תקציב יחסי הציבור ובניית התדמית של הגן הבוטני בירושלים, נמסר לחברת יעוץ התקשורת - בועז ליברמן תקשורת ויחסי ציבור.
מטרת הפעילות התקשורתית היא למצב את הגן ומנהליו כאוטוריטה בתחום הבוטני בישראל וכמו-כן, לפעול לבניית תדמיתו ומיתוגו כמוקד של טבע בלב ירושלים, לתיירות, העשרה ובילוי בקרב קהלי המטרה השונים.
כידוע, הגן הבוטני האוניברסיטאי נוסד בשנת 1953 והוא פנינה של טבע בלב ירושלים, מוקד לתיירות ובילוי ומרכז לחינוך והדרכה. בגן גדלים כ-10,000 מיני צמחים שונים ממגוון רחב של אזורים גיאוגרפיים בעולם. הגן משמש כבנק גנים ובו נשמרים צמחי - אם בעלי ערך רב במטרה לשמור על תכונותיהם המקוריות מפני הכחדה. בחממה הטרופית, גדלים צמחים מאזורים לחים וטרופים הזקוקים להגנה מפני האקלים הירושלמי. רבים מהצמחים וגני הנוי בישראל אוקלמו בארץ לראשונה בגן הבוטני. גידול הצמחים בגן מבוקר ונבדקת התאמת המינים השונים לשימוש בגננות, בייעור, בחקלאות וברפואה.
חברת בועז ליברמן תקשורת ויחסי ציבור עוסקת בייעוץ תקשורתי-אסטרטגי, דוברות, ניהול מצבי משבר ובניית תדמית ומותג. בין לקוחות החברה נמנים: רשות הטבע והגנים, פארק הילדים קיפצובה, זמן אמיתי, יקב צובה, יזם ההייטק אפי ארזי, מוזיאון מצדה, ואחרים.