|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

היילייטס ערוץ Yes stars ישראלי בחודש מאי

- הודעה מטעם Yes
12/04/2009  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: מיכל הרמן  |    |  yes    


תיכון השיר שלנו

תאריך: מה-3.5, ימים א'-ה'. שעה: 20:20. שידור נוסף: א'-ה' 15:00. מזל טוב! לסדרה האהובה "השיר שלנו" נולדה אחות קטנה, מסעירה וסוחפת.

הסיפור המרכזי: לאחר שסגרו את האקדמיה שלה, ירדנה טמיר ספונה בביתה על סף דיכאון. ההזדמנות שתרים אותה ותפיח בה מחדש את חדוות העשייה, מגיעה דווקא מכיוון משרד החינוך. שרת החינוך מציעה לה להפוך תיכון כושל לבית ספר לאומנויות,
ואת תלמידיו המופרעים לשחקנים ורקדנים.

בבית הספר מקבלת את פניה חבורה פרועה למדי, הכוללת את
אסי (יהודה נהרי) המופרע והכדורסלן המצטיין, נועה (תמר שם-אור) האאוטסיידרית שבורחת לעולם המוזיקלי הפרטי של עצמה, גילי (תמר דנון) הלוהטת שרק מחכה להתפרסם, גלבוע (אריאל וולף) בן העשירים המפונק, דיקלה (רוני מרחבי) הפעילה למען איכות הסביבה, ועוד.

ירדנה (עליזה רוזן) מגייסת במאי, ועובדת קשה כדי להוציא מהתלמידים הקשוחים את הצד הרך והיצירתי, כאשר היעד הוא מופע בימתי חד-פעמי של התלמידים. לאורך תקופת החזרות נפגוש בתפקידי אורח מורים מקצועיים שיעזרו לתלמידים: ממיכל אמדורסקי ועד הראל סקעת.

לצד קטעי השירה והריקוד יהיו גם כמובן כל החומרים שמהם עשויה הטלוויזיה שכולם אוהבים: קנאה, אהבה, מריבות וחברות אמיצה. את הסדרה יוביל קאסט צעיר ומרענן - הכוכבים הבאים של הטלוויזיה! יוצרת: רונית ויס-ברקוביץ' ("מרחק נגיעה", "עניין של זמן").

דני הוליווד 2

תאריך: מה-3.5, ימים א'-ה'. שעה: 20:50. שידור נוסף: א'-ה' 16:00. שנות השמונים חוזרות!

העונה הראשונה של "דני הוליווד" הסתיימה בסימן שאלה גדול: במי ירתה לולה באום הקשישה (גילה אלמגור) על קברו של דני הוליווד?

פרק פתיחת העונה השנייה ייתן מענה לכל השאלות ויפתח לצופים פתח להרפתקה חדשה: מסע מטורף של דני הוליווד והחברים משנת 2009 - לתקופה חדשה וצבעונית: שנות ה-80 בתל אביב. העיצוב, התלבושות, השפה והמוזיקה - כולם ישתנו בעונה השנייה, ויחזירו את כולנו אחורה בזמן יותר מ-20 שנה. כזכור, דני הותיר מאחוריו בשנות השישים את בנו בן השנה, ובמסגרת עלילת המתח החדשה, הוא עומד לפגוש מחדש את בנו - הפעם כשהבן בן 20 ודני האבא רק בן 24...

ממשיכים מהעונה הראשונה: רן דנקר, שני כהן, גילה אלמגור, גאיה טראוב, שירה קצנלנבוגן, שי פלד, ארתור פרי, מיכל שטמלר, תומר שרון. שחקנים חדשים: דורון עמית, רומי אבולעפיה, גאלה קוגן, נטע פלוטניק, איתי שור. כמו-כן, במהלך העונה צפויות הופעות אורח, בדגש על אייקונים מהאייטיז.

העונה הראשונה של "דני הוליווד" נרכשה לאחרונה להפקת גירסה אמריקנית, שתפותח על-ידי חברת ההפקות "קילר פילמס", שהפיקה בין השאר את סרטי הקולנוע "אושר" ו"וונדרלנד", ואת הסדרה this American life - שזכתה השנה בפרס האמי.

גירושים נפלאים

תאריך: מה-11.5 ימי שני, שעה: 22:00. שידור נוסף: מוצאי שבת, 23:00. סדרת דרמה מרגשת ומרתקת, פרי עטה של לימור נחמיאס ("צבוטותי", "האלופה"), העוסקת בתהליך הקשה והכואב אותו עובר כל זוג מתגרש.

ברוכים הבאים למשרד עורכי-הדין "רובין-ארטיג'אני", המתמחה בגירושין. גיבורי הסדרה הם העובדים במשרד, המנסים לבנות ולשמר קשרי אהבה בחייהם האישיים, בעודם מבלים כמעט יום-יום בתוך האווירה המאוד לא-אוהבת שמביאים למשרד הלקוחות המגיעים להתגרש. העובדים במשרד, המצויים בעצמם בתהליך של חיפוש אהבה, ישפיעו ויושפעו מעלילות הלקוחות המתגרשים. בין קירות המשרד יתערבבו חרדה, שנאה ומרירות, באהבה, חמלה ותקווה.

את המשרד מנהלות שתי שותפות המייצגות גישות מנוגדות להתמודדות עם הלקוחות: הילה (אסי לוי), החיה בגפה אך מאמינה באהבת אמת, ועדי (ליאת תמרי), עורכת דין רווקה, בת להורים גרושים שרואה בזוגיות שדה קרב.

דמויות נוספות: עורך הדין ערן אטלס (ליאור רז) הוא היריב העסקי וגם האקס של עדי, מה שיוצר מערכת יחסים מורכבת וסוערת. עמית (אורי פפר), הגיס של הילה אשר מגיע ארצה ומאלץ אותה להתעמת עם המציאות. אודי (דב נבון), עורך דין נשוי המנסה בכל כוחו לשמור על נישואיו עם אשתו האהובה והמניפולטיבית גלית (אורנה פיטוסי). כרמל (ליטל שוורץ), מזכירת המשרד עומדת להתחתן עם עופריקו (לביא זיטנר) אהוב ליבה, ויום אחרי החתונה מגלה שבעלה הטרי מסתיר סוד. נויה (תמר שם אור), עוזרת המזכירה ובתו של אודי, נערה נאיבית המתאהבת בלקוח מתגרש בן 40, אותו היא פוגשת במשרד (אייל שכטר).

במהלך העונה נפגוש בתפקידי אורח את לקוחות המשרד: גולן אזולאי, גל זייד, אסנת פישמן, גאלה קוגן, הנרי דוד, ולדימיר פרידמן, רמה מסינגר, אסתי ירושלמי, הילה אלפרט, קובי שטמברג ועוד.

פעם בחיים ירושלים

תאריך: מה-20.5, ימים ראשון ורביעי. שעה: 22:00. שידור נוסף: למחרת 19:20.

העונה הרביעית והמיוחדת של הסדרה האהובה, תתרחש ברובה בירושלים, תתארח אצל שלוש הדתות, ותעסוק באמונה, באלוהים, ובאנשים.

ממש מתחת לאף שלנו, בעיר החשובה בעולם, חיים כל-כך הרבה אנשים שאנחנו לא מכירים. כל-כך הרבה תרבויות, אמונות, דעות קדומות, ועיר אחת שלמדה להכיל את כולם. הכור הגרעיני של האמונה האנושית, עיני שלוש הדתות הגדולות נשואות אליה, והיא, הפכה לחבית חומר נפץ. עשרה מהבולטים בחיי התרבות בארץ יצאו למסע אמיץ של אמונה והקרבה, יחד עם האנשים שבידם ניתנו המפתחות לשערי ירושלים, כדי לחיות מקרוב את העיר שבלב העולם, וגם ללמוד כמה דברים על עצמם.

אל ישיבת התפוצות שעל הר ציון, יצטרפו שי אביבי ומוקי, שם ילמדו תורה ואהבת השם יחד עם בני הישיבה ויחפשו את הניצוץ היהודי בליבם. יעל פוליאקוב ודורית בר-אור יחיו עם הנזירות של הכנסייה הרוסית האורתודוקסית במנזר "מריה מגדלנה", ל-10 ימים של סגפנות. המנזר פתח את דלתותיו בפעם הראשונה מאז היווסדו בסוף המאה ה-19. בתפריט היומי: תפילה בחמש וחצי בבוקר, עבודות ניקיון וגינון, תענית דיבור וקריאת כתבי קודש בבית התפילה במיסה יומית בת שלוש שעות.

משפחת גרנט תתארח בבית משפחה מוסלמית דתית במזרח ירושלים. משפחת אבו סניינה אוחזת בזהות פלשתינית מושרשת, החיה את המציאות הבלתי אפשרית של ערביי מזרח ירושלים והעיר העתיקה, ונאחזת באדמה הקדושה. מיליוני דולרים כבר הוצעו להם לקניית הבית על-ידי יהודים, אך הם מעדיפים למות ולא למכור. הגרנטים יעברו לחיות בתוך החברה השמרנית הזו, בה כל יום הוא מלחמת הישרדות, החופש מוגבל, הצניעות מחייבת ומעמד האישה שונה מכל מה שהכירו. רון קופמן ואיציק זוהר מצטרפים לחברי הקהילה הגאה שמפיקים חתונה בירושלים. הם יצטרפו לחיי היום-יום של המארחים העליזים, יילמדו את הז'רגון, וינסו להשתלב בעולם של טשטוש גבולות בין נשים לגברים, עולם שמעמיד את השליטה הגברית שלהם בספק. נינט טייב ובן ארצי יעברו מלב המיינסטרים לגטו השחור בג'מאייקה. הם ילמדו איך שורדים בשביל המוזיקה ועושים מוזיקה בשביל לשרוד. אם רק יצליחו להתגבר על ההלם הראשוני, יהיה להם סיכוי להתחבר לשוליים המרתקים של החברה, להכיר את מעיינות היצירה של המוזיקה המקומית המצליחה ביותר בעולם, ולהעשיר במימד נוסף את היצירה שלהם.

תרבות רעה

תאריך: מה-12.5, ימים שלישי וחמישי, שעה: 22:00. שידור נוסף: ימי ו' מ-20:30. טל ברמן יוצא ל"תרבות רעה", עם תוכנית אג'נדה חדשה בהנחייתו, שתעסוק בעולם התרבות והבידור בישראל.

בכל תוכנית יתארחו שני חברי פאנל אחרים, שישטחו בפני הצופים את משנתם הכוללת ניתוח, פרשנות ואמירה על הנעשה בעולם התרבות והבידור בישראל. התוכנית לא תספק דווח חדשותי קלאסי, אלא תוכנית בה המסר והאמירה יהיו במרכז.

בתוכנית ישתתפו פאנלסטים דעתניים בעלי אמירה חדה ונוקבת: מיקי בוגנים, מירב בטיטו, יהודה נוריאל, שי גולדן ומוקי. עורכת: נורית ברירו. יוצר ראשי ועורך התוכנית: נועם אדרי. חברת הפקה: נתיב תקשורת והפקות טלוויזיה.

y בעשר

תאריך: מה-3.5, ימים א'-ה'. שעה: 21:30. שידור נוסף: ימים א'-ה' 18:50.

עם 500 תוכניות מאחורינו, עם צוות כתבים מפואר, עם פינת אופנה נושכת ופינת קולנוע מושכת ועם מנחה אחד שאי-אפשר בלעדיו - הצוות של y בעשר ממשיך להביא אל הצופים את חדשות הבידור של ישראל. אביעד קיסוס וצוות הכתבים יחכו לצופים מדי ערב ב-21:30. אילנה ברקוביץ' תמשיך להרביץ בנו אופנה בפינתה הקבועה בימי שני, ובפינת הקולנוע של ימי רביעי רוני אורון תבדוק בשבילנו את שוברי הקופות של הקיץ הקרוב בבתי הקולנוע.

הכתבים: יעל גולדמן, יניב ברק, אורלי מירקין, אוריה בן-ניסן, עומר חימי, מעיין הרוש, רז שפירא. עורכת אחראית: אילנית באומן. עורכת ראשית: מיכל דבש. חברת הפקה: my t-v.

ראש גדול 5

תאריך: מה-3.5, ימים א'-ה'. שעה: 19:50. שידור נוסף: שבת, החל מ-09:30.

העונה החמישית של סדרת הילדים האהובה תהיה מותחת יותר, סוערת יותר ובוגרת יותר, ובמרכזה יעמוד סיפור מותח ומרתק העוסק בנושאים חשובים - אנרגיה, אקולוגיה ואיכות הסביבה. במקביל אנחנו נמשיך ליהנות מהסיפורים הקטנים והמעניינים: להקת אקונומיקה ממשיכה לפתח את המוזיקה המיוחדת שלה ומתחברת לזמרת מפורסמת (יובל שרף), תלמיד חדש מגיע לתיכון ומנסה להשתלב בדרך יצירתית במיוחד, גורי מאוהב בחברה של בריון בית הספר, דבש מתנסה בעולם העיתונות ה"אמיתי", קשת נותנת ביטוי לכישוריה הטכניים ופותחת מוסך, ואלחנן חוטא במחשבות על כניסה לפוליטיקה.

משתתפים: מייקל לואיס, מירב פלדמן, מיטל מיכאלי, איציק כהן, אלדר ברנטמן, רועי וינברג, הילי ילון, חנן סביון, תומר אופנר, יובל שבח, שרון ענבר, בן רביד, אלה אולמן ועוד. בתפקידי אורח: אביגיל אריאלי, דן תורן, אליענה בקייר, אסנת פישמן, אלון נוימן, ועוד.

סלב'ס - פרק אחרון: הבאגט של נינט

תאריך: 28+21 במאי, ימי חמישי. שעה: 22:40. שידור נוסף: מוצאי שבת, 20:30.

פרק סיום העונה בשני חלקים, ובתפקיד עצמה: נינט. משה רבנו מתכונן לטקס "יהודי השנה". יש לו מחסור במעשים טובים והוא ממהר להספיק אותם. כשהוא מנסה לעזור למרגול בבית המשפט הוא בטעות מוחק לנינט את הזיכרון והיא חוזרת להיות חיילת מקריית גת. נינט מגלה מה נהיה ממנה והיא לא מרוצה, היא מחליטה לעזוב את יודה ולפתוח שווארמה בעיירה.

תאריך:  12/04/2009   |   עודכן:  20/04/2009
מיכל הרמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישראל הראל, 50, בעלת תואר ראשון במנהל עסקים וסא"ל ב(מיל.), מונה לתפקיד מנהל הסחר בחטיבת הריטייל של חברת יניר מערכות בע"מ. קודם לכן כיהן בשורה של תפקידי ניהול מכירות ורשתות כמו: שמעוני (יבואני פוג'י וסמסונג), רשת חנויות אוריינט ועוד.
12/04/2009  |  גילה הראל  |   הודעות כלליות
קבוצת הנדל"ן HMG חנן מור רכשה כרטיסים למחזמר "בנצי" עבור ילדי עוטף עזה וילדי הפרויקט "דירה במושב" בתלמי מנשה. זוהי השנה השנייה ברציפות שהקבוצה מארחת את ילדי עוטף עזה ושדרות בחג הפסח בהצגה בעלת ערך חינוכי. המחזמר המרהיב מלווה במוזיקה מקורית שנכתבה על-ידי יהודית רביץ. המחזמר יתקיים בחול המועד במוזיאון תל אביב.
12/04/2009  |  מיכל אפרתי  |   הודעות כלליות
משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת, קיבל לטיפולו את תקציב הדוברות ויחסי הציבור של חטיבת רכב היוקרה אינפיניטי.
עמותת משפחה אחת מודיעה על יוזמה ייחודית לשיתוף פעולה מיוחד עם האורחים הרבים שהגיעו לישראל לתקופת הפסח. במסגרת שיתוף הפעולה, מזמינים ראשי עמותת משפחה אחת את התיירים הרבים שהגיעו לישראל לחגוג את חג הפסח ולהיפגש עם משפחות שכולות ופצועים מפעילות טרור.
12/04/2009  |  משה בהגאון  |   הודעות כלליות
במהלך חול המועד תתקיים בחיפה הפרמיירה של המחזמר "מלאכים בלבן" שמעלים חברי להקת תנועת הנוער הלאומי. זהו מחזמר ייחודי וראשון מסוגו העוסק בהתמודדות בני הנוער עם התופעות.
12/04/2009  |  חנן שלאין  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il