תקציב הפרסום של רשת חדרי הילדים והנוער 5 נגרים, יטופל במשרד הפרסום חברון זלצמן. התקציב, שהיקפו בשנה הקרובה יעמוד על שני מיליון שקלים, יופנה בעיקר לביסוס מעמדו של המותג כמוביל שוק, תוך שימת דגש על נושא המחיר ונגישותו.
בשנה שעברה טופל התקציב באקספרט, מקבוצת באומן בר ריבנאי. לדברי יורם עינב, מנכ"ל 5 נגרים, "חיפשנו משרד איכותי שיוכל ללוות את חמישה נגרים ב-2009, שמסתמנת כשנה כלכלית לא פשוטה. הקונספט החדש שיצרנו, מאוד מכירתי אבל אינו פוגע במותג ובנכסים הרבים שצבר לאורך השנים".
דודי חברון, מבעלי חברון זלצמן: "אני שמח על הצטרפותו של מותג כמו 5 נגרים למשרדינו. השנה הקרובה והמצב הכלכלי מעמידים בפני הקטגוריה אתגרים רבים. הולכת להיות לנו שנה מרתקת. אנחנו גאים להיות שותפים לדרך לצד המותג שמוביל את הקטגוריה של ריהוט חדרי ילדים ונוער בישראל".
חברון זלצמן בבעלות דודי חברון וגבי זלצמן, מטפל בין השאר בחברות: יקבי כרמל, ג'ונסון & ג'ונסון (חטיבת הראייה), הקריה האקדמית אונו, קפה קפה, אופטיק דורון, היטאצ'י
ועוד.