הדוגמנית אולגה מאליוק, 30, נבחרה לפרזנטורית החדשה של ג'ייד, מותג האיפור, הטיפוח והבישום מבית דניה קוסמטיקס. מאליוק תקבל עבור השתתפותה בקמפיינים סכום של כ-100 אלף דולר. בכך מחליפה מאליוק את הדוגמנית הבינלאומית, מרטינה סובוקולבסקה, ששימשה כפרזנטורית של ג'ייד בשנתיים האחרונות.
הקמפיין הראשון של ג'ייד רואה אור בימים אלה בעיתונים, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, כאשר במרכז הקמפיין מוצגת סדרת המוצרים החדשה של המותג - ICON MUSK OIL. הסדרה כוללת בושם בתמצית שמן, או דה פארפום ותחליב גוף מבושם. תקציב הפרסום השנתי עומד על כ-2 מיליון דולר.
מאליוק נולדה ברוסיה ואת רוב ילדותה עברה באוקראינה. לאחר שהתגלתה על-ידי נציגים של סוכנות הדוגמנות הבינלאומית IMG, היא עברה לפריז וכיום היא מתגוררת בניו-יורק.
מאליוק הצטלמה על-גבי שערים של מגזינים פופולריים בעולם ואף כיכבה בקמפיינים בינלאומיים של חברות מובילות ומעצבי על בתחום האופנה והקוסמטיקה, ביניהם: Trussardi ,Diesel ,Christian LaCroix (הבושם רוז'), Sephora ,Theory ,Victoria's secret ועוד.
בנוסף לכך, מאליוק מפתחת קריירה בעולם הקולנוע. הופעת הבכורה שלה על המסכים תתרחש בחודש מאי הקרוב, עם עליית הסרט "The Ghosts of Girlfriends Past".
לדברי סיבל בן-ריטן, מנכ"ל דניה קוסמטיקס, "אולגה מייצגת את האישה על-פי ג'ייד, הן באישיותה ובהופעתה והן בסגנון החיים שלה - חזקה ובטוחה בעצמה, נשית, שאפתנית, מודעת לטיפוח עצמי. יופיה מקרין עולם פנימי עמוק ואישיות מרשימה".