בקסטרו לא מפחדים מהמיתון - שלוש קומות, 150 עובדים ו-1,050 מ"ר של אופנה, עיצוב שיער, תמרוקים, מוסיקה, אוכל וקפה, מצויים במתחם האופנה והלייף-סטייל החדש של קסטרו, בדיזינגוף סנטר. המתחם מושק הערב (יום א', 9.2.03) באירוע חגיגי. בהקמת המתחם הושקעו כ-8 מיליון ש"ח.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של חברת קסטרו: "לאחר שבאוגוסט 2000 פתחנו את רשת הגברים קסטרו-מן, שהגיעה בשנתיים לפריסה של 30 חנויות, אנו חונכים בפתח שנת 2003 את קסטרו תל-אביב, המהווה צומת דרכים ישראלית, בינלאומית ותל אביבית בכפיפה אחת".
"אנחנו לא מפחדים מהמיתון, ולא נצא במבצעי כאסח. דווקא בגלל המצב הכלכלי, חשבנו ללכת על זה. דווקא היום אנחנו, כמותג מוביל, צריכים לבוא ולשדר לשוק הזה שהכל בסדר", אמר רוטר.
"נכון, מצב השוק הישראלי גרוע אבל חייבים להסתכל בטווח של 5-10 שנים קדימה", הוא הוסיף.
במתחם קסטרו תל אביב משולבים מותגים מובילים, כמו רדיו BU, מספרת "גזוז", "סטאף", "סבון של פעם" ובר-קפה מיוחד - "פידל", מותג שפותח במיוחד על-ידי קסטרו, המשקיף אל רחובות תל אביב.
"בתוך חלל אחד, רוכזו התכנים העדכניים ביותר באופנה, במוסיקה, בעיצוב וסגנון. עושר הצבעים, הרבגוניות העיצובית, מסכי הפלזמה הענקיים שישדרו תכני תרבות עדכניים, הקולות, הריחות, העיצוב החדשני והנועז - כל אלה מבטיחים שהות בחלל קסום שלא רוצים לצאת ממנו, אל 'החיים האמיתיים' שבחוץ", נמסר מקסטרו.
על עיצוב המתחם אחראי סטודיו MU לאדריכלות ועיצוב של אורי בן דרור ומיכאל אנקווה, בשיתוף עם מוסדות העיצוב המובילים בארץ: ביה"ס הגבוה להנדסה ועיצוב שנקר, האקדמיה לאמנות ולעיצוב בצלאל, ומכללת הדסה, שיאפשרו מתן לביטוי אומנותי לצעירים בתחומי היצירה, האמנות והתקשורת.
מקסטרו נמסר, כי "החיבור עם סטודנטים מבתי הספר הגבוהים לעיצוב על תחומיו, נוצר מתוך מחשבה והבנה, שיוצרים צעירים מחוברים למהות של תל אביב והחיים בה. שיתוף הפעולה עם הסטודנטים נעשה בליווי צוותי הלימוד וההדרכה של מוסדות אלה, תוך התמקדות בסטודנטים מן המניין, וזאת על מנת לתת במה להצגת עבודות של יוצרים בתחילת דרכם".
בקומה הראשונה מוקמת חנות קסטרו לנשים המתפרסת על פני 350 מ"ר, בקומה השניה מוקמים המותגים המובילים: מספרת "גזוז" על-פני שטח של 110 מ"ר, חנות STUFF על פני שטח של 26 מ"ר, חנות "סבון של פעם" על פני 68 מ"ר, בקומה השלישית נפגוש את חנות קסטרו-מן, המתפרסת על פני שטח של 170 מ"ר, קסטרו eccessory - מחלקת אביזרים רחבה, ובר-קפה "פידל" שיהיה פתוח 24 שעות ביממה, המתפרס על פני 213 מ"ר.
קסטרו הקדישה למתחם החדש, אתר אינטרנט מיוחד, עם סיומת COM כחלק מאסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית של החברה. האתר מעוצב כקולאז' הבנוי מפרגמנטים של המבנה עצמו, וכך נוצרת אווירת תלת מימד והרגשת טיול בקומפלקס. האתר יציג סביבות תוכן הכוללות עדכונים של כל אירועי המקום, גלריית תמונות, עדכונים על מבצעים וחידושים.
היעד הבא של רוטר - אירופה: "ב-2004 נהיה באירופה. קסטרו היום, במיצוב שלה ובתשתית התפעולית שלה, מסוגלת להיכנס לכל שוק באירופה - ולהצליח. יש אלינו הרבה פניות - אבל כדי לצאת לחו"ל צריך לצאת במסה. ככל הנראה נתחיל את הכניסה לשוק האירופאי בגרמניה. הכניסה תהיה באמצעות שיתוף פעולה אסטרטגי עם גוף מוכר בשוק המקומי, שיפעל איתנו בשותפות", אמר רוטר.