשתיות מים ותחבורה, ובכלל זה פרוייקטים בשיטת ה- BOT (Build-Operate-Transfer) וה- PFI (Private Finance Initiative).

משרדנו צבר נסיון נכבד בייצוג לקוחות בקשר להיבטים שונים של התקשרויות BOT ו- PFI, אשר הפכו בשנים האחרונות לשכיחות במסגרת תכנון וביצוע פרוייקטים. הליווי המשפטי של פרוייקטים אלה דורש מומחיות ונסיון ספציפיים, בהיותו משלב בתוכו דיסציפלינות שונות (כגון מכרזים, מימון, חוזי קבלנות, מסחר בינלאומי ועוד), אשר חלקן ייחודיות לתחום זה בלבד (כגון מימון בנקאי של חוזים מסוג זה, שהכללים העומדים בבסיסו שונים מכללי המימון "המסורתי").

בנקאות ושירותים פיננסיים

בנוסף לניסיון שצבר משרדנו בליטיגציה בנקאית, מעמיד המשרד לרשות לקוחותיו ניסיון רב בייצוג מוסדות פיננסיים בעסקאות מימון מקומיות ובינלאומיות, במסגרת רכישות ממונפות, מיזמים משותפים, השקעות שונות ופרויקטים.

עורכי הדין במשרד צברו ניסיון רב בייצוג בנקים מסחריים ובנקים להשקעות בארה"ב ובאירופה כבנקים מובילים (Lead Agents) בעסקאות מימון בהן היו מעורבים לווים מענפים שונים, לרבות נדל"ן, תשתיות וטלקומוניקציה.

משרדנו היה מעורב גם בייצוג לווים בעסקאות אשראי מסוגים שונים, לרבות אשראי בהיקף של כ - 150 מיליון דולר ארה"ב שהוענק לחברה ציבורית ומימון רכישת השליטה בקבוצת IDB.

בשנים האחרונות, התפתחה במשרד התמחות בתחום התשתיות ומימון הפרוייקטים. במסגרת זו, עסק המשרד בהיבטים המימוניים של כמה מהפרויקטים הגדולים והמורכבים בישראל.

נדל"ן

למשרד נסיון רב בעסקאות נדל"ן בהיקף ניכר. בין היתר ייצג המשרד את חברת מצוקים נדל"ן ברכישה והקמה של מרכזים מסחריים בחיפה ובבאר שבע; את חברת BIG ברכישת מרכז מסחרי בכרמיאל; את חברת הכשרת הישוב ברכישת מרכז מסחרי ברעות וכיו"ב.

בנוסף טיפל המשרד בעסקאות רבות של רכישת נדל"ן מניב על ידי חברת הכשרת הישוב, בהקמת בנין משרדים ומרכז מסחרי ביפו, ובהקמת ומכירת פרויקט קוטג'ים בראשון לציון.

עתירות חוקתיות - שמירה על שלטון החוק

משרדנו רואה עצמו מחוייב לסייע בשמירתו של שלטון החוק בישראל, ולהגנת זכויות היסוד של אזרחיה. במסגרת עיסוקו זה טפל המשרד, בין היתר, בעתירות ציבוריות אשר הותירו את חותמן בהיסטוריה של המשפט המנהלי בישראל.
משרדנו טיפל בעתירה שהובילה לפסילת התיקון לחוק מימון מפלגות ובעתירות אחרות בעלות גוון חוקתי ציבורי. כמו-כן ייצג משרדנו את חברת "קידום" בעתירה שהוגשה על ידה כנגד רשות השידור בקשר עם שידור הסיסמה "לך תצטיין" (אשר במסגרתה נעשתה קביעה תקדימית בעניין היקפו של חופש הביטוי בשידורי פרסומת).

המשרד ייצג במסגרת פרו-בונו את ותיקי חטיבת "אלכסנדרוני" בתביעת לשון הרע כנגד סטודנט שפרסם עבודת "תזה" בה טען כי לוחמי החטיבה ביצעו פשעי מלחמה בעת כיבוש הכפר טנטורה במלחמת השחרור. בעקבות ההליכים המשפטיים חויב מפרסם הדברים להתנצל עליהם ועבודת התזה שלו נפסלה.

לקוחות המשרד:
על לקוחות המשרד נמנים, בין היתר, התאגידים הבאים:

מי-עדן; קבוצת תעבורה; די.בי.אס "שירותי לוין" (yes); ערוץ המוסיקה; ערוץ "הופ"; שפ"מ - שרותי פרסומת מאוחדים; קבוצת IDB; כלל תעשיות; קבוצת ניסקו-ארדן; בזק; מוטורולה ישראל; מירס; מגדל-חברה לביטוח; נכסי רד בינת; קלאבמרקט; בנק דיסקונט; קרן הפנסיה "מבטחים"; קרן הפנסיה "מקפת"; קרן הפנסיה "קג"מ";
    שתף:    |     |     |  
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il