|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

מה לראות השבוע? "אחת שיודעת" וכל השאר

דיירי האח הגדול חוזרים, רינו צרור מתעד, אחת שיודעת חוזרת לעונה שנייה, בטלסטאר מתקרבת לסוף, הסרט שיגרום לכם לוותר על פרווה לנצח, ועוד
05/04/2009  |   עכבר העיר עכבר העיר   |   חדשות   |   תגובות
מאת: תיגל נשיא  |    |  עכבר העיר  |  mouse.co.il  |  תגובות
חוזרים לבית [צילום: עכבר העיר]


ראשון 5.4


חופשת פסח בערוץ הילדים

החופש המיני גדול של הילדים הוא הזדמנות מצוינת לגרום להם להתנתק מפריחות האביב והשמש שבחוץ ולהינעל מול המסך הקטן. השנה הם לפחות יוכלו לעשות זאת מול יצירה מקומית בדמות סדרה חדשה ששמה "אלכס בעד ונגד". מאיה שואף, עמית פרקש, אלון אבוטבול ומקס אולארצ'יק יביאו מדי ראשון ב-14:30 את עלילותיה של צעירה מרדנית המקבלת עונש לעבוד בעיתון בית הספר. כעזר כנגדה, יועלו תוכניות נוספות במיוחד לכבוד החג, ובהן עונה נוספת של "היכל התהילה" (מדי יום ב-13:10) הסוקרת את 20 שנות הערוץ ו"בית ספר למנחים של ערוץ הילדים" (א'-ד', 10:00) שתציג שלב נוסף באודישנים האינסופיים לתפקיד הנחשק.

כלב טוב

את זה עדיין לא ראינו: HOT Family יעלה ב-20:15 סדרת ריאליטי חדשה מבית CBS, שבה לא ינסו למצוא עבורנו זמר ואפילו לא דוגמנית אלא את הכלב המחונך ביותר. במשך עשרה פרקים ישהו 12 כלבים ובעליהם בכפיפה אחת תוך שהם מתחרים בקטגוריות שונות. פשושית ושוקי - אתם הבאים בתור.

האח הגדול VIP - חוזרים הביתה

זכיינית ערוץ 2, קשת, מנסה - כמתבקש - לסחוט עד תום את שאריות הצוף שהשאירו דיירי הווילה. קצת לפני שאנחנו נותנים לעונת ה-VIP הראשונה לנוח על משכבה בשלום, נזכה הערב לתוכנית מיוחדת שתמלא את החלל כאילו לא היה גמר מעולם. ב-21:00 יחזרו המתמודדים לזירת הפשע כדי להעלות זיכרונות מתוקים מהחוויה הנפלאה, לפחות עבורנו.

המדע של הרפואה האלטרנטיבית

יותר ויותר אנשים בוחרים בשיטות הרפואה המזרחיות כדי להתמודד עם כאבים, מיגרנות, הפסקת עישון ואפילו כתחליף בטוח יותר לחומרי הרדמה. אך האם יש לכך איזשהו הצדק מדעי? פרופ' קתי סייקס יוצאת לבדוק את העניין בסדרה הבאה. בשלושת הפרקים, שאותם ישדר ערוץ 8 בשידור יומי מהערב ב-21:30, ייבחנו לעומק שלוש השיטות המובילות: דיקור, צמחי מרפא והילניג. כך תהיה לנו ההזדמנות להבין אם יש אמת בשיטות העתיקות, או שמא כולנו, שלא בידיעתנו, לוקחים חלק בניסוי פלסבו.

גדול יותר, חזק יותר, מהר יותר (או: האחים שלי על סטרואידים)

השילוש הקדוש שעליו צמח הנוער בארצות הברית של שנות ה-80 היה אלילי נוער כדוגמת סטאלון ושוורצנגר, האמונה שהגודל בהחלט קובע והידיעה שלפעמים לא יזיק לכופף את החוקים כדי להגיע למטרה. תופעת הלוואי של השילוש הזה היא קהילה הולכת ומתרחבת של ספורטאים הבוחרים להשתמש בסטרואידים כדי להגדיל - שלא לומר לנפח לכדי מפלצתיות - את ממדי גופם. כריס בל יצא לחקור את התופעה והשלכותיה בעזרת סיפורם האישי של שני אחיו. סרטו עטור השבחים ישודר ב-yes דוקו ב-22:00.

בטלסטאר גלקטיקה

על-פי הקומוניקט, מדובר ב"סדרת המופת ששינתה את פני הטלוויזיה". לנו קצת קשה לתייק אותה לצד "הסופרנוס", "סיינפלד" או "בוורלי הילס", אבל אין ספק שיש לנו הרבה כבוד כלפי הסדרה החללית. אז בין שאתם בוחרים לראות אותה כסדרה מכוננת ובין שאתם סתם חובבי מדע בדיוני, כדאי שתדעו ש-yes stars Action יתחיל ב-24:00 בשידור עשרת הפרקים האחרונים בהחלט שיפתרו את כל התעלומות שעלו במשך ארבע עונותיה.

רביעי 8.4


אביב מוזיקלי

ערוץ ביוגרפיה בחר להעביר את הפסח בחברתם המפוקפקת של מוזיקאים בולטים מכל הזמנים. מהיום ולמשך שבוע ישודרו מדי ערב ב-21:20 שתי תוכניות על האנשים שמרכיבים את פסקול חיינו, ובהם איימי ויינהאוס (הערב ב-21:20), פינק פלויד (ו' 22:10) והסקס פיסטולס (שני באותה שעה).

שלישי 7.4


ספיישל לפסח

עוד מעט זה מגיע, רק עוד טיפה סבלנות ושוב תוכלו למצוא את עצמכם נדחקים בין הגפילטע הרוטט של דודה מרים לקניידלך הדלוח של סבתא סוניה. אז קצת לפני שזה קורה, יש לכם אפשרות לשנות את גורלכם בעזרת מתכונים משודרגים לחג באדיבות ערוץ האוכל. כמה שפים צעירים יראו לנו ב-19:00 כיצד להכין מנות כדוגמת צלעות טלה וקינוח של דקוואז פיסטוק ותותים.

אוגילבי: הפרסומאי הראשון

"אל תתנשא עליהם, אל תעמיד פנים או תחשוב שאתה יודע יותר מהם", היה המוטו של דיוויד אוגילבי, מי שהגיע לניו-יורק כמעט חסר כל ב-1948 והפך את עולם הפרסום לתעשיה הנוצצת שאותה אנו מכירים היום בזכות ספר החוקים של הפרסומאים, קמפיינים בלתי נשכחים וסיסמאות שחלקן, כמעט 60 שנים אחרי, עדיין רצות. את גרסת התעודה הלא פחות מרתקת (טוב, אולי בכל זאת קצת פחות) מ"הגברים של שדרות מדיסון", יספק Yes דוקו ב-21:00.

המטבח VIP

כנראה אין גבול להנאה שאפשר לשאוב מהתעללות בכוכבים. אחרי שצפינו בהם מתפתלים ב"האח הגדול", היום ב-21:00 נוכל לראותם מתקשקשים ב"המטבח". רון קופמן, מירי נבו, שלמה שרף, אלון מזרחי, ירמי קפלן ורון שובל הם רק חלק מהכוכבים שהעזו להיכנס למטבחו של עזרא קדם ולהתחרות בטבחים מקצועיים, והכל - כמובן - למטרות צדקה.

אביב של אהבה מסביב לעולם

ערוץ she ממשיך להזכיר שהוא קיים. הפעם הוא עושה זאת בעזרת סדרת סרטי תעודה שיבחנו כיצד מתפרש המושג החמקמק "אהבה" במקומות שונים בעולם. את הספיישל השבועי יפתח ב-22:05 הסרט "נשות הסומו", שחושף את החיים בכפר שנמצא למרגלות ההימלאיה ושבו מתקיים שלטון נשים הנהנות מחופש מוחלט בחיי האהבה שלהן. חזקו ואמצו.

מסגד קטן בערבה

המוסלמים ממשיכים בקמפיין המקיף שלהם שמטרתו להראות שהשד, כלומר הם, לא כל-כך נורא. לעזרתם נחלצה הקומדיה החביבה הבאה, שעונתה השנייה עולה הערב ב-yes stars Comedy. מדי שלישי ב-22:30 נוכל לצפות במעלליה של קהילה מוסלמית בעיירה קנדית קטנה המנסה לשמר את ערכי המסורת ובד בבד להיפתח אל העולם שבחוץ.

להרוג וללבוש

כבד אווז כבר מזמן הפך למוקצה ולאט-לאט (ועוד פעם לאט) מצטרפים אליו גם שאר המאכלים הכרוכים בעינויים של חיות. אך למרות המוסריות הזו שפיתחה קיבתנו, אנחנו עדיין נוטים להדחיק את המסלול שעוברים בעלי החיים בדרכם להפוך לעוד תיק או פריט לבוש. מריליס פרקר היא מאותם השפים הדוגלים בגידול חיות ובהריגתן באופן שאינו כרוך בסבל. כמה אדיב מצדה. הפעם, לשם שינוי, היא החליטה לצאת מעולמה הצר שבמטבח ולבדוק אם בדומה לביצי חופש או עופות חופש, יש כזה דבר "פרווה מוסרית". תוכניתה, שאותה ישדר ערוץ 8 ב-22:35, אינה נוחה לצפייה, אבל אם זה יגרום לכם לוותר על מעיל פרווה חדש (מה? לא תיכננתם לקנות אחד כזה לחורף המקפיא שלנו?) דיינו.

שני 6.4


תוכנית השבוע: "אחת שיודעת"

מה כבר יש לומר על "אחת שיודעת" שעדיין לא נאמר? שזאת סדרת הנוער הטובה בעולם מאז "בוורלי הילס 90210" (ואף מילה על הספין-אוף המחפיר)? ד-ה! שהיא אחראית למיליוני ילדות אמריקניות שסוף סוף למדו להתלבש? ב-רור! שאחרי פרק אחד את מבינה שזהו טראש טהור, אבל אחרי עשרה לא תוכלי לדמיין שוב את חייך בלעדיה? ובכן, כן, זוהי האמת לאמיתה. אז לכבוד כל מי שבלעה בשקיקה את העונה הראשונה של הסדרה (ששודרה ב-HOT כבר שלוש פעמים!) ורק חולמת על הרגע שבו יצליחו דן וסרינה להתגבר על פערי התרבות (בכל זאת, אפר איסט סייד וברוקלין), שבלייר תוריד את הקשת מהראש ושצ'אק יקבל את הבעיטה שמגיעה לו בתחת - עולה ב-HOT 3 העונה השנייה. צפו לתככים, למזימות ולהמון בגדים שבחיים לא יהיה לכן כסף לקנות. (נרי אבידן סלע). ב' 22:00, HOT 3.

משטרת הגבולות

סמים המוחבאים במערכת העיכול או באברי המין הם רק קצה הקרחון של התופעות שעמן נאלצים השוטרים בשדות התעופה להתמודד. רוצים, משום מה, להתוודע לשגרת יומם? ערוץ ריאליטי יעניק לכם את ההזדמנות המפוקפקת בסדרה החדשה, שתשודר בימי שני עד חמישי ב-21:15.

דוקומנטרי עם רינו צרור

בזמן שהיוצרים נלחמים על חייהם החליטה דווקא חינוכית 23 לעשות מעשה. מדי שני ב-21:25 יעניק רינו צרור (להזכירכם, מדובר בזה שגם נלחם על זכות הדיבור בנאום של קצב) במה לתעשיה הדוקומנטרית. בתוכניתו הוא יציג יצירות תיעודיות חדשות, יוצרים וחדשות חמות מהתחום. לצדו יגיש הבמאי דורון צברי פינה שתלמד גם אותנו איך להפוך למתעדים.

חסרי הבית

טרנד סגירת החשבונות עם הקיבוץ תופס תאוצה. דותן נווה ממכללת ספיר החליט גם הוא לסגור כמה עניינים לא פתורים מילדותו, כשהיה בן קיבוץ חביבה. לכבוד כך הוא גייס למפגש מיוחד שבעה מחברי הקבוצה שעמם גדל בבית הילדים. החיבור המאולץ הזה, שאותו יביא Yes דוקו ב-21:30, מתרכז בשאלה מדוע אי-אפשר לשיר "הוא עוד ישוב" על אף אחד מהילדים שבגרו ועזבו?

גונזו: עיתונאי על הקצה

את הפרובוקציות שמנחם בן עושה היום האנטר תומפסון המציא כבר בשנות ה-60. העיתונאי והסופר אחראי ליצירת עיתונאות הגונזו (שבה העיתונאי הוא חלק בלתי נפרד מהסיפור שאותו הוא מסקר) ועל היצירה האוטוביוגרפית "פחד ותיעוב בלאס וגאס". הבמאי זוכה האוסקר אלכס גיבני משרטט קווים לדמותו, בין השאר בעזרת ג'וני דפ שמקריא בקולו הערב קטעים מכתביו של תומפסון. Yes דוקו יציג את הדיוקן המרתק ב-22:30.

פורסם במקור בעכבר העיר
תאריך:  05/04/2009   |   עודכן:  05/04/2009
תיגל נשיא
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מה לראות השבוע? "אחת שיודעת" וכל השאר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מר יזהר דקל, שפרש לאחרונה מכהונתו כמנכ"ל מגל מערכות ביטחון, מונה למנכ"ל חברת טלדור כבלים ומערכות. דקל, 56, מגיע לטלדור כשמאחוריו ניסיון ניהולי רב, לאחר שבמשך 12 שנים כיהן כמנכ"ל מגל מערכות ביטחון הנסחרת בבורסות תל אביב ונסדא"ק.
05/04/2009  |  סיון בראימן  |   חדשות
חברת אמנת ניהול ומערכות החליטה (היום 5.4.09) על חלוקת דיבידנד מדי כל רבעון, סמוך לפרסום התוצאות, במהלך השנתיים הקרובות. במקביל, מודיעה החברה על חלוקת דיבידנד בגין שנת 2008 בסכום של 7 מיליון ש"ח, המהווה כ-110% מרווחי החברה נטו לשנת 2008.
05/04/2009  |  איריס בר-טל  |   חדשות
חברת מעלות הודיעה (יום א', 5.4.09) על הורדת דירוג ההון המשני העליון של בנק מזרחי טפחות ובנק לאומי מ-(A+) ל-( AA-), ובמקביל על הוצאת ההון המשני העליון וההון הראשוני המורכב של בנק הפועלים מרשימת המעקב.
05/04/2009  |  איריס בר-טל  |   חדשות
בחודשים האחרונים נקלעו חקלאים רבים לקשיים הן בשל המיתון העולמי והן בשל ירידת שערי מטבע. במטרה לסייע לחקלאים, מעמיד משרד החקלאות קרנות הלוואה בערבות מדינה לחקלאים. מדובר בקרנות לסיוע לעסקים קטנים וקרן לסיוע ליצואנים.
05/04/2009  |  איריס בר-טל  |   חדשות
חולים הסובלים מתסמונת דום נשימה חסימתי מרקע סוציו-אקונומי נמוך, אינם נענים לטיפול המומלץ על-ידי הרופאים לעומת חולים מרקע סוציו-אקונומי גבוה. כך עולה (א', 5.4.09) ממחקר שבוצע ביחידה להפרעות שינה במרכז הרפואי סורוקה ובאוניברסיטת בן-גוריון.
05/04/2009  |  גלית יצחק  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il