אסף דותן, מנהל יחידת האינטרנט של קבוצת מגדל ביקש לסיים את תפקידו בקבוצה כדי להקים חברת ייעוץ וליווי ארגונים בגיבוש ופיתוח אסטרטגיות תוכן, שיווק ושירות דיגיטליות.
במהלך שלוש השנים האחרונות הקים דותן (35), את יחידת האינטרנט של מגדל (מגדל e-(insurance, עסק בגיבוש אסטרטגיית האון-ליין של הקבוצה והיה לו חלק חשוב בהפיכתה של מגדל למובילה בתחום האינטרנט.
דותן הוא ממייסדי ומובילי השיווק הדיגיטלי בארץ. בין מגוון התפקידים שמילא בעשור האחרון: סמנכ"ל חברת interactive d-say ומנהל ומקים תחום האינטרנט בסלקום.
במסגרת תפקידו בקבוצת מגדל הקים דותן את התשתית האינטרנטית לתקשורת האינטראקטיבית בין קבוצת מגדל ולקוחותיה וסוכניה, ובכלל זה: פרסום ותכנון מדיה באינטרנט, מידע, תוכן שיווקי, תוכן גולשים, שירות עצמי, ומסחר אלקטרוני. בין הפרויקטים הבולטים אותם הוביל דותן במגדל, נמנים:
- הקמת פורטן אינטרנט לחברות מגדל ומקפת בנושאי חיסכון פנסיוני, ביטוח ופיננסים, המוביל והמתקדם בתחום הפיננסים בישראל.
- הקמת פעילות האינטרנט לחברת איחוד ישיר מבית מגדל.
- ייזום והקמת עולמות תוכן ייעודיים למגדל בשיתוף Ynet וכלכליסט.
- פעילויות web2.0 בויקיפדיה, פייסבוק ועוד.
דותן מסר, "אני מסיים בקרוב את דרכי בקבוצת מגדל. היה לי אתגר גדול להוביל את קבוצת מגדל לפעילות מוצלחת באינטרנט. מגדל מובילה היום את תחום האינטרנט בעולם החיסכון הפנסיוני, הביטוח והפיננסים וזה הזמן מבחינתי לצאת לדרך חדשה: אעסוק בייעוץ וליווי חברות בפעילותם באינטרנט. בתקופה זו, יותר מתמיד, קיים צורך אמיתי לארגונים במלווה בעל ניסיון בתחום".
משה תמיר, משנה למנכ"ל קבוצת מגדל, ראש תחום שיווק ופיתוח עסקי, מסר "אסף בנה והוביל את תחום האינטרנט בקבוצה להצלחה. הניסיון והמקצועיות שהביא עימו אסף תרמו רבות להפיכת מגדל למובילה באינטרנט. אני בטוח שאסף ימשיך לתרום לנו ולתחום בעתיד ומאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך".