60 מתיירני יש"ע השתתפו בסדנאות שהתקיימו באחוזת אסיאנדה בגליל במשך יומיים. הסדנאות בנושא "זה כן לטלפון" עסקו בשיווק מתקדם של האתרים והאטרקציות בעזרת הטלפון תוך לימוד טכניקות ישימות לשיחה אפקטיבית ולסגירת עסקות דרך הטלפון.
הסדנאות הועברו על-ידי יובל גזית מחברת אפסייל ואורגנו ע"י חממת תיירות שומרון.
משתתפי הכנס נפגשו עם חיים ברום מנהל עמותת תיירות גליל מערבי שתיאר את פועלה של העמותה וכן עם דורון קבלי - נציג משרד התיירות.
כחלק מהסדנאות ערכו המשתתפים סיור ומפגש עם תיירני הגליל באטרקציות התיירותיות בגליל - פקיעין, צמרים של משפחת הרצוג בהילה, אתר ראש הנקרה וכפר הנופש ראש הנקרה, כדי ללמוד על מאמצי השיווק של האתרים.
יגאל דילמוני - מנהל עמותת תיירות שומרון אמר, כי "מטרת הקורס הינה ללמד את התיירנים לנצל נכון יותר את הטלפון ככלי חשוב לסגירת עסקות. דווקא היום במצב בו צורת השיווק האישי משפיעה על החלטות הלקוח ורוב שיחות השיווק והמכירה מתבצעות בטלפון יש צורך לשפר תחום זה" .
בסוף החודש יתקיים בירושלים יום עיון כולל המשך הסדנאות ומפגש פורום תיירני יש"ע ועמותת תיירות "לב הארץ".