לראשונה בישראל: חברת יצאת גדול משיקה מיזם חדש, כוכבית 3144 - מענה קולי המעניק מידע על בעלי מקצועות אמינים מתחומים שונים לפי האזור המבוקש.
באמצעות הקשת קוד גישה טלפוני כוכבית 3144, יוכל הצרכן לקבל, דרך מענה קולי, מידע מלא על בעלי מקצוע בתחומים שונים, כגון: אופטיקה, מיזוג, אינסטלציה, איטום, גז, מנופים ועוד. המענה הקולי יאפשר לצרכן לקבל תשובות לכל השאלות בתחום בעלי המקצוע שהוא מחפש, לפי איזור מגוריו וליהנות משירות מקצועי ואיכותי.
המיזם החדש של יצאת גדול מתבסס על מאגר הנתונים האיכותי של בעלי המקצוע של החברה. בעלי המקצוע המוצעים לצרכנים נבחרו לאחר תהליך סינון ובדיקות קפדניות, הכוללות: ביקורת בבתי העסק, ניהול ספרים וחשבונות ותשאול טלפוני של ממליצים.
מנשה נוריאל, מנכ"ל חברת יצאת גדול: "באמצעות הקשת מספר טלפון אחד, יוכל הצרכן לקבל מענה לכל פניותיו בנוגע לבעלי מקצוע אמינים ומקצועיים. אנו הצרכנים, איננו יודעים מי מבעלי המקצועי ישרים ומקצועיים ומי מהם יכולים להיות רמאים - בדיוק לשם כך הוקמה החברה".
למיזם הראשון מסוגו בישראל שותפים חברת יצאת גדול וחברת ההייטק פון פלוס. המיזם יצא לדרך במספר ערים ברחבי הארץ, כגון: תל-אביב יפו, ירושלים, רמת-גן, גבעתיים, ראש העין, פתח תקוה וקריית אונו ובקרוב תורחב פעילות המיזם למקומות נוספים.
אודות יצאת גדול
יצאת גדול הוקמה בשנת 2005 בעקבות תוכנית הטלוויזיה "יצאת צדיק" של חיים הכט. התוכנית הציגה מגוון בעלי מקצוע חלקם אמינים ומקצועיים והאחרים תאווי בצע ושקרנים. חברת יצאת גדול הוקמה כדי לקדם את ההגינות העסקית בישראל. יצאת גדול מרחיבה כל העת את פעילותה וחילקה עד היום כ-300 אלף חוברות של בעלי מקצוע שונים שנבדקו ברחבי הארץ. החברה פועלת בתל-אביב יפו, ירושלים, רמת-גן, גבעתיים, ראש העין, פתח תקוה וקריית אונו. בקרוב תורחב פעילות החברה למקומות נוספים.